jos sulla olisi 500e laittaa rahaa matkaan
mihin menisit? samalla rahalla matkustaisi myös puoliso. Viroon,kylpylään,mitä muita kohteita voisi olla?
Kommentit (30)
Oletko koskaan ajatellut kodinvaihtolomaa? Suosittelen! Pelkillä lentolipuilla pääsee ihan mihin vaan.
Olemme olleet koko perhe joka heinäkuu kuukauden kodinvaihtolomalla. Ruotsissa, Ranskassa, Sveitsissä, Espanjassa ja Slovakiassa.
Googlaapa Intervac Home Exchange, sitä kautta me on vaihdettu aina.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:25"]
Viroon, älä viitti !
Berliiniin saa matkoja 200-300 e:llä
Viime kesänä oltiin koko perhe ( 4 ) yli viikko ja maksoi hotelleineen 1000 yhteensä !
[/quote]Että oikein Berliiniin. Mielummin menen Baltiaan kuin Berliiniin
Eihän tuolla rahalla pitkälle pötkitä, kattaisiko tuo raha siis lennot ja asumisen? Kannattaa etsiä halpoja lentoja, edullinen asumismuoto löytyy kyllä.
En tykkää matkustelusta, matkustaisin vain mökille =). Jos olisi pakko poistua rajojen ulkopuolelle, niin Viro tai Ruotsi.
Katsoisin mihin saa halpoja lentoja sinä ajankohtana, jolloin olisi tarkoitus lähteä.
Kuuluuko tuohon summaan myös majoitus ja käyttörahat kahdelle vai riittääkö, että matkat saa sillä summalla?
Risteilylle. Ei tuolla rahalla mitään muuta saa, jos ei halua asua jossakin av-mammojen kansoittamassa koko-suku-poikittain-parisängyssä kolhoosissa. Olen nähnyt mainostettavan tätä riemukasta säästökikkaa täällä, mutta ei kiitos meille!
Varsovaan pääsisi, olen ollut vuosi sitten suorilla lennoilla viiden tähden hotellissa 3 yötä, maksoi kahdelta vähän päälle 300e.
Tais just olla joku tarjous Berliiniin lennot ja hotelli alle 200€. Siis sinne
Berliiniin on tosiaan halpoja lentoja, ja myös edullista mutta silti mukavaa majoitusta löytyy helposti. Googletapa!
Toisena vaihtoehtona tuli mieleen Krakova.
matkat 500e.lla ei sisälly siis käyttöraha.Mulla on niin huono enkku,etten pysty netin kautta mitään ulkomaisilta sivuilta varailemaan :(
ap
Me oltiin just aurinkolomalla ja matka maksoi 350 euroa per lärvi ja oli mun mielestä todella halpa.
Mä menisin ehkä Viroon, Pärnuun. Sinne vois rahat riittää.
Tukholmaan menisin minä, siihen kaupunkiin ei kyllästy.
Helsinkiin olen menossa kesällä. Ja ehdottomasti ilman miestä.
En lähtis matkalle, vaan säästäisin vielä vuoden ja lähtisin vasta ensi vuonna.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:48"]
matkat 500e.lla ei sisälly siis käyttöraha.Mulla on niin huono enkku,etten pysty netin kautta mitään ulkomaisilta sivuilta varailemaan :(
ap
[/quote]
Pystyt varaamaan sekä lennot että hotellin ihan selvällä suomen kielellä.
Lennot esim. Norwegian, muistaakseni SASinkin sivut ovat myös suomen kielellä. Ja hotelli/hyvälaatuinen hostelli esim. booking.com.
Viroon, älä viitti !
Berliiniin saa matkoja 200-300 e:llä
Viime kesänä oltiin koko perhe ( 4 ) yli viikko ja maksoi hotelleineen 1000 yhteensä !