jos sulla olisi 500e laittaa rahaa matkaan
mihin menisit? samalla rahalla matkustaisi myös puoliso. Viroon,kylpylään,mitä muita kohteita voisi olla?
Kommentit (30)
Gdanskiin Wizzairilla, lennot ei montaa kymppiä maksa. Majoitus ja ruokakin siellä on edullista.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:48"]
matkat 500e.lla ei sisälly siis käyttöraha.Mulla on niin huono enkku,etten pysty netin kautta mitään ulkomaisilta sivuilta varailemaan :(
ap
[/quote]
haloo.... halvatlennot.fi ja on kuule ihan suomeksi
samoin hotel.com on suomeksi. Nyt mennään Madridiinja per henki 9 päivää maksoi noin 500 e
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:28"]
Oletko koskaan ajatellut kodinvaihtolomaa? Suosittelen! Pelkillä lentolipuilla pääsee ihan mihin vaan.
Olemme olleet koko perhe joka heinäkuu kuukauden kodinvaihtolomalla. Ruotsissa, Ranskassa, Sveitsissä, Espanjassa ja Slovakiassa.
Googlaapa Intervac Home Exchange, sitä kautta me on vaihdettu aina.
[/quote]
*Ohis* Olen joskus ajatellut miten tuo homma toimii, miten saat just oikeeseen ajankohtaan vaihdettua ne kodit.. Eli tuleeko sulle kuinka ajoissa ehdotuksia vai ehdotteletko itse? Tuleeko paljon ehdotuksi? Jotenkin aina ajattelee, että kuka tänne nyt haluaisi tulla lomalle. Minkä pituisia lomia olet vaihtanut?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:25"]
Viroon, älä viitti !
Berliiniin saa matkoja 200-300 e:llä
Viime kesänä oltiin koko perhe ( 4 ) yli viikko ja maksoi hotelleineen 1000 yhteensä !
[/quote]Että oikein Berliiniin. Mielummin menen Baltiaan kuin Berliiniin
[/quote]
No mene.
Itse välttelen paikkoja joihin votkaturistit reissaavat.
Mökille. Vaikka sinne meneekin aina tonni poikineen. Mutta ei sitä paikkaa vaan voita mikään<3
Tampereelta lento liettuan kaunasiin pitkäksi viikonlopuksi :)
itse menisin Lappiin mutta makuasioita :-)
Ottasin äkkilähdön Turkkiin, Tunisiaan, Kreikkaan, Bulgariaan tms. Ainakin noihin maihin on matkustettu 200-250 euroa per henkilö lennot ja viikon majoitus.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:21"]mihin menisit? samalla rahalla matkustaisi myös puoliso. Viroon,kylpylään,mitä muita kohteita voisi olla?
[/quote]Tukholman risteily, Pietarin risteily. Kotimaassa sesongin ulkopuolella Lappiin.