Vauvapalsta on minulle roolipelaamisen muoto,oletko sinä täällä omana itsenäsi?
Otan jonkun roolin itselleni, ja alan keskustelemaan perustuen kuvaukseeni. Tällä kertaa olen kärttyisä 90-vuotias.
Kommentit (24)
Minulla on useampi persoona käytössä.
Koko some on sivupersoonani mellastusalue.
Sama juttu. Hyvin harvoin kommentoin mitään ihan itsenäni, aina otan jonkun roolin päälle. Välillä olen Viivi Vihervassari ja välillä Pertti Persulainen, ja kouhotan menemään. Onko se nyt sitten trollaamista vai roolipelaamista, mutta kivaa se on!
Kyllä mä täällä olen ihan itte ja itteni. Ei tarvi leikkiä, kun on monenlaisia ajatuksia ja asenteita. Arvomaailmani varmaan kirjoituksissani on se ohjaamon.
Olen itsekkäästi omana itsenäni. Karkulaiset pitää ottaa kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Hyvin harvoin kommentoin mitään ihan itsenäni, aina otan jonkun roolin päälle. Välillä olen Viivi Vihervassari ja välillä Pertti Persulainen, ja kouhotan menemään. Onko se nyt sitten trollaamista vai roolipelaamista, mutta kivaa se on!
Ai?
Ei kai täällä kukaan keskustele omana itsenään?
Mielipiteet voi olla omia, mutta rekisteröidyn hahmon ympärille rakentuva kehys on fiktiota, ainakin minulla. Siis ikä, sukupuoli, asuinpaikka, siviilisääty ja perheen koko, uskonnollinen vakaumus ym. En halua, että kaikki tutut tunnistavat. Twitterissä olen suunnilleen oma itseni.
Joo, pelaan kaikissa joukkueissa, lietson vihaa molemmin puolin ja usutan ihmisiä toistensa kimppuun. Harrastus se on sekin.
Minua luullaan usein mieheksi, joten kai se puoli minusta täällä korostuu enemmän.
MItä iloa saat tällaisesta pelaamisesta? Kuulostaa aika ankealta ajanvietteeltä.
Minä tunnen sinut, hyvä, että sinusta päästiin, huusi yksi suututettu pää sauhuten. Se oli hyvä satu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis ainoa huvisi elämässä vai onko sinulla oikea elämäkin, ns. irl?
Heitän kuivaa ja synkkää läppää, minkä moni ottaa tosissaan.
Joo, hoitajat saa suuttumaan helpoiten. Satua kehiin ja kyllä pää punaisena vastataan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pelaan kaikissa joukkueissa, lietson vihaa molemmin puolin ja usutan ihmisiä toistensa kimppuun. Harrastus se on sekin.
Säälittävä harrastus.
Sulle voisi sopia sims-peli