Vauvapalsta on minulle roolipelaamisen muoto,oletko sinä täällä omana itsenäsi?
Otan jonkun roolin itselleni, ja alan keskustelemaan perustuen kuvaukseeni. Tällä kertaa olen kärttyisä 90-vuotias.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Hyvin harvoin kommentoin mitään ihan itsenäni, aina otan jonkun roolin päälle. Välillä olen Viivi Vihervassari ja välillä Pertti Persulainen, ja kouhotan menemään. Onko se nyt sitten trollaamista vai roolipelaamista, mutta kivaa se on!
Onko tämä siis ainoa huvisi elämässä vai onko sinulla oikea elämäkin, ns. irl?
Ei ole ainoa huvi. Voisi sanoa, että kuulun ihmisiin, joilla on ns. paketti kasassa, eli kaikki asiat hyvin. On perhe, hyvä ammatti, rahaa, terveyttä, oma koti, autot, lemmikit, normiharrastukset, kaikki. Ehkä tämä kevyt trollailu on sitten sellainen henkisten paineiden purkukanava, jossa saa päästellä päästään ne kauheimmatkin jutut, joita ei oikeasti ikinä haluaisi sanoa tai edes ajatella. Luulen, että tällä "kikalla" pidän pääni kunnossa, kun kaikki kuona suodattuu päästä pois AV-palstan kautta. :)
Joo tai siis kyllä mä ihan itsenäni kommentoin, mutta sillä tavalla roolissa, että eläydyn kirjoittamaan vähän vähemmän ristiriitaisena minänä. Oon kuulkaa akateeminen ja arvovaltainen ja tiedän paljon parisuhteista, lasten kasvatuksesta, työelämästä, yrittäjyydestä, sijoittamisesta, vihreistä arvoista, isänmaallisuudesta, kulttuurista, lähimmäisen rakkaudesta. Tai sitten olen tuttu kaavaa noudattava nuori, jolla on edessään valoisa tulevaisuus. Todellisista kokemuksistani en paljon pukahda tämän ankean peukkusysteemin vuoksi. Mutta monet siat on jätätetty itseään arvostavana kanssasisarena, jota elämä ei lannista. Ja välistä luotu uskoa ihmisiin alfamiehen uskottavuudella. Sit toki välillä tämä kaakatus ja väärinymmärrykset vaan ärsyttää niin, että isken trollivaihteen silmään ja ihan vaan sekoilen mitä sylki suuhun tuo.
Minulla on täällä monta roolia. Välillä olen myös auttavainen itseni.
Mullakin on rooli menny jo niin päälle että olen mekko päällä täällä koneella.
ps. miehet on sikoja
m34