Ego ei kestä
Kestäisittekö miehet sen, että naisenne olisi teitä runsaan pään mitat pidempi? Mulla on monta suhdetta mennyt poikki pituuteni takia. Olen 192 cm:ä pitkä. Tietysti itessänikin on vikaa, kun tuli taputeltua joskus ihan vahingossa niitä 180 senttisiä miehiä päähän. Siis ilman mitään vittuilua tanssiessamme.
Kommentit (7)
Kestäisin kyllä, (olen 175) mutta useimmat naiset eivät halua itseään lyhempää miestä. Monet minua 15-20 cm lyhemmät naiset ovat sitä mieltä, että olen aivan alarajalla heidän pituusvaatimuksissa tai sen alle. En kyllä muutenkaan koe miehisyyttäni uhatuksi oikein mistään. Naiseni tienaa minua enemmän, on korkeammin koulututtu jne. Minusta se on vain hyvä juttu, jos hän on minua parempi jossain.
Olen 177 ja mulla on ollut itseäni pitempiä, upeita naisia. Nautin muitten katseista, kun he ajattelevat, että miten tuo "kääpiö" on saanut noin kauniin naisen.
M49
Missä tanssissa taputellaan päähän? ;) Ilmeisesti miehet tulkitsivat tuollaiset eleet eri tavalla kuin tarkoitit. Se onkin viestinnän vaikeus elämässä, kun toisten mieltä ei voi lukea ja tulee väärinkäsityksiä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:20"]
Kestäisin kyllä, (olen 175) mutta useimmat naiset eivät halua itseään lyhempää miestä. Monet minua 15-20 cm lyhemmät naiset ovat sitä mieltä, että olen aivan alarajalla heidän pituusvaatimuksissa tai sen alle. En kyllä muutenkaan koe miehisyyttäni uhatuksi oikein mistään. Naiseni tienaa minua enemmän, on korkeammin koulututtu jne. Minusta se on vain hyvä juttu, jos hän on minua parempi jossain.
[/quote]
Sano nyt vielä, että olet päälle 35:nen insinööri, niin voidaan ottaa läpsystä vaihto. Ihan sama tilanne ja asenne täällä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:56"]
Mulla on myös ollut ongelmia pituuteni kanssa. Ei voi ajatellakaan pitää korkkareita, jos on miehen kanssa liikkeellä.
[/quote]
Siis sinulla on ongelma pituutesi kanssa vai miehellä?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:56"]
Mulla on myös ollut ongelmia pituuteni kanssa. Ei voi ajatellakaan pitää korkkareita, jos on miehen kanssa liikkeellä.
[/quote]
Siis sinulla on ongelma pituutesi kanssa vai miehellä?
[/quote]
No se näyttää niin koomiselta, kun mies on korkkareita käyttäessäni yli kakskytä senttiä lyhyempi. Mulle tulee sellainen olo, että olen pikkupojan kanssa liikkeellä. Kyllä uskoisin miehenkin tuntevat olonsa hieman noloksi.