Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi pakko valita, teurastaisitko delfiinin vai muslimin, niin kumman?

Vierailija
16.12.2010 |

Minä teurastaisin muslimin jos siis olisi pakko jompi kumpi valita, onneksi ei ole.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ironiaa, sarkasmia, ei rasismia.

Hurskastelua. Muslimit tappaa "vääräuskoisia" koko ajan, pommi-iskuja, lentokonekaappauksia.

Onko se enemmän ok?

Me vain leikitään ajatuksella, ei tehdä sitä oikeasti niinkuin he.

Tuota ajatusta tällä juuri hain, mutta palstan arvoisat musliminaiset ottivat heti nokkiinsa ja kohta on varmaan sitten estoa palstalle, on täällä kanssa ihme sakkia. Mielestäni näillä maahanmuuttajilla on oma palsta, eikö siellä voisi olla nuttura tiukalla? No siellähän te keskustelettekin lasten sukupuolielinten silpomisesta, karkoitetun rikollismiehen palauttamisesta maahan jne eli se on enemmänkin keskittynyt kovaan rikollisuuteen.

AP

Minä en ole muslimi, ei todellakaan tarvitse olla ottakseen nokkiinsa tuollaisesta kirjoittelusta. Olen ihan oikeasti järkyttynyt siitä, miten rennosti moni täällä suhtautuu tähän avaukseen, joka mielestäni on täysin ala-arvoisen törkeä. Tällaiset jutut vaan sattuvat sotimaan täysin omaa arvomaailmaani vastaan.

Vierailija
2/2 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ironiaa, sarkasmia, ei rasismia.

Hurskastelua. Muslimit tappaa "vääräuskoisia" koko ajan, pommi-iskuja, lentokonekaappauksia.

Onko se enemmän ok?

Me vain leikitään ajatuksella, ei tehdä sitä oikeasti niinkuin he.

Tuota ajatusta tällä juuri hain, mutta palstan arvoisat musliminaiset ottivat heti nokkiinsa ja kohta on varmaan sitten estoa palstalle, on täällä kanssa ihme sakkia. Mielestäni näillä maahanmuuttajilla on oma palsta, eikö siellä voisi olla nuttura tiukalla? No siellähän te keskustelettekin lasten sukupuolielinten silpomisesta, karkoitetun rikollismiehen palauttamisesta maahan jne eli se on enemmänkin keskittynyt kovaan rikollisuuteen.

AP

Minä en ole muslimi, ei todellakaan tarvitse olla ottakseen nokkiinsa tuollaisesta kirjoittelusta. Olen ihan oikeasti järkyttynyt siitä, miten rennosti moni täällä suhtautuu tähän avaukseen, joka mielestäni on täysin ala-arvoisen törkeä. Tällaiset jutut vaan sattuvat sotimaan täysin omaa arvomaailmaani vastaan.

Mutta ilmeisesti tämän palstan mammat tappaisivat sen muslimin vaikka hän olisi 3v. lapsi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi