Te rokotevastaiset, olisko ok, että kukaan ei ota koronarokotetta?
Pidettäis vaan kaikki kiinni niin pitkään, että laumasuoja muuten saavutettu
Kommentit (66)
Ei sitä missään nimessä saa ottaa!! Siinähän on se mikrosiru!!!1!!!111!!!!!
Mulle se on ihan sama ottaako muut vai eivät. Minä päätän omasta kehostani, en muiden.
ihan hyvä vaan jos rokotekiimaiset ottaa rokotteen ja saa sitten sivuvaikutuksia. ei haittaa mua
Ne haluaa elää lockdownissa loppuikänsä.
Jos ei sitä kukaan muukaan halua niin ei sitten ota. En odota rokotetta eli mieleni ei toimi niin, että tulisipa jo rokote, jotta muut voisivat ottaa sen ja vaikuttaa pandemian kulkuun.
Kuka on rokotevastainen? En ole ottanut influenssarokotetta, mutta mielestäni tämä ei tarkoita, että olisin yleisesti rokotevastainen?
Sen voin jo nyt luvata, että en ole kynsin ja hampain taistelemassa ensimmäisistä koronarokotteista. Tahdon olla viimeisiä rokotettavia, jos päätän ottaa rokotteen.
Olisi erittäin ok. En näe ihmisten kuolemista (koskee myös itseäni) mitenkään epätoivottavana.
Ottakoon omalla vastuullaan kuka tahtoo. Ja luottakoon siihen että se hötsi suojaa häntä niiltä jotka eivät uskalla ihan syystä kokeilla. Minulle kyllä sama vaikkei kukaan kokeile. Ja onhan ihan julkisesti vähän epäsuoraan tosin ,tietysti, ilmoitettu että tuosta voi olla ootettavissa ongelmia. 30 milliä oikein varattu. Siinäpä syytä olla kajoamati tuohhon.
Jos jokainen rokotteen ottaja saisi näkyviin mitalin tms. valitsemaansa some-alustaan, niin rokotteet loppuisivat kesken kolmesti ennen kuin ihmiset alkaisivat piikittää itseensä kaikella muulla mitä löytää.
Minä en kuvittele että koronarokote mahdollistaa paluun "normaaliin" tai että sillä olis mitään terveyttä edistäviä vaikutuksia. Voi olla että etten saa töitä ilman rokotetta tai en pääse Suomen rajojen ulkopuolelle rokotetta jossain vaiheessa tulevaisuudessa. Mutta, en tajua niitä jotka kuvittelevat uuden rokotteen toimivan ja olevan tehokas pelkästään LEHTIOTSIKOIDEN perusteella!! Sitä en kyllä käsitä.
Kuvittele olevasi rajoitettu ja ota koronapiikki jotta pääsisit oletetuista rajoitteista. Voitkin saada ihan oikeita rajoitteita siitä piikistä: Narkkista, selkätulehdusta, kaikenlaista...
En ota influenssarokotetta, enkä papilloomaakaan, olenko siis rokotevastainen?
En kuulu riskiryhmiin, enkä ole terveydenhuollon ammattilainen. Kysymys, ”otanko” covid-rokotteen, on puhtaasti akateeminen vielä kuukausitolkulla, ehkäpä muutaman vuodenkin.
Yksilön valinnanvapaus on minulle tärkeä. Kun on kyseessä tuore rokote, jonka vaikutuksia ei tunneta, se on vielä tärkeämpää.
Ensin kehitetään rokote ja sitten foliohatut eivät suostu sitä ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tuossa ihmetyttää?
En vaadi itseäni enkä ketään muutakaan uskaltamaan. Ei olisi kiva tulla syytetyksi vaatijana olemisesta, jos piikistä jollekin jotain ikävyyksiä koituu. Jos ei saa mielenrauhaa muuten niin voi kai tuon ottaa. Reilua olisi täten että sallitaan mielenrauha niillekin, joille tuon ottaminen synnyttäisi ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole pyytänyt kehittämään.
Sanoin jo heti keväällä, etten mä sitä ota.
Takuulla näistä rokotevastaisista osa polttaa ja juo... käyttää huumeitakin? mutta se rokote on ainua uhka...
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vaan halvaannu
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuvittele että koronarokote mahdollistaa paluun "normaaliin" tai että sillä olis mitään terveyttä edistäviä vaikutuksia. Voi olla että etten saa töitä ilman rokotetta tai en pääse Suomen rajojen ulkopuolelle rokotetta jossain vaiheessa tulevaisuudessa. Mutta, en tajua niitä jotka kuvittelevat uuden rokotteen toimivan ja olevan tehokas pelkästään LEHTIOTSIKOIDEN perusteella!! Sitä en kyllä käsitä.
Mutta sinä uskot, että rokote on vaarallinen NETTIOTSIKOIDEN tai MEEMIEN perusteella?
Joo. En missään tapauksessa vaatisi ketään kokeilemaan!