Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te rokotevastaiset, olisko ok, että kukaan ei ota koronarokotetta?

Vierailija
26.11.2020 |

Pidettäis vaan kaikki kiinni niin pitkään, että laumasuoja muuten saavutettu

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En missään tapauksessa vaatisi ketään kokeilemaan!

Vierailija
2/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä missään nimessä saa ottaa!! Siinähän on se mikrosiru!!!1!!!111!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ihan sama ottaako muut vai eivät. Minä päätän omasta kehostani, en muiden.

Vierailija
4/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä vaan jos rokotekiimaiset ottaa rokotteen ja saa sitten sivuvaikutuksia. ei haittaa mua

Vierailija
5/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa elää lockdownissa loppuikänsä.

Vierailija
6/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sitä kukaan muukaan halua niin ei sitten ota. En odota rokotetta eli mieleni ei toimi niin, että tulisipa jo rokote, jotta muut voisivat ottaa sen ja vaikuttaa pandemian kulkuun.

Vierailija
7/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on rokotevastainen? En ole ottanut influenssarokotetta,  mutta mielestäni tämä ei tarkoita, että olisin yleisesti rokotevastainen?

Sen voin jo nyt luvata, että en ole kynsin ja hampain taistelemassa ensimmäisistä koronarokotteista. Tahdon olla viimeisiä rokotettavia, jos päätän ottaa rokotteen.

Vierailija
8/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi erittäin ok. En näe ihmisten kuolemista (koskee myös itseäni) mitenkään epätoivottavana.

Vierailija
9/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoon omalla vastuullaan kuka tahtoo. Ja luottakoon siihen että se hötsi suojaa häntä niiltä jotka eivät uskalla ihan syystä kokeilla. Minulle kyllä sama vaikkei kukaan kokeile. Ja onhan ihan julkisesti vähän epäsuoraan tosin ,tietysti, ilmoitettu että tuosta voi olla ootettavissa ongelmia. 30 milliä oikein varattu. Siinäpä syytä olla kajoamati tuohhon.

Vierailija
10/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen rokotteen ottaja saisi näkyviin mitalin tms. valitsemaansa some-alustaan, niin rokotteet loppuisivat kesken kolmesti ennen kuin ihmiset alkaisivat piikittää itseensä kaikella muulla mitä löytää.

Vierailija
11/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuvittele että koronarokote mahdollistaa paluun "normaaliin" tai että sillä olis mitään terveyttä edistäviä vaikutuksia. Voi olla että etten saa töitä ilman rokotetta tai en pääse Suomen rajojen ulkopuolelle rokotetta jossain vaiheessa tulevaisuudessa. Mutta, en tajua niitä jotka kuvittelevat uuden rokotteen toimivan ja olevan tehokas pelkästään LEHTIOTSIKOIDEN perusteella!! Sitä en kyllä käsitä.

Vierailija
12/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele olevasi rajoitettu ja ota koronapiikki jotta pääsisit oletetuista rajoitteista. Voitkin saada ihan oikeita rajoitteita siitä piikistä: Narkkista, selkätulehdusta, kaikenlaista...

Vierailija
13/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota influenssarokotetta, enkä papilloomaakaan, olenko siis rokotevastainen?

En kuulu riskiryhmiin, enkä ole terveydenhuollon ammattilainen. Kysymys, ”otanko” covid-rokotteen, on puhtaasti akateeminen vielä kuukausitolkulla, ehkäpä muutaman vuodenkin.

Yksilön valinnanvapaus on minulle tärkeä. Kun on kyseessä tuore rokote, jonka vaikutuksia ei tunneta, se on vielä tärkeämpää.

Vierailija
14/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kehitetään rokote ja sitten foliohatut eivät suostu sitä ottamaan.

Vierailija
15/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä tuossa ihmetyttää?

Vierailija
16/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi itseäni enkä ketään muutakaan uskaltamaan. Ei olisi kiva tulla syytetyksi vaatijana olemisesta, jos piikistä jollekin jotain ikävyyksiä koituu. Jos ei saa mielenrauhaa muuten niin voi kai tuon ottaa. Reilua olisi täten että sallitaan mielenrauha niillekin, joille tuon ottaminen synnyttäisi ahdistusta.

Vierailija
17/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pyytänyt kehittämään.

Sanoin jo heti keväällä, etten mä sitä ota.

Vierailija
18/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla näistä rokotevastaisista osa polttaa ja juo... käyttää huumeitakin? mutta se rokote on ainua uhka...

Vierailija
19/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vaan halvaannu

Vierailija
20/66 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuvittele että koronarokote mahdollistaa paluun "normaaliin" tai että sillä olis mitään terveyttä edistäviä vaikutuksia. Voi olla että etten saa töitä ilman rokotetta tai en pääse Suomen rajojen ulkopuolelle rokotetta jossain vaiheessa tulevaisuudessa. Mutta, en tajua niitä jotka kuvittelevat uuden rokotteen toimivan ja olevan tehokas pelkästään LEHTIOTSIKOIDEN perusteella!! Sitä en kyllä käsitä.

Mutta sinä uskot, että rokote on vaarallinen NETTIOTSIKOIDEN tai MEEMIEN perusteella?