Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex haluaa nähdä palkkakuittini!

Vierailija
01.04.2014 |

On tämä miehen eksä jostain saanut ajatuksen, että minun tuloni vaikuttaisivat hänen lapsensa elatukseen! Vaatii nyt, että minunkin on ilmoitettavana tuloni (tai tarkemmin, antaa hänen nähdä palkkakuittini), että sen perusteella sitten laskisi elatuksen uudestaan (miehen on siis pienituloinen, itse olen hyvä/suurituloinen). Joo, unen kyllä näki taas :)

(Ja tiedän, että meidän yhdessä asuminen vaikuttaa siinä suhteessa miehen elatuskykyyn, koska asumiskustannukset pienenevät).

Miten hän voi luulla, että minun olisi elätettävä jonkun muun lasta..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:53"]

En ole näyttämässä palkkakuittiani tai lähetä itään verotus tietoja. Eiköhän tämä mene sarjaan "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos". Ainut millä "näpäytän" on se, että otetaan muksu mukaan ulkomaanmatkalle :)

Ei se miehen eksä mitenkään hankala ole ollut,  välillä vaan sieltä suunnasta tulee aivopieruja.

[/quote]

Tota, Mä olen usein ottanut nyksän kanssa lapset ulkomaille, en siksi että näpäytettäisiin heidän toista vanhempaa vaan siksi että ne ovat minunkin lapsia. Taidat olla hieman idiootti, sittenkin:(

Vierailija
22/25 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:56"]

En ole näyttämässä palkkakuittiani tai lähetä itään verotus tietoja. Eiköhän tämä mene sarjaan "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos". Ainut millä "näpäytän" on se, että otetaan muksu mukaan ulkomaanmatkalle :)

Ei se miehen eksä mitenkään hankala ole ollut,  välillä vaan sieltä suunnasta tulee aivopieruja.

[/quote]

Tota, Mä olen usein ottanut nyksän kanssa lapset ulkomaille, en siksi että näpäytettäisiin heidän toista vanhempaa vaan siksi että ne ovat minunkin lapsia. Taidat olla hieman idiootti, sittenkin:(

[/quote]

No, näpäytys oli lainausmerkeissä, koska siitä on sovittu eksänkin kanssa jo aika päiviä sitten. Vastaus oli lähinnä niille, joiden mielestä minun pitäisi nyt hieroa tulojani eksän naamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:56"]

[/quote]

[/quote]

No, näpäytys oli lainausmerkeissä, koska siitä on sovittu eksänkin kanssa jo aika päiviä sitten. Vastaus oli lähinnä niille, joiden mielestä minun pitäisi nyt hieroa tulojani eksän naamassa.

[/quote]

Jaa, hyvä ettet alennu sellaiseen. Kannattaa muistaa ettei laspen kasvattaminen ole halpaa eikä siihen pysty yksi ihminen kovinkaan helposti. Toivottavasti lapsen isä on kiinnostunut auttamaan eksäänsä lapseen liittyvissä asioissa (että pysyy katto pään päällä, vaatteet on tarvittavat ja ruoka lautasella.)

Vierailija
24/25 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaisisin itse tuollaisen 20 000 e kuussa näyttävän tilinauhan, ja näyttäisin sen. Tuumaisin vain, että toisille kato sitä raha siunaantuu vähän enemmän tässä elämässä.

Kieltäisin koskaan itse moista hänelle näyttäneeni, sitten jos joku viranomainen kysyisi.

Vierailija
25/25 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:09"]

Jaa, hyvä ettet alennu sellaiseen. Kannattaa muistaa ettei laspen kasvattaminen ole halpaa eikä siihen pysty yksi ihminen kovinkaan helposti. Toivottavasti lapsen isä on kiinnostunut auttamaan eksäänsä lapseen liittyvissä asioissa (että pysyy katto pään päällä, vaatteet on tarvittavat ja ruoka lautasella.)

[/quote]

Älä huoli, mies maksaa kyllä ihan kykynsä mukaan ja tapaamiset kyllä toteutuvat.

Jos ruoka loppuu tai katto lähtee pään päältä, niin kyllä siinä vaiheessa lähtee lähihuoltajuuskin vaihtoon.