Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandon lasku? Viitenumero viestikenttään?

Vierailija
25.11.2020 |

Yleensä olen maksanut Zalandon tilauksen jo tilausta tehdessä pankkikortilla. Viimeksi asiakaspalvelusta neuvottiin valitsemaan lasku maksutavaksi. Ihmettelin, kun ei laskua kuulu ja nyt hoksasin, että sen tiedot olikin jo tilausvahvistuksessa. Siinä lukee viestikenttä: 9847394...

Käsitinkö siis oikein, että en laita mitään numeroa viitteeksi, vaan kirjoitan tuon pitkän numerosarjan vain viestiosioon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te viisaammat, olenko ymmärtänyt oikein. Laskun tiedot näkyvät siis ainoastaan sähköpostissani tilausvahvistuksen yhteydessä. Erillistä laskua en ole saanut. Toimiiko Zalando näin normaalisti? ap

Vierailija
2/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se lasku oli sen paketin mukana. Mutta se viite tosiaan kirjoitettiin siihen viestikenttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla se lasku oli sen paketin mukana. Mutta se viite tosiaan kirjoitettiin siihen viestikenttään.

Ja tilasin siis noi 1kk sitten.

Vierailija
4/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku on paperisenakin siinä paperissa, jossa on samassa palautustarra ja lähetyslista. Laskussa ei ole viivakoodia, joten se ei näytä "laskulta".

Ja joo, laskussa ei ole viitenumeroa, vaan se viitteeltä näyttävä numerorimpsu kirjoitetaan viestikenttään.

Vierailija
5/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Mielestäni omassa paketissa ei tullut mukana laskua, mutta varmaan samat tiedot näkyvät sähköpostissani, koska siinä on juurikin tilaamani tuote. ap

Vierailija
6/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille meneviin maksuihin pitää jossain tapauksissa kirjoittaa viitenro viestikenttään, kun ei laske läpi muuten maksua eli ihan ok juttu on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi