Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä en ymmärrä rajoitusuhkailussa

Vierailija
25.11.2020 |

Miksi minun tulisi pysyä 4 seinän sisällä ketään tapaamatta jottei "tarvitse" ottaa käyttöön lakia jonka avulla hallitus määrää minut pysymään 4 seinän sisällä ketään tapaamatta. Lopputulos on kummassakin tapauksessa sama, olen 4 seinän sisällä ketään tapaamatta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää vapaaehtoisesti eristyksiin Sanna Marinin ei tarvitse liata käsiään ja positiivinen julkisuuskuva säilyy?

Vierailija
2/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hahmota minäkään mikä ero on siinä onko kotona vahvasta suosituksesta vai lain määräämänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Puotinharjulla eivät paljon Sannan kehotuksista välitä. Minä olen kyllästynyt olemaan se hyvä ihminen joka tottelee ja kärsii kun jotkut elävät kuin pellossa. En jaksa enää. Nyt elän niin hyvin kuin tässä pystyy eli käytän kaikki mahdolliset vapaudet hyväkseni ja rajoitan toimintaani vasta sitten kun kaikkia rajoitetaan.

Vierailija
4/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna saa vetää ittensä vaikka kiikkuun jos niin haluaa. Minä en häntä tottele, haistakoon paskan. Liikun niinkuin ennenkin siellä missä haluan.

Vierailija
5/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan enää kiinnosta eristäytyä. Ei ainakaan muiden takia!

Vierailija
6/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuun välttelyä nämä vetoomukset. Syyllistämällä yksityisiä kansalaisia halutaan välttyä tekemästä päätöksiä. Ja jos joudutaan tekemään, sanotaan että oli pakko kun te olette niin tuhmia.