Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyyligurut, voiko Lontooseen mennä leggigseissä,

Vierailija
01.04.2014 |

vähän jotain muutakin ajattelin ahterin peitteeksi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tukholmaan olisin menossa, en epäilis yhtään, siellähän leggarit on ihan kansallisasu, mutta toi Lontoo mua vähän epäilyttää?

Vierailija
22/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lontoossakin myydään legginsejä, varsinkin noita kirjavia ja kuviollisia tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos, sellaiset siis laitan. Sukkahousut on kyllä aivan pois pelistä, ne nyt tyhmän näköiset on muuten suht rennon asustuksen kanssa.

Vierailija
24/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Lontoossa oli leggarit ja skinny jeans suosiossa. Siitä on tosin nyt 8 vuotta aikaa. En tiedä miten nykyään.

Vierailija
25/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei vois? mitä vutun väliä ei siellä kukaan kyttää sun vaatteitas

Vierailija
26/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan missään nimessä tuu tänne niissä leggareissa, heitän sut Ranskan kanaaliin. 

Vierailija
27/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit ovat armottomasti out ollut jo jonkin aikaa, Joten ei missään nimessä, jos et halua nolata itseäsi.

Vierailija
28/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs sitä tietää ja eikö Andrewkin vielä ole vapaalla jalalla?

Vierailija
29/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 11:17"]

Älä vaan missään nimessä tuu tänne niissä leggareissa, heitän sut Ranskan kanaaliin. 

[/quote]Olen avoin uusille kokemuksille, Ranskassa en ole vielä koskaan käynytkään, mutta sinne en kyllä leggareissani ui.

Vierailija
30/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 11:03"]

No entäs tällaiset kuviolliset https://www.seppala.fi/leggingsit/fi_2018841/dp mä ainakin tykkään, sit vaan se mun yläosa ei kelpaa?

[/quote]

Nämä vaan on ihan kamalat.. sori. Tiukat housut sitten jos ei missään nimessä sukkahousuja voi laittaa. Enkä tajua miten ne voi olla mummomaiset. Ostat niitä eri kuosilla, eipä lopu nilkasta kesken =)

Vierailija
31/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, tulipa tästä ketjusta mieleen yhtäkkiä, että vihdoin se kamala leggings-muoti on alkanut hiipua. Ei oo hirvityksiä enää näkynyt montaa hameiden tai mekkojen parina tänä talvena. Kesä tietty taas tuo suurimmat leggaristit kaduilla valitettavasti. 

Vierailija
32/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteleeko sua muka joku?? WTF. Who cares???

Vierailija
33/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai mua monikin kattelee, en kuule ole ihan tapettia. Edes Lontoossa.

Vierailija
34/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niin paljon ja kaikennäköistä porukkaa ettei kukaan oikeasti välittäisi vaikka menisit kultaisissa legginseissä. Pukeudu vain oman tyylisi mukaan! 

Vierailija
35/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miljoonakaupungissa on aika se ja sama, miten pukeudut, jos olet ihan turistiksi menossa. Eri asia sitten, jos sulla on edustustilaisuuksia tiedossa. Mutta pukeuduit miten hyvänsä, tuskin kukaan siihen mitenkään kiinnittää huomiota. Eri asia olisi sitten jossain pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
36/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ihmiset edes erottavat että onko sulla legginssit vai sukkahousut? Molempia on saatavana kuvioituina ja eripaksuisina, kengät jalassa kukaan näe että onko niissä jalkaterässäkin kangasta vai ei. En ymmärrä tota legginssi vastaisuutta jos on perseen peittona muutakin kuin ne legginssit...

Vierailija
37/37 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis yhdet sellaiset union jack leggaritkin, niihinkin vaan pitäis hommata toisenlainen yläosa? Kultaisetkin oli kyllä aika magee idis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä