Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli lääkärikäynnin aiheuttamasta hävetyksestä?

Vierailija
25.11.2020 |

Olin niin idiootti siellä, ja lisäksi minua järkyttää aina kun tutkitaan housujen sisältä ja kaiken huippuna oli vieläpä nuori mieslääkäri. Kuolen häpeästä. Vaikka joo, koitan ajatella että lääkäri ku lääkäri, mutta kyllä se hävettää kun mieslääkäri tutkii jotain alakerran vaivoja. 😭😭😭

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa. 😭 Jännitin niin paljon tuota käyntiä

ja nyt olen ihan ahdistunut ja levoton kun hävettää niin paljon. Ap

Vierailija
2/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "nolot lääkärikäynnit" tmv. Helpottaa kun lukee oikeasti noloista kokemuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä kiinnosta :D itekki jouduin kerran oleen haarat levällään kun meni päivystykseen ja ei ollut nais kynelogia paikalla, puhkas alapäästä ison patin heh

Vierailija
4/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa "nolot lääkärikäynnit" tmv. Helpottaa kun lukee oikeasti noloista kokemuksista.

Kiitti vinkistä! Tuossa ei muuten mitään niin noloa ollut,

mutta hävettää kun puhua pälpätin hermostuneena niin paljon että lääkäri ei melkein saanut suunvuoroa. Olen lääkärissä aina sellanen ja en tajua mikä minua vaivaa. Ap

Vierailija
5/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti lääkärillä oli sinä päivänä ainakin viisi vastaavaa nolostelevaa potilasta noloissa tilanteissa ja asennoissa. Jos olit siisti, puhdas, selvä ja ystävällinen, saat hyvän potilaan papukaijamerkin.

Vierailija
6/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei niitä kiinnosta :D itekki jouduin kerran oleen haarat levällään kun meni päivystykseen ja ei ollut nais kynelogia paikalla, puhkas alapäästä ison patin heh

No ei tietenkään ne sitä pidä minään, varmasti työssänsä tutkinut kymmenet alakerrat mutta kuitenkin se ahdistaa itseäni. Ap

Vierailija
7/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua tilanteessa hävetti? Tapahtuiko jotain erityistä, vai oliko tutkimustilanne vain yleisesti ottaen sinulle kiusallinen?

Sinun ei tarvitse ajatella, että lääkäri olisi kokenut tilanteen oudoksi. Tavallisille kansalaisille oudot ja kiusallisetkin asiat ovat lääkäreille ja hoitajaille arkipäivää. Tsemppiä sinulle, älä jää liikaa murehtimaan!

Vierailija
8/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti lääkärillä oli sinä päivänä ainakin viisi vastaavaa nolostelevaa potilasta noloissa tilanteissa ja asennoissa. Jos olit siisti, puhdas, selvä ja ystävällinen, saat hyvän potilaan papukaijamerkin.

Olin kyllä peseytynyt hyvin, ja selvä, mutta en ehkä niin ystävällinen. 😬 Ap

Vierailija
9/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta hävettää kun puhua pälpätin hermostuneena niin paljon että lääkäri ei melkein saanut suunvuoroa. Olen lääkärissä aina sellanen ja en tajua mikä minua vaivaa. Ap

Ole hyvä. Tämä sama kikka toimii myös silloin, jos on tullut vähän törttöiltyä humalassa. "Noloimmat kännimokat". Niissä keskusteluissa on niin hurjia juttuja, että ei perus Maija tiedä häpeästä vielä mitään :D

Vierailija
10/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua tilanteessa hävetti? Tapahtuiko jotain erityistä, vai oliko tutkimustilanne vain yleisesti ottaen sinulle kiusallinen?

Sinun ei tarvitse ajatella, että lääkäri olisi kokenut tilanteen oudoksi. Tavallisille kansalaisille oudot ja kiusallisetkin asiat ovat lääkäreille ja hoitajaille arkipäivää. Tsemppiä sinulle, älä jää liikaa murehtimaan!

Ei tapahtunut mitään erityistä. En osaa selittää mikä hävettää. Olen vaan niin kova jännittämään ja häpeämään kaikkea. Ap

Vierailija
11/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohduttavista kommenteista. ❤️ Ap

Vierailija
12/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahtunut mitään erityistä. En osaa selittää mikä hävettää. Olen vaan niin kova jännittämään ja häpeämään kaikkea. Ap

Seuraavalla kerralla kannattaa rehellisesti mainita asiasta lääkärille, niin voitte keskustella asiasta käynnin yhteydessä/ennen tutkimusta, eikä asia toivottavasti jää liikaa mieltä painamaan.

T.Lääkäri

Vierailija
13/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nais kynelogia! Kiitos 🤗

Vierailija
14/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mullekin tuttua! Jään vatvomaan tiettyjä sosiaalisia tilanteita päiväkausiksi, se kertoo kuulemma huonosta itsetunnosta. Itselläni siihen nolouden tunteen haalistumiseen auttaa vaan aika. Viikon päästä ei enää niin pahasti ole mielen päällä.

Vierailija
15/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tapahtuu tota pälpätystä kun olen kiusaantunut.. Mutta siis sun pitää olla itsevarma niin jännityskin karisee. Eiköhän lääkäri ymmärrä

Vierailija
16/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään ap. Itse tulin vahingossa raskaaksi nelikymppisenä ja päädyin aborttiin. Tapasin lukuisia lääkäreitä ja hoitajia ja vaikka sain ihan asiallista kohtelua, olen silti todella häpeissäni. Mietin, mitähän ne mahtoivat oikeasti ajatella minusta, mitähän ne keskenään puhuivat... Pelkään, että minua pidetään jonkinlaisena ongelmaisena sosiaalitapauksena. Asia on vielä suht tuore, ja poden päivittäin syyllisyyttä ja masennusta. 

Olisiko tästä apua? Siis en mitenkään vähättele tuntemuksiasi, ajattelin että jos suhteuttaminen auttaisi. 

Vierailija
17/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään ap. Itse tulin vahingossa raskaaksi nelikymppisenä ja päädyin aborttiin. Tapasin lukuisia lääkäreitä ja hoitajia ja vaikka sain ihan asiallista kohtelua, olen silti todella häpeissäni. Mietin, mitähän ne mahtoivat oikeasti ajatella minusta, mitähän ne keskenään puhuivat... Pelkään, että minua pidetään jonkinlaisena ongelmaisena sosiaalitapauksena. Asia on vielä suht tuore, ja poden päivittäin syyllisyyttä ja masennusta. 

Olisiko tästä apua? Siis en mitenkään vähättele tuntemuksiasi, ajattelin että jos suhteuttaminen auttaisi. 

Minun mielestä sinunkaan ei tarvitsisi hävetä. Enkä usko, että pitävät sinua ongelmatapauksena, vaan itsellä ainakin tulisi ekana mieleen, että ei vain halua lasta enää nelikymppisenä. Vahinkoraskauksiahan käy kaiken ikäisille. Joskushan voi tulla raskaaksi vaikka olisi ehkäisykin käytössä. Ei hävetä enää kumpikaan. Mukavaa alkutalvea sulle. :)

Vierailija
18/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis ap: lta edellinen.

Vierailija
19/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä sinunkaan ei tarvitsisi hävetä. Enkä usko, että pitävät sinua ongelmatapauksena, vaan itsellä ainakin tulisi ekana mieleen, että ei vain halua lasta enää nelikymppisenä. Vahinkoraskauksiahan käy kaiken ikäisille. Joskushan voi tulla raskaaksi vaikka olisi ehkäisykin käytössä. Ei hävetä enää kumpikaan. Mukavaa alkutalvea sulle. :)

Voi kiitos. Aloin itkeä, kun luin viestisi. Hyvää alkutalvea sinullekin! :)

- nelikymppinen

Vierailija
20/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhia. Olen ollut mm sukupuolitaudin takia lääkärissä. Ne tekee työtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä