KALASTAJAN vaimo kuvaa vain omaa egoaan
Miksi Kalastajan vaimo kuvaa aina itseään, itseään ja itseään. Kuvia on satoja , minä itse vinossa ja pystyssä. Ei mitään uutta. Muuta kohteita.
Kommentit (19)
ja se mungoiko kuvaa muutakin ? sillähän on joka asusta 20 kuvaa !!!! en tajua miksi pitää AINA olla samasta asusta niin monta kuvaa
Miksi blogin nimi on kalastajan vaimo, ja miksi jollain kalastajan vaimolla pitäisi olla iso ego? Onko heidän kalasaaliit niin isoja?
Onko se mies ammattikalastaja vai harrastajakalastaja? Vai kalastaako jotain muuta kuin kalaa? :D
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:15"]
ja se mungoiko kuvaa muutakin ? sillähän on joka asusta 20 kuvaa !!!! en tajua miksi pitää AINA olla samasta asusta niin monta kuvaa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:15"]
[/quote]
enkä mä ymmärrä sitäkään että kuvataan kamalasti yksityiskohtia, jotain samaa pöydän kulmaa, samaa tuoksukynttiläasetelmaa tai kahta erilaista kaulakorua vuorotellen pöydällä olevan muotilehden tai -kirjan päällä..... :)
Jos se on blogin idea, että KALASTETAAN itselle kehuja? ;-D
Miksi te luette näitä blogeja ja sitten valitatte. En ymmärrä. "Tienaatte" rahaa heille klikkauksilla ja sitten valitatte?! Käsitämätöntä! Eikö teillä ole aivoja? Voisiko joku bloggareista valittaja perustella asiallisesti miksi käyttäytyy noin? Kiitos !
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:23"]
Jos se on blogin idea, että KALASTETAAN itselle kehuja? ;-D
[/quote]
Eikö se olisi sitten Kalastajavaimo?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:26"]Miksi te luette näitä blogeja ja sitten valitatte. En ymmärrä. "Tienaatte" rahaa heille klikkauksilla ja sitten valitatte?! Käsitämätöntä! Eikö teillä ole aivoja? Voisiko joku bloggareista valittaja perustella asiallisesti miksi käyttäytyy noin? Kiitos !
[/quote]
Minä myös haluaisin tietää. En koskaa lue blogeja, anteeksi siis olen joskus lukenut, muistaakseni tän vaimon, kun oli mn lehdessä juttu, oli niiiin tylsää, että enpä aikaani moiseen tuhlaa. Mieluummin luen kirjaa, katson hyvän elokuvan tai mikä parasta hengailen mieheni kanssa kotona tai kaupungilla gallerioissa ja/tai syömässä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:26"]Miksi te luette näitä blogeja ja sitten valitatte. En ymmärrä. "Tienaatte" rahaa heille klikkauksilla ja sitten valitatte?! Käsitämätöntä! Eikö teillä ole aivoja? Voisiko joku bloggareista valittaja perustella asiallisesti miksi käyttäytyy noin? Kiitos !
[/quote]
Minä myös haluaisin tietää. En koskaa lue blogeja, anteeksi siis olen joskus lukenut, muistaakseni tän vaimon, kun oli mn lehdessä juttu, oli niiiin tylsää, että enpä aikaani moiseen tuhlaa. Mieluummin luen kirjaa, katson hyvän elokuvan tai mikä parasta hengailen mieheni kanssa kotona tai kaupungilla gallerioissa ja/tai syömässä.
[/quote]
joo joo, on varmaan tooooosi hienoa hengailla gallerioissa :) Kukaan ei sitä IRL tee, mutta kuulostaa vaan niin hienolta. HAH
Mua ärsyttää, kun kaikki Kalastajan vaimon kuvat on vedetty jollain filtterillä, niin että värimaailma on ihan vääristynyt. Siis JOKAINEN kuva. Tehokeinona värien muokkaus on ihan ok joissain yksittäisissä kuvissa, mutta et kaikki. Argh.
Muutenkin on alkanut ärsyttämään sen teennäinen keekoilu. Tykkäsin alkuun siitä, monilahjakas uranainen, mut jotenkin on alkanut ottaa päähän se söpöstely.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:32"]
[/quote]
[/quote]
joo joo, on varmaan tooooosi hienoa hengailla gallerioissa :) Kukaan ei sitä IRL tee, mutta kuulostaa vaan niin hienolta. HAH
[/quote]
Ei se kuule ole niin kauhean hienoa, mutta mukavaa se on. Jos sinä et sitä tee, niin saanko minä tehdä? Miksi se sinua nyppii, kokeile kerran, ei tiedä vaikka ihastut. Ja niin tehdessäsi itse ELÄT, etkä vain lue juttuja muiden elämästä! Eikö niin? Olen lapset kasvattanut, selvinnyt julmasta erosta, löytänyt ihanan miehen ja nyt olemme päättäneet nauttia elämästä. Tee sinäkin niin!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei se kuule ole niin kauhean hienoa, mutta mukavaa se on. Jos sinä et sitä tee, niin saanko minä tehdä? Miksi se sinua nyppii, kokeile kerran, ei tiedä vaikka ihastut. Ja niin tehdessäsi itse ELÄT, etkä vain lue juttuja muiden elämästä! Eikö niin? Olen lapset kasvattanut, selvinnyt julmasta erosta, löytänyt ihanan miehen ja nyt olemme päättäneet nauttia elämästä. Tee sinäkin niin!
[/quote]
Ai niin, miksi et vastannut kysymykseeni? Se älähtää, johon kalikka kalahtaa :-)♥
Sehän on lifestyleblogi. Se esittelee vaatteita, sisustusta, elämän pintapuolisia juttuja. Miten sen sitten pitäisi esitellä näitä asioita jos ei kuvaamalla itseään ja niitä tavaroitaan? Seisomalla suorassa, kertomalla miltä se tuikkukuppi näyttää sen kuvan sijaan? Vaihtamalla tyystin tyyliä? Miksi? Tuohan se on se koko blogin, vai mikä onkaan kolumnin, juttu. Ei kaikkien blogien tarvitse olla pohdiskelevia ja kantaaottavia, jotkut voi olla ihan vaan helppoja nakkeja, sitä totaalista hömppää ilman mitään kummosempaa juonta. Käyn sitä välillä katsomassa ja aika kevyttähän se on, ihan sellanen ilo silmälle mutta pärjäisin hyvin ilmankin.
Mä en ihan tiedä kutsuisinko terveydenhoitajaa uranaiseksi mutta monitaitoinen kyllä on. Muuten yhdyn edellisiin.
Minäkään en oikein ymmärrä aloittajaa. Tämä Kalastajan vaimo kun tuskin tulee tyyliään muuttamaan niin eikö olisi kuitenkin helpointa etsiä sellainen blogi joka sopisi ap:n makuun? Sen sijaan että asiasta tekee aloituksen vauvapalstalle.
Oli "ilo" käydä koulut tämän tapauksen kanssa...
Oli jo lapsena ja nuorena omaan napaansa, tai no lähinnä peiliin tuijottaja...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai niin, miksi et vastannut kysymykseeni? Se älähtää, johon kalikka kalahtaa :-)♥
[/quote]
Siis tä ? Minulla ei ole eroa takana, olen naimisissa saman miehen kanssa kuin 20 v sitten, minulla kolme ihanaa lasta, oma ura, velation omakotitalo, matkustelemme paljon, mutta emme kyllä vietä aikaa gallerioissa !! ulkomailla kyllä museoissa ja muissa nähtävyyksissä, mutta että gallerioissa. Ei todellakaan. Ja kyllä, kuulostaa tooosi kultturellilta. Käydä taidekaupassa katsomassa maalauksia... hih hih
Puitteet eivät riitä pitämään yllä mielenkiintoa. Talo, sisustus, asusteet, samat laukut ja kengät. Sama tulee vastaan muilla kotiaan ja lapsiaan kuvanneilla. Se vain vanhenee se juttu käsiin. Ei voi mitään.
Matkatkaan eivät auta. Lomakuvat muistuttavat toisiaan. Ja niin, eivät sinällään anna mitään ellei nyt sisällä kattavaa raporttia missä kannattaa käydä ja syödä jne. ja että lukijalla budjetti kohtaisi...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:43"]
Minäkään en oikein ymmärrä aloittajaa. Tämä Kalastajan vaimo kun tuskin tulee tyyliään muuttamaan niin eikö olisi kuitenkin helpointa etsiä sellainen blogi joka sopisi ap:n makuun? Sen sijaan että asiasta tekee aloituksen vauvapalstalle.
[/quote]
No mutta kun se ON muuttanut tyyliään. Silloin kun minä tuota blogia vielä seurasin, se ei ollut täynnä asupostauksia vaan kaikenlaista muutakin. Kauniita/kaunisteltuja kuvia toki, ja lifestylehuttua. Mutta siinä oli silti enemmän persoonallisuutta mukana aiemmin.
Ei se blogi ennen tuollainen ollut :(