Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotteko vanhemmillenne aina jos alatte seurustella?

Vierailija
25.11.2020 |

niin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kerro. Nuorempana kerroin, ja äiti jauhoi niistä tyypeistä vielä 5 vuoden jälkeenkin "Mitä sille Pekalle oikein tapahtui? Miksei sen KAllen kanssa juttu toiminut? Oletkos kuullut mitään Villestä?????"   

Nykyään varmaan kerron vasta jos olen menossa naimisiin jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kerro. Nuorempana kerroin, ja äiti jauhoi niistä tyypeistä vielä 5 vuoden jälkeenkin "Mitä sille Pekalle oikein tapahtui? Miksei sen KAllen kanssa juttu toiminut? Oletkos kuullut mitään Villestä?????"   

Nykyään varmaan kerron vasta jos olen menossa naimisiin jonkun kanssa.

:D juuri tämän takia en kerro, äitini on kauhea hössöttäjä ja juoruaa asiasta heti kaikille

Vierailija
4/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos tyttö on täysi-ikäinen.

Vierailija
5/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en kertonut. Sitten kun tuli vastaan sellainen mies jonka kanssa uskoin vakavaan suhteeseen, kävimme jo parin viikon jälkeen näytillä vanhemmille. Sillä tiellä edelleen 10 vuotta myöhemmin.

Vierailija
6/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käyn hautuumaalla höpöttämässä ristille kaikki suhdeasiat /s

Vierailija
7/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on uskonnolliset ja konservatiiviset vanhemmat. Kerroin miehestäni, kun oltiin seurustelu puoli vuotta ja tiesin, että tämä on mulle se oikea. Vein miehen näytille, kun oltiin jo muutettu yhteen. Olin tuolloin 31-vuotias. Ei yllättäisi, jos äiti ja isä luulevat, että mieheni on eka ja ainoa suhteeni. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän