Äsh! Keksin ihan tyhmän aprillipilan. Päivä pilalla.
Keksin mielestäni oikein loistavan ja järkyttävän aprillipilan ja laitoin sen Facebookiin. Ei, kyse ei ollut mistään 'Olen raskaana!' -jutusta, mutta luulin, että saisi samanlaisia 'Ohhoh' tai 'No enpä olisi uskonut' -kommentteja. Sen sijaan sainkin hirveästi positiivista palautetta ja tykkäyksiä.
Aprillipila siis meni ihan mönkään. Ihan tyhmää laittaa nyt, että olikin aprillipila. Ehkä tyydyn poistamaan sen vähin äänin..
Kommentit (19)
No en kerro, mutta sellainen kuitenkin, etten olisi kaikkien uskonut uskovan sitä. Oli kuitenkin sen verran tyhmä minulta. Yhtä uskottavaa kuin hiljainen hissukka kirjastontäti olisi repäissyt ja mennyt ottamaan koko selän peittävän rivon tatuoinnin.
Plääh.
ap
Huijasit että sait opiskelupaikan, tyyliin poliisiksi tai pelastusopistoon?
muaki hävettäs jos oisin väittäny ryhtyneeni aikuisviihdealalle ja kaikki uskoivat.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:38"]
Huijasit että sait opiskelupaikan, tyyliin poliisiksi tai pelastusopistoon?
[/quote]
Noo.. en. Ilmoitin hakeneeni Big Brotheriin. Uskallan sen nyt paljastaa, kun näköjään se on aika monella muullakin ollut tänään statuksena.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:42"]
muaki hävettäs jos oisin väittäny ryhtyneeni aikuisviihdealalle ja kaikki uskoivat.
[/quote]
Luulin, että mun Big Brotheriin pyrkiminen olisi ollut samanlainen juttu, mutta ei. Onniteltiin rohkeudesta vaan ja tykättiin kovasti.
Ehkä kuvittelin kavereistani sitten jotain muuta. Tai että he kuvittelisivat, että Big Brother olisi viimeinen paikka maailmassa, johon haluaisin.
ap
Ei toi mun mielestä ole mitenkään kovin huono aprillipila. Luulisin, että ne kommentoijat on ihmetelleet, mutta ovat vain kannustaneet ollakseen kohteliaita. (Tai sitten ovat heti arvanneet, että on pila.)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:49"]
Ei toi mun mielestä ole mitenkään kovin huono aprillipila. Luulisin, että ne kommentoijat on ihmetelleet, mutta ovat vain kannustaneet ollakseen kohteliaita. (Tai sitten ovat heti arvanneet, että on pila.)
[/quote]
Tuli minullekin mieleen, että ap:n kaverit saattavat olla vain vitsissä mukana. Onko Big Brotheriin pyrkiminen yleensä sellainen asia, että siitä onnitellaan?
[/quote]
En tiedä. Mielessäni kuvittelin hirveätä palauteryöppyä, että mitä ihmettä olen mennyt tekemään. Sen sijaan sain vaan "tosi hienoa, upea juttu!" tai "ihan mahtavaa, olet rohkea nainen!"
ap
Tykkäyksiä ja hymiöitä näyttää olevan raskausuutistenkin kommentteina. Varmasti suurin osa on tajunnut, että kyseessä on aprillipila, useimmat kuitenkin tietävät ettei Big Brother-valintaprosessista saa huudella ennen kilpailua mitään mihinkään suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:52"]
[/quote]
Tuli minullekin mieleen, että ap:n kaverit saattavat olla vain vitsissä mukana. Onko Big Brotheriin pyrkiminen yleensä sellainen asia, että siitä onnitellaan?
[/quote]
Jos joku mun kaveri pyrkisi sinne, olisin oikeasti järkyttynyt ja pettynyt, ihmettelisin kovasti. Jos taas joku vanha opiskelukaveri, jota en hyvin tunne, ilmoittaisi tuollaista, pitäisin sitä vain yksinkertaisena ja vähän idioottina ja jättäisin kommentoimatta ja tykkäämättä.
Jos olisin tehnyt samanlaisen aprillipilan, olisin ollut tosi yllättynyt positiivisista kommenteista.
Nou hätä. Illalla kommentoit "aprillia! Ja ihania ihmisiä olette kun noin kivoja kirjoittelette vaikka tekisin jotain hassua. Kivat kaverit on kivoja!" Tms, yms
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:57"]
Nou hätä. Illalla kommentoit "aprillia! Ja ihania ihmisiä olette kun noin kivoja kirjoittelette vaikka tekisin jotain hassua. Kivat kaverit on kivoja!" Tms, yms
[/quote]
Kiitos tästä. Tuli oikeasti vähän parempi mieli :) Ehkei se päivä nyt ihan totaalisesti mennytkään mönkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:57"]
[/quote]
Kiitos tästä. Tuli oikeasti vähän parempi mieli :) Ehkei se päivä nyt ihan totaalisesti mennytkään mönkään.
ap
[/quote]
Eli pilkka osui omaan nilkkaan ;)
Liian ilmeinen pila. Joten kyseessä vähän kuin av-ilmiö. Ilmiselvään provoon vastataan mahdollisemman asiallisesti ja kannustavasti.
Kaverisi lähtivät vaan mukaan pilaasi. Ei kai kukaan niin idiootti ole, että paljastaisi kyseessä olevan pilaa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:49"]
[/quote]
En tiedä. Mielessäni kuvittelin hirveätä palauteryöppyä, että mitä ihmettä olen mennyt tekemään. Sen sijaan sain vaan "tosi hienoa, upea juttu!" tai "ihan mahtavaa, olet rohkea nainen!"
ap
[/quote]
Tälläistähän tämä nykyään on. Ei saa sanoa mitään negatiivista vaan pitää olla positiivinen ja kannustava, vaikka kaveri olisi hypäämässä kaivoon.
Eikös se olisi ollut parempi aprillipila, että olet jo PÄÄSSYT sinne big brother taloon? Enemmän siinä olisi onniteltavaa kuin sinne hakemisessa? Aika monet sinne varmaan kuitenkin hakee. ;-)
Hha x) pilkka osui omaan nilkkaan. Mikäs uutinen se oli, kerro meille?