Aura Chakra
Onko kukaan käynyt Aura Chakra tulkinnassa?Minkä värinen persoona olet?Minulla oli hyvin epätasapainossa energiat, eivät pääse kuulemma vapaasti kiertämään ja pään kohdalla oli vaaleanpunainen pilvi ja kaulan kohdassa musta viiva. Olisin kiinnostunut tietämään asiasta enemmän vielä. Tämä on minulle aivan uusi maailma, mistä hiljattain vasta kuulin.
Kommentit (10)
Jos tuo oli sellainen että kuvataan "erikoiskameralla" ja saat oikein värikuvan aurastasi ja chakroistasi niin sanoisin että täyttä humpuukia. Enkä ole täysskeptikko, uskon itsekin että ihminen on energeettinen olento ja aistin ihmisissä (ja eläimissä ja kasveissa) tietyllä tapaa niiden energiakentän, mutta en vaan usko tuollaisiin mekanistisiin ratkaisuihin, joissa muka joku kamera pystyisi määrittelemään sen, kun kerran koko ilmiölle ei ole löydetty edes fysikaalista perustaa ja siksi tiedemaailma ei edes siihen usko (miten siis olisi pystytty kehittämään tämän tuntemattoman ilmiön kuvaava tekninen laite).
Vittu mitä paskaa.
Toki on moraalitonta antaa hölmöjen pitää rahansa, mutta silti...
Niin ei minulle ehdotettukaan mitään uusinta rahastus käyntiä!Hyvin tämä ihminen kuitenkin näki aura chakrasta minkälainen ihminen oon, kipuilukohtani jne.Ei vaikuttanut kyllä ollenkaan että olisi humpuukia!
ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:35"]Niin ei minulle ehdotettukaan mitään uusinta rahastus käyntiä!Hyvin tämä ihminen kuitenkin näki aura chakrasta minkälainen ihminen oon, kipuilukohtani jne.Ei vaikuttanut kyllä ollenkaan että olisi humpuukia!
ap
[/quote]
No mulla kyllä piti paikkansa. Kun odotin lasta, olin "pumpulissa" ja eka kuva oli aivan erilainen aikoja taaksepäin.
Nyt kyllä alkaa kuulostaa siltä, että ap itse suorittaa jotain hömppätouhuja ja olisi yrittänyt oman humpuukihoitolansa mainostamista täällä. Mikäli vastaanotto vaan olisi ollut parempi *reps*
Mä ajattelin otsikosta, että joku mamma taas on keksinyt loistavan nimen pienelle piltilleen.
Jokanen luulee mitä haluaa!Olisi vaan mielenkiintoista kuulla muiden aura
chakra tulkinnoista.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:29"]Jokanen luulee mitä haluaa!Olisi vaan mielenkiintoista kuulla muiden aura
chakra tulkinnoista.
ap
[/quote]
Mulla kyllä osui oikeaan kun kuvani selitettiin.
Älä maksa tuollaisesta sonnasta. Ilman muuta sulle "tulkitaan", että olet epätasapainossa, koska sitten sulta voidaan lypsää lisää rahaa muka laittamalla ne *aurachakraenergiat* kondikseen.
Sinä saat itse omat energiasi tasapainoon, kun opettelet meditoimaan.
Eikä sun tarvitse opetella näkemään auran värejä. Ei kukaan edes voi määritellä niitä, koska siinä on useita eri värejä ja ne vaihtuvat kokoajan.
Vähän kuin saippuakuplassa.