Oletko juossut maratonin?
Monta maratonia? Mihin aikaan? Ikäsi? Pituutesi? Painosi? Ennätys ja huonoin aika jos useampi maraton.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:57"]
Ei kai kukaan?
[/quote]
Ei.
Kiinnostaisi tietää. Osallistun tänä keväänä ensimmäistä kertaa.
2011 juoksin puolimaratonin. Tammikuussa olin siinä kunnossa että jaksoin kävellä hyvin, mutta juosta en jaksanut kuin pari valopylvään väliä. Kävin ahkerasti kävelyllä ja maaliskuun lopussa jaksoin juosta yllätyksekseni 10km. Juoksentelin kevään ja kesän, elokuussa juoksin puolimaratonin muutaman minuutin alle 2h, meni oikeastaan aika helposti.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:01"]
2011 juoksin puolimaratonin. Tammikuussa olin siinä kunnossa että jaksoin kävellä hyvin, mutta juosta en jaksanut kuin pari valopylvään väliä. Kävin ahkerasti kävelyllä ja maaliskuun lopussa jaksoin juosta yllätyksekseni 10km. Juoksentelin kevään ja kesän, elokuussa juoksin puolimaratonin muutaman minuutin alle 2h, meni oikeastaan aika helposti.
[/quote]Ai niin ja ikää oli 40v pituutta 175 ja painoa 76kg.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:01"]2011 juoksin puolimaratonin. Tammikuussa olin siinä kunnossa että jaksoin kävellä hyvin, mutta juosta en jaksanut kuin pari valopylvään väliä. Kävin ahkerasti kävelyllä ja maaliskuun lopussa jaksoin juosta yllätyksekseni 10km. Juoksentelin kevään ja kesän, elokuussa juoksin puolimaratonin muutaman minuutin alle 2h, meni oikeastaan aika helposti.
[/quote]
Oi miten hyvään aikaan olet juossut.
Olen juossut 9 täyspitkää maratonia. Paras aika 3,58,44 eli juuri himpun vaille 4 tuntia. Olin tuolloin 31-vuotias ja harjoittelin n. 60 km/viikko. Huonoin aika on 4,45,12. Pituus on 167 ja paino 64 kg. Ikää on nyt 36 vuotta. Tänä vuonna juoksen Forssassa maratonin, aikatavoite 4,20.
Up. Onko viidessä vuodessa aloituksen kirjoittamisesta maratoonareita etsiytynyt palstalle enemmän?
Itse olen juossut yhden maratonin aikaan 4.58. Ikää tuolloin pari vuotta sitten 35v, painoa tuolloin 75kg (pituus 168cm).
Ajattelin mennä alkusyksystä toiselle maratonilleni ja aikatavoite on alle 4,5 tuntia.
Kymmenkunta maratonia olen juossut. Paras aika oli 3 tuntia 1 minuutti. Vähän harmitti. Nyt ei polvet enää kestä.
En ole jaksanut.