Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit päättää elämäsi ja ulkonäkösi...

Vierailija
19.03.2014 |

... millainen se olisi? Siis ihan konkreettisesti.

Itse olisin johtotehtävissä jossain coolissa muotialan yrityksessä, kaksi lasta (vanhempi tytär ja nuorempi poika), ehkä joku diplomi-insinööri mies.

Mitoiltani olisin 170/58 ja varmaan jotkut D-kupin tissit ja tummanruskeat suorat pitkät hiukset.

Laajaa ystäväpiiriä en haluis, mielummin pari luottoystävää, joiden kanssa voidaan jakaa kaikki ja ah on niin ihanaa pitää tyttöjen iltoja ihan vaan pienellä intiimillä söpöllä porukalla.

Harrastaisin base hyppyjä ja perus tylsää salilla käymistä ja ehkä vähän viinejä ja taiteita.

No voisin ottaa mieheks myös jonkun Häkkisen Mikan tai muun rikkaan entisen urheilijan. Tai ei, ottaisin sittenkin Teemu Selänteen! Lopettihan sekin jo uransa ja paljon paremman näkönen...

Kertokkee!! Aina saa haaveilla!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten erilaisia unelmia ihmisillä on! Jotkut noista (esim. muotityö ja urheilijamies viestissä nro 1) olisivat minulle ihan hirveitä painajaisia :)

Vierailija
2/18 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella rikas, pitkä, hoikka ja isotissinen. Olisin vaikka näyttelijä enkä häpeäisi näyttää tissejäni elokuvissa. Minulla olisi ihana mies joka ei kuitenkaan harmistuisi jos nyt vähän käyn vieraissakin välillä. Ja vaikka paparazzit jumaloisivatkin minua niin he myös jättäisivät minut rauhaan aina kun haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä en muuttaisi mutta olisin rikas.

Mies ja lapset (5) olisivat kuten nyt. Viettäisimme luxuslomia 3 kertaa vuodessa, niihin ei nyt ole varaa. Tuo rahanpuute on ainoa joka nyt haittaa muuten olen onnellinen.

Vierailija
4/18 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 18:44"]Olisin todella rikas, pitkä, hoikka ja isotissinen. Olisin vaikka näyttelijä enkä häpeäisi näyttää tissejäni elokuvissa. Minulla olisi ihana mies joka ei kuitenkaan harmistuisi jos nyt vähän käyn vieraissakin välillä. Ja vaikka paparazzit jumaloisivatkin minua niin he myös jättäisivät minut rauhaan aina kun haluan.

[/quote]

Tuli jotenkin tyhmä olo kun luin tämän. Ensin tuntui niin törkeän pinnalliselta mutta kun tarkemmin miettii niin juuri tuollaisesta itsekin unelmoin. Noloa...:/

Vierailija
5/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja hoikka, mutta haluaisin hyvän ihon b-kupin rinnat ja ainakin virheettömän näön. Voisin myös olla hiukan pidempi ehkä 162 cm. Haluaisin myös hiukan kauniimmat  kasvot. Siis hiukan paranneltu versio itsestäni=D

Olisin onnellisessa parisuhteessa "sen oikean" kanssa ja meillä olisi  kohta oma asunto hyvällä sijainnilla. Ei vielä lapsia,ehkä sitten  kun olen lähempänä 30. Olisin mielenkiintoisessa asiantuntija työssä..ehkäpä lakimies tai miksei vaikkapa joku projektipäällikkö.

No oikeasti minulle kyllä riittäisi varmaan se, että olisi työ jota en inhoaisi. Olisi pari ystävää ja oma rakas. Näistä tällä hetkellä ystävät löytyvät. Toisaalta olen aika onnellinen nytkin=)

Vierailija
6/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö pysyisi muuten samana, terveydentilassa olisikin sitten korjaamista. Tai no, ulkonäössä voisi olla hieman suoremmat hammasrivit.

Elämä olisi tasaista, ihanan tylsää. Joku tehtaan liukuhihnatyö, omakotitalo jossa puutarhaa tarpeeksi.

Kiva käsistään kätevä, vaikkapa puuseppä mies, joka ei käytä alkoholia humalahakuisesti vaan kun sanoo sen kerran tai kaksi vuodessa että lähtee kaverin kanssa "yhdelle", se tarkoittaa oikeasti yhtä tuopillista tai pulloa ja viimeistään kahden tunnin päästä olisi kotona. Puuhaltaisiin yhdessä kodin askareita ja remppoja, korjaltaisiin jätelavoilta löytyneitä huonekaluja, lapsi tai muutama osallistuisi yhdessä tekemiseen. Harvakseltaan matkustettaisiin ulkomaille, ennemmin kiertäisimme Suomea. Kotiin olisi kaikkien perheenjäsenten aina mukava tulla.

Naapureina meillä olisi mukavia vähän vanhempia pariskuntia joiden lapset olisivat jo maailmalla. Näihin naapureihin voisi luottaa matkalle lähtiessä että he käyvät kastelemassa kukkia ja hieman vahtisivat taloa. 

Eli haluaisin pitkälti samanlaisen elämän kuin äidilläni oli tämän ikäisenä kuin nyt olen. Ihana turvallinen ja onnellinen lapsuus minulla, samaa haluaisin lapselleni. 

Vierailija
7/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan muuttaisi ulkonäössä juuri mitään..paitsi että olisin 10v nuoremnan näköinen ja tissit olis paremmat kuin nyt. Ja vähän timmimpi kroppa muutenkin. Oikeestaan en muuttais työtilannettakaan, paitsi että voisin tienata vähän paremmin. Mulla olis komea ja treenattu nuori mies joka palvoisi ja rakastaisi mua ikuisesti.

Vierailija
8/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tasan Irina Björklund. Se ulkonäkö ja kielitaito ja musikaalisuus ja taiteellisuus, aviomieskin kelpaisi. Ja koko sen elämä.

Vierailija
9/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi ihanaa olla erittäin hoikka, siro, ballerinamainen, pitkäraajainen, pitkäkaulainen, paksuhiuksinen (sellainen leijonanharja), suurisilmäinen, pitkäsorminen, A-luokan kaunotar, vaalea ja hyväihoinen, iso tissinen, uljas ryhtinen. Sporttinen.

Älykäs, koulussa menestyvä, nopea älyinen, matemaattisesti- ja kielellisesti lahjakas (kaksikielinen esim. suomi-ruotsi, suomi-ranska, suomi-englanti). Akateeminen koulutus.

Rikas suku ja lähipiiri. Oma tilava, asunto vanhassa kivitalossa Etelä-Helsingissä, Kantakaupungissa (Kruunuhaka, Eira, Ullanlinnanmäki, Kaivopuisto, Katajanokka akselilla).

Perheellä (vanhemmilla, tai perikunnan) Porvoon tai Pellingin (huom. Hankokin käy) tmv. saaristossa iso, tilava, valoisa, kunnostettu kaksi-kolmikerroksinen pitsipuuhuvila ristikkoikkunoineen merenrannalla mantereen puolella. Ihastuttavalla puutarhalla, vähän sellainen muumimainen miljöö (lue suomenruotsalainen porvariskoti idylli) Tämä puuhuvila olisi joka keltainen (valkoisin koristuksin) tai täysin valkoinen, tai vaalean harmaa (valkoisine ikkunapielineen ja koristuksiin). Iso terassi , rantasauna, kylpypaljut rantasaunan patiolla, oma hiekkaranta ja hyvä laituri.

Harrastuksena omistushevonen pk-seudun täysihoitotallilla (esim. Tuomarinkylä). Oma auto.

Mukava, tasa-arvoinen, koulutettu, fiksu ja empaattinen, rakastava suomen-ruotsalaismies, joka pukeutuu Stockatyyliin. Ei liian muotitietoinen, mutta ei mikään lökäpöksyjuntti. Mies joka harrastaa kokkailua ja matkustelua (minun kanssani).

Aikaa lukemiselle (mieskin tykkäisi lukea). Aikaa hevosille ja ratsastukselle ja koirille. Aikaa ja rahaa matkusteluun; talvella lämpimiin kaukokohteisiin (pari kolmeviikkoa talvessa lämpöön), kesällä mökkeilyä, veneilyä, hevostelua, saaristoa jne.

Lapsia kaksi, terveitä, urheilullisia, koulussa hyvin pärjääjiä.

Kaksi pikkukoiraa joiden kanssa voisi harrastaa ja ulkoilla yhdessä lasten kanssa.

T. ruma, lihava, tyhmä, heikosti menestynyt ja koulutettu haaveilija

Vierailija
10/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa Janina Fryn elämän. Ja miehenkin. ;) Ja ulkonäön. Tosin voisin olla vaalea versio Janinasta. Sellai kaunis blondi.

Vierailija
11/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen jatkoa..Miehen kanssa matkustetraisiin ympäri maailmaa ja asuttaisiin luxushotelleissa, juotaisiin shampanjaa ja lemmittäisiin yöt läpeensä. Siitä lemmiskelystä seuraisi ehkä vielä selkainen täydellinen ja helppo lapsi ja mä toipuisin raskaudesta ilman mitään vaikutuksia ulkonäköön. Ja meidän perhe eläisi onnellisena elämän loppuun saakka. Sen pituinen se.

Vierailija
12/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö: Naisellisempi leuka, kauniimpi hymy ja hampaat. Pienemmät tissit ja parempi perse.

Kapeammat pohkeet ja nätimpi hiusraja.

Ura ja muut: Olisin itseni elättävä menestynyt  kirjailija joka julkaisee salanimellä. Osaisin kieliä ja matkustelisin paljon.

Asuisin jossain kaupungissa jossa on vesistö lähellä. Minulla olisi ystäviäkin ihan.

Asuisin yksin, mutta minulla olisi läheinen luotettava parisuhde nokkelan ja henkisen miehen kanssa.

Kaikki muu on aikalailla mahdollista saavuttaa paitsi naamavärkki pysyy rumana.

Vierailija
13/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin superälykäs ja lahjakas. Tekisin huippututkimusta ja olisin omalla alallani kansainvälisesti korkealle arvostettu. Osaisin onnekkaasti valita aina ne tutkimuskohteet, joissa saadaan hienoja läpimurtoja ja keksisin parannukset ainakin kaikkiin syöpiin ja tehokkaan flunssalääkkeen, joka vie taudin pois yhdellä vaarattomalla tabletilla. Pärjäisin yhden tunnin yöunilla ja sillä tavalla minulla olisi aikaa myös olla perheeni kanssa. Perhe olisi mies, joka ei ole kovin uraorientoitunut, ja 3-4 lasta. Mies hoitaisi pääasiassa perheen rutiinien pyörittämisen ja siinä sivussa hoitelisi sijoituksiaan, joita olisi perinyt rikkaalta suvultaan. Niillä tuloilla eläisimme, kunnes olisin saanut keksittyä ja patentoitua sen flunssalääkkeen. Olisin hieman kauniimpi ja urheilullisempi kuin nyt, mutta en haluaisi olla ihan erinäköinen.

Vierailija
14/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en muuttaisi yhtään mitään.

Vierailija
15/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon ja lihakset pitäisin nykyiselläni mutta pituutta lisää 4 cm, sit olisin 165cm (59kg), Hiuksista tuuheammat, nykyinen väri käy eli vaalea, iho sellaiseksi ettei se palaisi ihan heti auringossa (eli esim vaalea espanjalaistyylinen), sekä luonnollista väriä ripsiin & kulmiin - ylipäätään väriä tähän liialliseen vaaleuteen.

mutta en tästä stressiä ota, ihan tyytyväinen olen nykyiseenkin lookkiin :)

Vierailija
16/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ura unohtui; joku missä saa sillon tällön reissataan, esitelmöidään ja ollaan ihmisten kanssa. Mukava mies siihen kylkeen.

1

Vierailija
17/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin just niinku nytkin, mutta haluaisin yhden unelmieni kämpän

Vierailija
18/18 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin nykyisen elämän ja ulkonäön, paitsi ottaisin hyvän ihon & suoremmat hampaat ja vähemmän stressiherkän/murehtivan luonteen. Ja varmistaisin, että saisin tehdä tätä tutkijan työtä eläkkeelle saakka, ja että saisin kolmannen lapsen joka nukkuisi yönsä hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi