Miehet kertovat: Tällainen on täydellinen tyttöystävä
http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml
"Deittipalvelu Lovoon tutkimukseen osallistui 2000 miestä, jotka kertoivat millainen on heidän mielestään täydellinen tyttöystävä, kertoo brittiläinen Daily Mail.
Brittiläinen seitsenottelija ja aitajuoksija Jessica Ennis.
Brittiläinen seitsenottelija ja aitajuoksija Jessica Ennis. SPLASH/AOP
Brittiläinen laulaja Cheryl Cole.
Brittiläinen laulaja Cheryl Cole. SPLASH/AOP
Miesten mukaan täydellinen tyttöystävä on noin 168 senttimetriä pitkä, ruskeahiuksinen, juo valkoviiniä, pitää liha- ja grilliruuista eikä omista tatuointeja.
Painon suhteen miesten odotukset ovat realistisia, sillä täydellinen tyttöystävä painaa noin 58 kiloa ja hänen rintaliivinsä ovat kokoa 75C. Päälleen hän pukee mieluiten pillifarkut tai minihameen.
Miehet haluavat sosiaalisen tyttöystävän, joka tykkää käydä esimerkiksi baareissa ja konserteissa ystäviensä kanssa. Ystävien lisäksi miehen äidin kanssa on hyvä tulla toimeen.
Sänkypuuhissa naisen pitää olla kokeilunhaluinen.
Miesten mukaan täydellistä tyttöystävää ulkoisesti muistuttaa eniten Kelly Brook. Muita suosikkeja olivat muun muassa Cheryl Cole ja Jessica Ennis."
Kenelleköhän tämä on yllätys? Miehet on just tällaisia, 168/58 on ihan tavis eikä hoikka ja kelly brooksilla on 75C -rintaliivikoko. NOOOT!
Onnea vaan sinkuille, kun on tuollaiset vaatimukset. Onneksi mulle sentään oli joku (säälistä?)ottaja, vaikka tykkäänkin roseeviinistä ja olen 173 cm pitkä ja painankin viisi kiloa liikaa tuon mukaan. :-D
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:23"]
Jos 75 on iso rinnanympärys, suurin osa suomalaisista naisista on jättiläisiä. Kaupoista on vaikea löytää alle 75 rinnanympäryksellä C, D tai E kuppikokoa.
[/quote]
Valtaosa naisista käyttää vääränkokoisia liivejä. Liian isoa ympärystä ja liian pientä kuppia. Syynä on varmasti osittain tuo, että normaaleissa kaupoissa on pieniä ympäryksiä tosi huonosti.
[/quote] Ja aivan varmasti suurinosa ostaa 75 vaikka kuuluisi ostaa 70! Ja pienemmät eivät tule koskaan ruokakauppoihin, koska jengi jatkaa liian iojen ostamista.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:23"]
Jos 75 on iso rinnanympärys, suurin osa suomalaisista naisista on jättiläisiä. Kaupoista on vaikea löytää alle 75 rinnanympäryksellä C, D tai E kuppikokoa.
[/quote]
Valtaosa naisista käyttää vääränkokoisia liivejä. Liian isoa ympärystä ja liian pientä kuppia. Syynä on varmasti osittain tuo, että normaaleissa kaupoissa on pieniä ympäryksiä tosi huonosti.
[/quote]Totta, olen nyt käynyt useassa liivilikkeessä ja myyjien opastuksella mulla 75DD ja olen lähes lauta, rinta mahtuu hyvin oman kouran sisälle.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:56"]
Miesten mukaan täydellinen tyttöystävä on noin 168 senttimetriä pitkä, ruskeahiuksinen, juo valkoviiniä, pitää liha- ja grilliruuista eikä omista tatuointeja.
Check.
Painon suhteen miesten odotukset ovat realistisia, sillä täydellinen tyttöystävä painaa noin 58 kiloa ja hänen rintaliivinsä ovat kokoa 75C. Päälleen hän pukee mieluiten pillifarkut tai minihameen.
Check, painoa pari kiloa vähemmän tosin.
Miehet haluavat sosiaalisen tyttöystävän, joka tykkää käydä esimerkiksi baareissa ja konserteissa ystäviensä kanssa. Ystävien lisäksi miehen äidin kanssa on hyvä tulla toimeen.
Check.
Check.
[/quote]
Multa löytyy nuo ominaisuudet, ei näköjään sitten ihmekään ettei ole vaikeuksia ollut koskaan löytää miestä;) No joopa joo, ihan hauskaa tuollainen hömppäkin että minussakin voi olla noin toivottavia ominaisuuksia, vaikka onneksi olen jo ihanan miehen löytänyt. Eikö nuo toiveet nyt ole aika yleisiä kuitenkin, ei minusta noissa mitään erikoisuuksia toivottu, eli aika tavallisia juttuja jotka pätee todella moniin naisiin?
http://www.bodymeasurements.org/kelly-brook/
Tämän mukaan kellyllä on 34dd kuppikoko. Mä olen aika yllättynyt, mulla on 34 d ja minusta kellyllä on kaksi kertaa niin suuret rinnat kuin mulla. Tai sit se käyttää jotain topattuja liivejä..
Ja kelly olis tosiaan 168 ja 56, ainakin jossain elämänsä vaiheessa ollut. Mä ajattelin et painaisi enemmän.
Miten oikeasti jaksetaan yleistää tälläistä paskaa? Itse sovin kyllä useaankin kohtaan, mutta ei kai nyt herranen aika suurin osa miehistä pidä juuri minun laisistani. Makuja on niin monta kuin on miehiäkin, yleistäminen on yksinkertaisesti mahdotonta.
Ainoat asiat varmaan mitä voisi VÄHÄN yleistää, on tuo anopin kanssa toimeen tuleminen, kokeilunhaluisuus ja sosiaalisuus. Ulkoisia tekijöitä ei voi minusta yleistää lainkaan, ei edes vähän.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:56"]
http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml
"Deittipalvelu Lovoon tutkimukseen osallistui 2000 miestä, jotka kertoivat millainen on heidän mielestään täydellinen tyttöystävä, kertoo brittiläinen Daily Mail.
Miesten mukaan täydellistä tyttöystävää ulkoisesti muistuttaa eniten Kelly Brook. Muita suosikkeja olivat muun muassa Cheryl Cole ja Jessica Ennis."
Kenelleköhän tämä on yllätys? Miehet on just tällaisia, 168/58 on ihan tavis eikä hoikka ja kelly brooksilla on 75C -rintaliivikoko. NOOOT!
Onnea vaan sinkuille, kun on tuollaiset vaatimukset. Onneksi mulle sentään oli joku (säälistä?)ottaja, vaikka tykkäänkin roseeviinistä ja olen 173 cm pitkä ja painankin viisi kiloa liikaa tuon mukaan. :-D
[/quote]
No mutta kysymyshän olikin,millainen on TÄYDELLINEN tyttöystävä,ei sitä mitä miehet todellisuudessa vaativat naisen olevan.Saahan sitä haaveilla.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:36"]Miten oikeasti jaksetaan yleistää tälläistä paskaa? Itse sovin kyllä useaankin kohtaan, mutta ei kai nyt herranen aika suurin osa miehistä pidä juuri minun laisistani. Makuja on niin monta kuin on miehiäkin, yleistäminen on yksinkertaisesti mahdotonta.
Ainoat asiat varmaan mitä voisi VÄHÄN yleistää, on tuo anopin kanssa toimeen tuleminen, kokeilunhaluisuus ja sosiaalisuus. Ulkoisia tekijöitä ei voi minusta yleistää lainkaan, ei edes vähän.
[/quote]
Niin kun eiväthän kaikki naisetkaan arvosta miehissä hyvää itsetuntoa, pituutta, komeutta, varallisuutta ja huumorintajua. Kun makuja on niin monia monet naiset tykkää masentuneista nynnyistä joten mikseivät sitten miehet lihavista pissiksistä! Kun makuja on niiiin monia.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:36"]
Miten oikeasti jaksetaan yleistää tälläistä paskaa? Itse sovin kyllä useaankin kohtaan, mutta ei kai nyt herranen aika suurin osa miehistä pidä juuri minun laisistani. Makuja on niin monta kuin on miehiäkin, yleistäminen on yksinkertaisesti mahdotonta.
[/quote]
No jos jollain on sellaisia mielihaluja niin mikä siinä on väärin? Miehet tunnetustikin ovat pinnallisempia ulkonäön suhteen kuin naiset, naiset kelpuuttavat myös helpommin ne vähemmän viehättävät miehet. Onko se nyt varsinaisesti kellekään yllätys että moni mies pitää keskimittaisista ja painoisista naisista tms. ? Onhan se nyt aika selvää varmaan, että suuri osa miehistä pitää mieluummin 58kg painavasta kuin 75kg painavasta, tai 168cm pitkästä kuin 180cm pitkästä jne... Ei toki kaikki, mutta aika monet varmasti. Kyllä minäkin kiinnitän huomioni tietynlaisiin miehiin helpommin, vaikka minulla kyllä on aika "salliva" maku, tai monipuolinen. Esimerkiksi minäkin toivon miehen olevan minua pidempi ja painavampi jne...
Brittimiesten kannattaisi sitten etsiä niitä tyttöystäviä Italiasta, Espanjasta ja Ranskasta joissa on enemmän tuommoisia Kellyn ja Cherilyn näköisiä ja painoisia naisia, tosin ne naiset eivät huoli känniörveltäjäbrittejä jotka tykkäävät ravata baareissa ja syödä grilliruokia. Englanti on täynnä ylipainoisia kalpeita ihmisiä. Hieman kyllä ihmetyttää tuo ns. "normaali"paino + isot rinnat + grilliruuan syömisestäkin pitäisi tykätä. Grilliruoka ja olut lihottaa että tuskin pysyisi paino kurissa, mutta miehet..
Olisi mielenkiintoisempaa kuulla vastaava tutkimus Suomesta!
Mä en haluaisi miestä jonka mielestä sosiaalisuus on sama asia kuin baareissa notkuminen kavereiden kanssa. Mieluummin kävis vaikka pelaamassa squashia ja samalla höpisis pään tyhjäksi.
voi sen lyhyemminki kertoa: miehet haluaa naisilta
a) pillua
b) palveluksia
suominaiset ei pysty kumpaakaan tarjoamaan.
Elelkäähän nyt, jokaiselle löytyy ottaja.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 01:02"]Brittimiesten kannattaisi sitten etsiä niitä tyttöystäviä Italiasta, Espanjasta ja Ranskasta joissa on enemmän tuommoisia Kellyn ja Cherilyn näköisiä ja painoisia naisia, tosin ne naiset eivät huoli känniörveltäjäbrittejä jotka tykkäävät ravata baareissa ja syödä grilliruokia. Englanti on täynnä ylipainoisia kalpeita ihmisiä. Hieman kyllä ihmetyttää tuo ns. "normaali"paino + isot rinnat + grilliruuan syömisestäkin pitäisi tykätä. Grilliruoka ja olut lihottaa että tuskin pysyisi paino kurissa, mutta miehet..
[/quote]
Joku tajusi sentään mun pointin.
T.ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 01:02"]
Brittimiesten kannattaisi sitten etsiä niitä tyttöystäviä Italiasta, Espanjasta ja Ranskasta joissa on enemmän tuommoisia Kellyn ja Cherilyn näköisiä ja painoisia naisia, tosin ne naiset eivät huoli känniörveltäjäbrittejä jotka tykkäävät ravata baareissa ja syödä grilliruokia. Englanti on täynnä ylipainoisia kalpeita ihmisiä. Hieman kyllä ihmetyttää tuo ns. "normaali"paino + isot rinnat + grilliruuan syömisestäkin pitäisi tykätä. Grilliruoka ja olut lihottaa että tuskin pysyisi paino kurissa, mutta miehet..
[/quote]
No ei 75C ole isot rinnat vaan ihan keskikokoiset, sekä 58kg paino on normaali, hoikka nainen jos mittaa on 168cm. Kyllä sitä grilliruokaakin voi syödä, minä syön ainakin myös pizzaa ja hampurilaisia välillä ja suunnilleen joka viikonloppu tulee jotain herkkua ostettua kuten karkkia tms. Kun 90% ajasta elää terveellisesti ja normaalisti, voi syödä välillä herkkujakin. Lihastreeni auttaa myös, lihakset kun kuluttavat kaloreita enemmän... Mutta samaa mieltä kyllä olen, tuo ihanne on ehkä ennemminkin Etelä-Eurooppaan sopiva, kuin Brittilään.
Epäilen, että grilliruuista pitävät juovat olutta eikä viiniä. Lisäksi liharuoan kanssa sopii paremmin punaviini kuin valkoviini.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 01:08"]
a) pillua
b) palveluksia
[/quote]
Varmasti halutessaan pystyvät, sinä et vain niistä ole tainnut päästä nauttimaan, syystä tai toisesta;D
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 01:08"]
a) pillua
b) palveluksia
[/quote]
Totta. Ne pillunkantotelineet ja nöyrät palvelijattaret löytyy ihan muista maista. Tosin niille pitää maksaa, mikä on kova paikka kitsaalle ja itsekkäälle suomimiehelle.
Minä olen ruma ku pässin perse ja tatuointejakin on vaikka muille jakaa. Iik jään ilman miestä.. Oh wait, mullahan on mies.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:56"]http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml
[/quote]
Mitä! Kehtaavatko miehet preferoida muunlaisia naisia kuin sinua? Ne roistot! Nyyh nyyh yhyy.