Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertovat: Tällainen on täydellinen tyttöystävä

Vierailija
31.03.2014 |

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml

"Deittipalvelu Lovoon tutkimukseen osallistui 2000 miestä, jotka kertoivat millainen on heidän mielestään täydellinen tyttöystävä, kertoo brittiläinen Daily Mail.

Brittiläinen seitsenottelija ja aitajuoksija Jessica Ennis.

Brittiläinen seitsenottelija ja aitajuoksija Jessica Ennis. SPLASH/AOP

Brittiläinen laulaja Cheryl Cole.

Brittiläinen laulaja Cheryl Cole. SPLASH/AOP

Miesten mukaan täydellinen tyttöystävä on noin 168 senttimetriä pitkä, ruskeahiuksinen, juo valkoviiniä, pitää liha- ja grilliruuista eikä omista tatuointeja.

Painon suhteen miesten odotukset ovat realistisia, sillä täydellinen tyttöystävä painaa noin 58 kiloa ja hänen rintaliivinsä ovat kokoa 75C. Päälleen hän pukee mieluiten pillifarkut tai minihameen.

Miehet haluavat sosiaalisen tyttöystävän, joka tykkää käydä esimerkiksi baareissa ja konserteissa ystäviensä kanssa. Ystävien lisäksi miehen äidin kanssa on hyvä tulla toimeen.

Sänkypuuhissa naisen pitää olla kokeilunhaluinen.

Miesten mukaan täydellistä tyttöystävää ulkoisesti muistuttaa eniten Kelly Brook. Muita suosikkeja olivat muun muassa Cheryl Cole ja Jessica Ennis."

Kenelleköhän tämä on yllätys? Miehet on just tällaisia, 168/58 on ihan tavis eikä hoikka ja kelly brooksilla on 75C -rintaliivikoko. NOOOT!

Onnea vaan sinkuille, kun on tuollaiset vaatimukset. Onneksi mulle sentään oli joku (säälistä?)ottaja, vaikka tykkäänkin roseeviinistä ja olen 173 cm pitkä ja painankin viisi kiloa liikaa tuon mukaan. :-D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 01:12"]

Epäilen, että grilliruuista pitävät juovat olutta eikä viiniä. Lisäksi liharuoan kanssa sopii paremmin punaviini kuin valkoviini.

Ap

[/quote]

Minä en tykkää oluesta mutta syön kyllä grilliruokia (grilliruokaa on muutkin kuin pelkät pihvit), kesällä varsinkin valkkarin kanssa tai ehkäpä jonkun drinkin kanssa. Punaviiniä tulee käytettyä enemmänkin viileinä kausina liharuokien kanssa. Onko nuo miesten listat nyt sitten niin ehdottomia, että naiset eivät saisi juoda ollenkaan punaviiniä? Ja toki, tietyt viinit sopivat tiettyjen ruokien kanssa hyvin yhteen, mutta jokaisella makunsa ja ei ole väärin tykätä jostain muusta kuin mitä viininsuosittelijat kehottavat. Kyllähän monet pitävät suklaasta ja punaviinistäkin yhdessä, vaikka ei sekään nyt niin laajalti suositeltu juttu ole, samoin kuin juustolautasille tykätään laittaa viinirypäleitä vaikka ei nekään sinne paras vaihtoehto ole. Olen ollut Alkossa töissä joten tiedän kyllä jonkun verran viineistä, mutta noudatan silti omaa makuani.

Vierailija
42/46 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin muuten kuvaukseen mutta painan 4kg vähemmän, juon mielummin olutta kun viiniä ja olen vaaleatukkainen. Voi harmi kun nytten varmaan kelpaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että kyllä sopivan isot rinnat on aina plussaa ja paino sopiva eli ei liian lihava eikä liian laiha. Ja naamasta tietysti kaunis on aina parempi kuin ruma kotttarainen.

Vierailija
44/46 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian isotissinen, liian lyhyt ja tatuointi löytyy. Yksinäinen loppuelämä edessä, nyyh!

Vierailija
45/46 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam onneksi tykkään valkkarista

Vierailija
46/46 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava kyllä toi uutinen. Mua ei kiinnosta yhtään mitä miehet ajattelee ja minkälaisen naisen haluavat, ei ole mun elämä jostain miehestä kiinni.

Kun ympärilleen katsoo, niin kyllä monilla miehillä on ihan erilainen tyttöystävä kainalossa kuin tuon linkin mukainen. Ja vaikka monet miehet pitäisi tuota linkin naiskuvausta täydellisenä, ei se kuitenkaan tarkoita, etteikö miehet voisi pitää myös muun näköisistä naisista.

Mutta jos miehet hirveenä haaveilee ja fantasioi parisuhteessa jatkuvasti jostain täydellisemmästä naisesta, niin onko sekään oikein omaa naista kohtaan? Jos oma kumppani ei riitä, niin kannattaa antaa sille toiselle tilaisuus etsiä sellainen ihminen rinnalleen, jolle riittää omana itsenään.

Koska on myös miehiä, jotka jopa puhuvat ihan suoraan omalle naiselleen tämän ulkonäön "epäkohdista" ja toivovat että se oma nainen olisi jonkun muun näköinen, joko kokonaan tai jostain kohdin. Ja se vasta on törkeää.

Ja eikös tähän kyselyyn vastannu 2000 miestä? Ja paljonkohan miehiä on koko maailmassa? Tuo 2000 ei vastaa kovin monen miehen mielipidettä loppujen lopuksi.