kehtaanko kertoa veronpalautuksesta kaverille joka sai
Kaverini kirjoitti saaneensa isot mätkyt. On eläkkeellä. No, mä avasin kuoren ja sain tietää saavani palautusta minulle ison summan.
En kai sitä voi kertoa hetimiten.
Kommentit (32)
No mikset kehtaisi kertoa? Ei se kaveriltasi ole pois, että saat palautusta ja tuskin kaverisikaan saa joka ikinen vuosi mätkyjäkään.
Menen nyt nopeasti kertomaan, kun niin haluat.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:13"]No mikset kehtaisi kertoa? Ei se kaveriltasi ole pois, että saat palautusta ja tuskin kaverisikaan saa joka ikinen vuosi mätkyjäkään.
[/quote]
Niin. Tai kerron asian ilman summaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:55"]
Onko ne päätökset tullu vai?
[/quote]
Esitäytetyt veroilmoitukset tulee huhtikuun alussa, oliko se nyt hiukan sukunimestä riippuen (aakkostus). Ihan näillä näppäimillä joka tapauksessa.
kyllä me kavereitten kanssa pystytään kertomaan tollasetkin asiat. ihan normaalia kysyä toiselta, et saiko palautuksia.
Veronpalautukset johtuu siitä, että on maksanut liikaa veroja. Mätkyt siitä, että on maksanut liian vähän. Kummassakaan ei ole mitään hävettävää, kerskailtavaa, surettavaa tai epäreilua.
Aina välillä näkee ja kuulee näitä keskusteluja... Ihan kuin niitä palautuksia ja mätkyjä jaettaisiin arpomalla ja toisilla kävisi parempi tuuri kuin toisilla.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:55"]
Onko ne päätökset tullu vai?
[/quote]
Esitäytetyt veroilmoitukset tulee huhtikuun alussa, oliko se nyt hiukan sukunimestä riippuen (aakkostus). Ihan näillä näppäimillä joka tapauksessa.
[/quote]
On niitä ollut jo jaossa. Itsekin sain jo jokin aikaa sitten.
Tuli perjantaina, ja sukunimi ihan aakkosten lopusta.
ei oo tullut vielä. Sukunimeni alkaa Jiillä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:44"]ei oo tullut vielä. Sukunimeni alkaa Jiillä.
[/quote]
Ja 32 jatkaa, viime vuonnakin tuli minulle vasta huhtikuun lopussa.. pitääköhän taas odottaa niin kauan
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:04"]
Olin paljon sairaslomalla. Ap.
[/quote]
Kela korjaa automaattisesti sairauspäivärahojen veroprosentin, joten tuo ei selitä asiaa.
[/quote]
En tutkinut vielä lankettia niin tarkkaan.