Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ny ******! Yövuoroon pitäs lähtee koht, ja kuvottava olo...

Vierailija
31.03.2014 |

Kuopus oli just viikon mahataudissa, oksensi tänään vielä. Miehellä oli vatsatauti lievempänä ke-to. Minä ja esikoinen ollaan pärjätty, mutta pari tuntia sitten esikoinen aloitti oksentelun, ja nyt minullakin kiertää mahassa ja on todella oksettava olo.... Eikä oikein 50min varoitusajalla voi töihin soittaa että SAATAN olla tulossa kipeäksi.... Päivystykseen sitten pitäisi mennä istumaan jotta saisi lääkärintodistuksen... TYöterveys kun on samalla paikkakunnalla kuin työ, eli puolen tunnin ajomatkan päässä.... 
OH well, kai yhden yön selviää hengissä, kaikki muut vatkin jo olleet mahataudissa, olen porukan viimeinen joten en kait tartuta kenellekään enää.... 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, tää on surkein aika sairastua, ei kehtais olla poiskaan, kun eivät ketään kumminkaan saa tilallekaan. Jollekin tulee tosi pitkä työvuoro, mutta minkäs teet?

Vierailija
2/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen työ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime viikolla sama tilanne. Mutta en ihme kyllä oksentanut, oli kuvottava olo ja alapäästä tuli mun systeemit pihalle. Ja töihin sitä oli vaan pakko mennä, mun työ on sellainen, että sieltä ei vaan voi olla pois lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
4/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töihin, en ole vielä oksentanut vaikka on aika heikko olo. 
Kaikki nuukuvat yöllä, eli ei tarvitse ole lähikontaktissa asukkaiden kanssa. Yövuorot työt ovat hiljaista siivoamista, ja raporttien kirjoittamista. Hereillä tietty pitäisi pysyä. 
Kyllä tämä tästä, työpaikalla on lyhyempi matka sohvalta vessaan kuin kotona jos tauti iskee kunnolla yön aikana... =)

Vierailija
5/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle ap! Koita pärjätä. Enkeleitä sulle lähetän tueksesi

Vierailija
6/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri eilen varsin omituiselta kuulostavan vinkin, joka kuulemma toimii. Käskettiin nielaista kymmenkunta kokonaista valkopippuria, monilla on kertojan mukaan mennyt tauti ohi nopeasti tuolla keinolla. Jokseenkin oudolta vinkiltä kuulosti, mutta ei kai sen testaamisessa mitään tuossa vaiheessa menetä... Ja vinkin kuulin tosiaan jo eilen, joten tuskin oli aprillipäivän juttuja... ;) Toipumisia!

Vierailija
7/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:41"]

Kuulin juuri eilen varsin omituiselta kuulostavan vinkin, joka kuulemma toimii. Käskettiin nielaista kymmenkunta kokonaista valkopippuria, monilla on kertojan mukaan mennyt tauti ohi nopeasti tuolla keinolla. Jokseenkin oudolta vinkiltä kuulosti, mutta ei kai sen testaamisessa mitään tuossa vaiheessa menetä... Ja vinkin kuulin tosiaan jo eilen, joten tuskin oli aprillipäivän juttuja... ;) Toipumisia!

[/quote] Kun olin päiväkodissa töissä meillä oli esimies joka oli kuullut saman jutun =D
Pisti meitä kaikkia sitten aina nielemään valkopippureita kun lapsilla alkoi vatsatautiepidemia... EI kyllä toiminut mitenkään sataprosenttisesti, mutta kuka tietää paljonko enemmän oltais sairasteltu ilman sitä =D

Vierailija
8/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:41"]

[/quote] Kun olin päiväkodissa töissä meillä oli esimies joka oli kuullut saman jutun =D
Pisti meitä kaikkia sitten aina nielemään valkopippureita kun lapsilla alkoi vatsatautiepidemia... EI kyllä toiminut mitenkään sataprosenttisesti, mutta kuka tietää paljonko enemmän oltais sairasteltu ilman sitä =D

[/quote]Kappas, joku muukin on kuullut saman :) En ole itse testannut, kun en ole vatsatautia sairastanut tosi pitkään aikaan (*koputtaa puuta*) mutta tuo tuttavan vinkki tuli mieleen kun näin tämän.

Vierailija
9/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä teet työtä yöllä niin suurinosa nukkuu, eihän se ole siis työtä ollenkaan. kyllä sä klaaraat sen!

Vierailija
10/14 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma paitsi että alkoi vasta työvuoron alettua. Nyt vatsakipua, heikotusta ja kuume kai nousemassa.Työvuoroa puoli 9 asti aamulla eli piitkät tunnin edessä. Ei viitsisi aamuvuorolaista soittaa aikasemmin tulemaan ellei nyt ihan oikeasti mene vessan lattialla makoiluks tämä.

Vierailija
11/14 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:10"]

Mulla sama homma paitsi että alkoi vasta työvuoron alettua. Nyt vatsakipua, heikotusta ja kuume kai nousemassa.Työvuoroa puoli 9 asti aamulla eli piitkät tunnin edessä. Ei viitsisi aamuvuorolaista soittaa aikasemmin tulemaan ellei nyt ihan oikeasti mene vessan lattialla makoiluks tämä.

[/quote] Voi ei =( Itse taidan selviytyä vähällä, vatsassa kyllä kiertää edelleen ja sattuu, mutta kaikki pysyy sisällä... Toistaiseksi. (*Koputtaa puuta....*)
Minulla on ollut tapana leipoa sämpylöitä aamuksi, mutta nyt taidan jättää väliin kuitenkin....

Vierailija
12/14 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekiin yövuorossa, hmm..kaverin muksuilla oli ollu oksennustautia viime viikolla, kun kävin aamupäivästä yhtenä päivänä kylässä..sinä iltana mulla korvens vatsaa ja heräsin kesken unien; otin imodiumin eikä tullu mitään tautia..hyvin pärjäs töissä.

Vierailija
13/14 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en..pystyis vatsataudis olee töissä:0 hurjaa.

Vierailija
14/14 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko josain vanhainkodissa tai mielenterveysyksikkö asunnossa töissä? :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme