Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mun pojalla syömishäiriö? Apua!

Vierailija
25.11.2020 |

Söi ennen hyvin monipuolisesti eikä oikein nirsoillut, mitä nyt muutamaa ruoka-ainetta ei voinut sietää. Viime aikoina on alkanut kieltäytyä ruoasta, sanoo ettei ole nälkäinen. Kehotan/vaadin kuitenkin aina maistamaan. Joskus (mutta ei aina) alkaa kakomaan kesken syömisen ja lopulta juoksee vessaan oksentamaan. Juo paljon vettä. On myös todella tarkka ulkonäöstään ja käy salilla. Kyseessä 16-vuotias miehen alku. Olen aika huolissani.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriöiset nuoret ei kyllä tunnista oireitaan syömishäiriöksi, että ei sitäkään voi sulkea vielä pois. Selvinnee, kun ensin testataan nuo muut sairaudet ensin pois.

Tätä olin tulossa sanomaan. Itse sairastin 2-vuotta todella vaikeaa anoreksiaa. Paranemisesta on jo muutama vuosi ja nyt vasta alan näkemään ne oireet mitä silloin en tiedostanut..

Vierailija
42/46 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa diabetekselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuloiko? Mulla keliakia aiheutti ruokahaluttomuutta ja oksentelua. Vesi pysyi sisällä niin sitä join ja täytin vatsaani

Vierailija
44/46 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystysapuun, diabeteksen poissulku on nopea ja helppo päivystyskäynti. Muita tutkimuksia ehtii aloittaa huomennakin.

Vierailija
45/46 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille tukkapöllyä, loppuu se nirsoilu

Vierailija
46/46 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako opiskella koulussa miten? Oksentaako vain ruoan yhteydessä vai myös muulloin? Onko koulussa paineita? Seurusteleeko? Onko ihastunut?