Sinä yksin asuva sinkku! Kuinka kauan sinulla kestää 1 kg kermajuusto?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Sen juuston lopun voi raastaa ja pakastaa. Sopii moneen ruokaan. Myös pizzaan käy. Itsekin olen yksinasuva sinkku ja toimin noin.
Niin että kermajuustoa pizzaan, sun mielestä Rosso on ihan gourmet ravintola varmaan?
Jätä se kermajuusto ostamatta, niin loppuu sinkkuuskin. Ihan vain vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Oltermanni Tillsitistä ja se menee nopeesti. Nyt sattui olemaan loppu kaupasta ja otin tavallista kermaversiota ja hyi minkä makuista.
Uuteen juustoon pitää tottua kuten uuteen kahviin, ei kestä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies tykkäsi juustosta. Söi kilon parissa päivässä helposti. Raksayrittäjäukko ja ei tippaakaan läskiä missään. Outoa, että tuommoisella ruokavaliolla ei tullut mahaa.
Ei se syömisestä tule, vaan kotona makaamisesta.
Sincc
Voi kunpa olisikin totta. Syy ja seuraus olisi helppo yhtälö. Vaan kun mahaa tulee, vaikka käy töissä ja tekee itse kotityönsä.
En koskaan osta noin isoa mötikkää. Sellainen 350 gramman paketti kestää 1-2 viikkoa.
Varmaan max kolme päivää. Kun ostan esim 400g paketin niin syön sen heti kaupasta kotiin päästyäni ja enemmänkin maistuisi. Menee leivän päällisiksi ja maistellessa. Minä olen niin perso ja heikko.
Yli kuukauden, pilkon sen pienemmiksi palasiksi ja laitan pakkaseen.
Olen tasan kerran ostanut juustoa. Emmentalia . Suosikkijuustoni. Sellainen ~puolen kilon pala. Kesti n. viikon jos muistan oikein.
Ehkä pari viikkoa. En syö sitä leivän päällä, ostan pizzaa varten. Ja sitten kun sitä on niin pizzoja tulee tehtyä tiheään. Ja välillä on ihan pakko pilkkoa paloja ja napostella niitä maustekurkkujen kanssa.
Välillä on sitten taukoa etten osta, ei nytkään ole kuukausiin ollut.
Miä pidän juustosta, joten ostan pienempiä paloja vähän nyt milloin mitäkin juustoa, joten ei tule kyllä mieleenikään ostaa kilon palaa yhtään mitään.
Mennee yhdellä aterialla leipien päällä. Hankin noin 5-8 juustoa viikossa.
En osta kermajuustoja koska en pidä niistä. Rakastan kyllä juustoja mutta vähän maukkaampia eli vahvemman makuisia. Niitä syön vain vähän kerralla enkä joka päivä. En syö leipää enkä höyläile juustoja.
Aika kauan se mötikkä siis kestäisi, en edes avaisi ellei olisi kaikki ruoat lopussa.
alle viikon, joskus jos ei mitään muuta syötävää niin menee 3-4 päivässä
5-7 päivää