Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä yksin asuva sinkku! Kuinka kauan sinulla kestää 1 kg kermajuusto?

Vierailija
25.11.2020 |

Mulla ehkä 1,5 viikkoa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuukauden. Rupee olemaan pohjasta jo herkullista homejuustoo.

Vierailija
2/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta sellaista, kun en jaksa syödä yhtä ja samaa kuukautta. 

Ostan pienempiä. Kun kyllästyn, niin ostan kuitenkin uuden ja se vanha jää vaan homehtumaan kaappiin.

Sincc

Sitten kun se on homeessa sen voi heittää pois hyvällä omallatunnolla. Huono yhtälö. Siksi ostan pienempiä juustoja nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuukauden kestäisi, siksi en ostakaan niitä. 

Vierailija
4/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruvennut muutenkin ostamaan oikeita pakkauskokoja, vaikka olisi sama hinta kuin isossa. Jos tiedän, että tuo tarjouksessa olevasta isommasta paketista lentää osa roskiin.

On alkanut ärsyttää tämä perhekokojen tuputus. 

Sincc

Äänestän lompakolla sitä vastaan ..

Vierailija
5/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan etten yksin asuessani ikinä ostanut sellaista

Vierailija
6/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Oltermanni Tillsitistä ja se menee nopeesti. Nyt sattui olemaan loppu kaupasta ja otin tavallista kermaversiota ja hyi minkä makuista.

Vierailija
7/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kokonaisia juustoja; siivutettujakin pienemmissä erissä, niin tulee vaihtelua. Syön ne kyllä aika vikkelään ihan sellaisenaan 😁

Vierailija
8/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen juuston lopun voi raastaa ja pakastaa. Sopii moneen ruokaan. Myös pizzaan käy. Itsekin olen yksinasuva sinkku ja toimin noin.

Vierailija
9/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun viikon. En kyllä asu yksin enkä ole sinkku, mutta puolisoni ei syö juustoa.

Vierailija
10/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto on niin herkkua, ettei kestä mulla kauaa. Höyläilen palasen silloin tällöin niin usein, että kilon möykky menee muutamissa päivissä. Parempaa kuin suklaa.

Siksi en ostakaan kuin pieniä pakkauksia ja mielellään valmiiksi höylättyinä. Ne napostelen sitten tunneissa.

Vierailija
11/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies tykkäsi juustosta. Söi kilon parissa päivässä helposti. Raksayrittäjäukko ja ei tippaakaan läskiä missään. Outoa, että tuommoisella ruokavaliolla ei tullut mahaa.

Vierailija
12/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermajuustoista en pidä, mutta jos kyseessä olisi leikattava kova juusto, kuten Gouda tai Maasdam, niin juurikin tuon 1,5 viikkoa.

Vierailija
13/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. viikko.

Vierailija
14/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies tykkäsi juustosta. Söi kilon parissa päivässä helposti. Raksayrittäjäukko ja ei tippaakaan läskiä missään. Outoa, että tuommoisella ruokavaliolla ei tullut mahaa.

Ei se syömisestä tule, vaan kotona makaamisesta.

Sincc

Vierailija
15/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä viikkoakaan. Rakastan juustoa ja käytän sitä aina leivän päällä ja hyvin usein ruuan kanssa.

Vierailija
16/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen juuston lopun voi raastaa ja pakastaa. Sopii moneen ruokaan. Myös pizzaan käy. Itsekin olen yksinasuva sinkku ja toimin noin.

Eikä tarvi välttämättä edes raastaa. Ite jos ostan tollasen ison köntsän, jaan sen kahteen tai kolmeen osaan. Yksi pala jääkaappiin ja loput pakastimeen ja sieltä seuraava tilalle, kun edellinen alkaa loppua.

Vierailija
17/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että alle kaksi viikkoa kestää kilon juusto meidän taloudessa. Itse en sitä syö, kun mies on alkanut ostamaan kevyt-Oltermannia. Yksin asuessani pakastin puolet tai ostin puolen kilon juustoja.

Vierailija
18/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies(35/183/80/17) ylempi toimihenkilö Espoo:

2-3 viikkoa menee. En pidä kalenteria juuston syömisestä, koska bisnekset täyttää kalenterin. Onko täällä kuumia sinkkumisuja paikalla? ;) Kolli kahviseuraa vailla vink vink

Vierailija
19/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies(35/183/80/17) ylempi toimihenkilö Espoo:

2-3 viikkoa menee. En pidä kalenteria juuston syömisestä, koska bisnekset täyttää kalenterin. Onko täällä kuumia sinkkumisuja paikalla? ;) Kolli kahviseuraa vailla vink vink

Onko sun Tinder rikki?

Vierailija
20/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaskinut sinkkuna ostaa juustoa, se on niin kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan