Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen tatuointi on totaalinen turn-off

Vierailija
31.03.2014 |

En voisi kuvitella seurustelevani tatuoidun naisen kanssa.

mies 34

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:53"]

mies 34

[/quote]

En voisi ikinä kuvitella seurustelevani av-palstailevan miehen kanssa.

nainen 26

[/quote

Muahaahhh.:D Parhautta!

Vierailija
22/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:11"]

nainen 26

[/quote]

En voisi ikinä kuvitella seurustelevani av-palstailevan naisen kanssa.

mies 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En voisi ikinä kuvitella seurustelevani av-palstailevan naisen kanssa.

mies 32

[/quote]

Ohoh! Tuliko pipi?

Vierailija
24/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jo hankkia tatuoinni pelkästään sen takia, että nämä tatuoituja pelkäävät nörttimiehet kiertäisivät minut kaukaa.

Vierailija
25/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään tatuointia, mutta en ikinä seurustelisi miehen kanssa, jolla tälläisiä mielipiteitä tatuoiduista naisista. Mies olisi tod.näk. lassukka tai joku muu rajoittunut ja huoritteleva ressukka. En siis haluaisi tatuoitua miestä enkä tatuointeja itselleni, mutta kaikkein vähiten haluan jonkun laasaslaisen pallopään, joka julistelee näitä omia totuuksiaan a la ap.

Vierailija
26/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijaa. No onneksi sulle on muitakin naisia :)

Ja onneksi meille tatuoiduille naisille on ottajansa.

Ikäviä stereotypioita tatuoiduista. On meinaan testattu moneen kertaan, tatuoinnit piiloon ja uusiin tilanteisiin, ihmiset kohtelee aivan eri tavalla. Ja ilmeet on hyviä kun tatuoinnit paljastuu :D

Vierailija
27/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka heikko itseluottamus naisella pitää olla jos tatuonnit ovat osoitus särmästä ja itsevarmuudesta? :D

Vierailija
28/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:35"]

Kuinka heikko itseluottamus naisella pitää olla jos tatuonnit ovat osoitus särmästä ja itsevarmuudesta? :D

[/quote]

Kuinka heikko itseluottamus pitää olla että pitää joka päivä yrittää todistella olevansa parempi ihminen kuin tatuoitu kanssasisarensa? :D

Vierailija
29/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:35"]Kuinka heikko itseluottamus naisella pitää olla jos tatuonnit ovat osoitus särmästä ja itsevarmuudesta? :D

[/quote]

Ehkä enemmän miettisin millainen ihminen päästää tälläsiä suustaan? Tuleeko itselle parempi fiilis etsiessään muista vikoja ja "vikoja" naureskellen niille?

Mun mielestä pahasta itsetunto ongelmasta kertoo muiden arvostelu..

Vierailija
30/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:35"]Kuinka heikko itseluottamus naisella pitää olla jos tatuonnit ovat osoitus särmästä ja itsevarmuudesta? :D

[/quote]

Ehkä enemmän miettisin millainen ihminen päästää tälläsiä suustaan? Tuleeko itselle parempi fiilis etsiessään muista vikoja ja "vikoja" naureskellen niille?

Mun mielestä pahasta itsetunto ongelmasta kertoo muiden arvostelu..

Vierailija
31/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut naiset ovat todellisuudessa persoonattomia ja särmättömiä tylsimyksiä. Siksi heidän pitää kompensoida henkiset puutteensa tatuoimalla iho täyteen "särmää".

Vierailija
32/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:18"]

Voi, että :( Nyt kyllä harmittaa, sillä ap vaikuttaa juuri unelmieni mieheltä. Miten minä tai vaikkapa Megan Foxin, Angelina Jolien, Rihannan, Penelope Cruzin jne. kaltaiset naiset nyt tässä maailmassa pärjätäänkään? :( Oikein itku tulee.

[/quote]

Tuota noin, nuo luettelemasi eivät varsinaisesti olekaan mitään kovasti tavoiteltavaa ykkösluokkaista vaimomateriaalia. Enemmän sitä "panisin niin että tukka lähtee ja sitten aamulla kotio" -osastoa.

Ero lienee kaikille naisille selvä?

t. Mies.

[/quote]

Tunnistin sut kirjoitustavasta mutta enpä ois ikinä arvannu törmääväni täällä :D

Vierailija
33/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten eipäsjuupas-taisto tatuoinneista. Onko niillä tai niiden puutteella mitään merkitystä, ellei kyse ole rikollisjengin tatuoinneista? En kyllä jaksaisi kumppania joka vouhkaa koko ajan jostain tatuoinnin hankkimisesta. Hankkikoon kaikessa hiljaisuudessa jos tahtoo, kaikkiahan meitä joskus jollain lailla lapsettaa :).

Vierailija
34/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu loksahti auki lukiessani tätä ketjua. HUHHUH, ja muka aikuisia ihmisiä?!

Mielestäni kaikilla olkoot omat mielipiteensä, mutta siinä vaiheessa kun tatuointien (taikka ihonvärin, hiustenvärin, ammatin yms...) perusteella luokitellaan ihminen jollakin tapaa huonommaksi ihmiseksi, herää suorastaan kuvotus sellaisia ihmisiä kohtaan joka kehtaa suustaan sellasta päästää.

Vierailija
35/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:53"]

mies 34

[/quote]

nainen 26

[/quote]

Muahaahhh.:D Parhautta!

[/quote]

No ei vaan huonoutta. Vanha vitsi, joka toistuu samankaltaisissa ketjuissa kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
36/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisitte jo lassukat tuon tatuoidut naiset ovat wt ja niiden miehet vaimonhakkaajia jankutuksen. Ilmeisesti ette elä vieläkään 2000 luvun puolella. Miten Se teitä liikuttaa jos jollakin on tatuointeja. Uskon että teidät nämä naiset kuitenkin kiertävät kaukaa kun huomaa miten asennevammaisia ja rasistisia olette. Tatuoinnit kertovat ihmisen elämästä monesti ja ne ovat taidetta iholla.

Vierailija
37/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toiset tykkää, toiset ei. Minulla on lantiolla tatuointi, jota ainakin oma mieheni pitää seksikkäänä ja kauniina, muut eivät sitä näekään. Tatuoinnin otin seurusteluaikana ja mies ihan kannusti siihen. Me emme ole mikään wt-pari, vaan akateemisia molemmat. Kuriositeettina mainittakoon, että pukeudun hillitysti, en juurikaan meikkaa tai värjää tukkaani. Tatuointeja löytyy kaikenlaisilta ihmisiltä, eivätkä ne määritä ihmistä mihinkään erityiseen muottiin sen enempää kuin muutkaan yksittäiset kosmeettiset jutut.

Vierailija
38/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on vaan sellasia asioita ettei kaikkea tartte ymmärtää. Itse en ymmärrä miten joku jaksaa välittää onko toisella tatuointeja vai ei.

Itse en ole tatuoinneilla hakenut "särmää" tai muutakaan. Ihan omaksi ilokseni olen tatuoinnit ottanut, samasta syystä ei mua juuri hetkauta jos joku menettää järkensä tatuoidun naisen takia.

Samasta syystä muuten mun ei tarvitse tuoda joka tilanteessa sitä esille että mullapa on tatuointeja/ei ole tatuointeja.

Vierailija
39/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:07"]

No toiset tykkää, toiset ei. Minulla on lantiolla tatuointi, jota ainakin oma mieheni pitää seksikkäänä ja kauniina, muut eivät sitä näekään. Tatuoinnin otin seurusteluaikana ja mies ihan kannusti siihen. Me emme ole mikään wt-pari, vaan akateemisia molemmat. Kuriositeettina mainittakoon, että pukeudun hillitysti, en juurikaan meikkaa tai värjää tukkaani. Tatuointeja löytyy kaikenlaisilta ihmisiltä, eivätkä ne määritä ihmistä mihinkään erityiseen muottiin sen enempää kuin muutkaan yksittäiset kosmeettiset jutut.

[/quote]

No ei kyllä määritä akateemisuuskaan.

Vierailija
40/65 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:07"]

[/quote]

No ei kyllä määritä akateemisuuskaan.

[/quote]

Ei ainakaan enää, kun koulutusmäärät ovat sellaisia, että aivan kuka tahansa voi tutkinnon hankkia maakuntayliopistosta ykkösrivistöllä.