Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOT PERJANTAINA +++

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo näin varhaisessa vaiheessa aloittaa uuden pinon, kun en torstain puolella ehtinyt kirjoittelemaan.

Parit kommentit heti alkuun...

TAPPERT: Kyllä sua täällä kaivataan - muttei hetkeen tänne vakituiseksi toivota ;) ! Kiva kun kaikki käytte meitä moikkaamassa!

KILLA, JESSICA JA MUUT PITKÄÄN KUUMEILLEET: Musta on ihana käydä vakoilemassa tuolla o-puolella. Kateellisena välillä lueskelen juttuja, mutta onnenkyyneleet silmissä luen vanhojen tuttujen ultrakuulumisia jne. Mä uskon vakaasti, että mekin kohta mennään täyttämään tuota palstaa! EXTRAPLUSSAPUHALLUKSET TEILLE!

SAIKKU: Pillereiden lopettamisen jälkeen taitaa tapahtua jokaisessa ihmisessä omat juttunsa. Mulla kierrot oli ennen pillereitä epäsäännölliset (tosin aloitin ne jo 15 vuotiaana, eli ehdin syödä niitä reilut 10 vuotta..), mutta heti lopettamisen jälkeen kierrot ovat olleet tasaiset, alkuun ekat kierrot 28-33 välillä ja nyt hieman lyhyemmät 25-28. Toisilla taas kierrot heittelee pitkään, mutta ei mullakaan sitä haamuakaan ole testiin koskaan piirtynyt...

Kukas se eilen illalla saikaan vahvistuksen plussaan?? SA...? Onnea kovasti ja anteeksi, että nicki unohtui nyt täysin!!

ON: ei ihmeempää... Sunnuntaina pääsee taas pupuilemaan, kun miehen kanssa osutaan yhtä aikaa kotiin. Oviksen odotan olevan ens viikon ma-ke aikana. Siitä sitten alkaakin tosi piinailu, koska tähän kiertoon ajattelin pitkästä aikaa panostaa oikein kunnolla!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Olen nettipimennossa ja toivon, että maanantaina saan lukea hirmuläjän plussauutisia!!

Oon@

Vierailija
2/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SERENITYLLE HURJASTI ONNEA!!! Kyllä piditkin jännityksessä noiden temppuilevien testien kanssa :) Ihanaa masunkasvatusaikaa!!

Nellamaija, kiitos plussapuhalluksista, tukka meni ihan putkelle suorastaan :D

Maryrose, meinasin minäkin pudota tuolilta, kun arvelit, että päivittäinen pupuilu olis liian vähäistä! Ahkeria siis olette olleet, peukutukset sinne jo valmiiksi bdbdbd Ja mukava kuulla, että mieli jo virkeämpi :)

Ja juu, sairaanhoitajana pakerran 3-vuorotyössä, vilkutukset muillekin hoitajille/vuorotyöläisille o/

Mukavaa päivää kaikille! En uskalla enempiä kirjotella, kohta toi työkaveri huomaa (ellei jo huomannu), missä sivuilla pyörin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän sitä tännekkin ilmoitella...oon aian välillä tänne ensikoihin kirjoitellu,viime aikoina vaan ollu pitempio tauko kun turhautti nii ku ei plussaa ollu saanut...

nyt sitten tänä aamuna sain sen plussan. vielä pikkasen haaleempi kuin kontrolliviiva,mutta selvä viiva kuitenkin.. eli mulla oli clomit+terolutit käytössä ja nyt 4 kierto niillä tuotti tulosta..

nyt joko 4+5 tai 5+1 kun kierto ollut yleensä tuon 28 lääkkeillä mutta viimeeksi kierto venähti 31.. mut eiköhän sekin selvii matkan varrella...

plussasäteitä kaikille!!

adette

Vierailija
4/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis todellakin pikainen piipahtaminen täällä. Pitää vielä toi eilisen pino kahlata ajatuksella läpi jossain välissä.

Kiitokset teille jotka valistitte tietämätöntä noista hoitoon meno asioista. Ei kai tässä vielä sitten mitään huolta oo, pitää vaan mennä positiivisella asenteella eteenpäin näiden pitkien ja epäsäännöllisten kiertojen parissa. :)

Tervetuloa o-puolelta vierailemaan täällä meidän parissa :) Mukavaa kuulla teidän kuulumisia.

Tossa pino aamulla päivitellä huomasin että Kebardiina (meniks oíkein) Esittely puuttuu tuolta meidän esittelypinosta, kävisikkö laittamassa sen sinne esittelypinon perään niin mä päivitän sen sinne. Esittelypino löytyy nimellä ENSIKOT 28.6.2007.

Sere: Kyllä se plussa nyt taitaa olla :) Onnittelut

Oona: pupuiluinnokasta viikonloppua :)

Palailen vielä..

*Vilkutukset* enskoille.

-Sara-Maria-

Vierailija
5/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perjantai-aamua vaan kaikille! Tätä päivää oon kauan odottanut. :)Nyt tokavika työpäivä täällä kesätyöpaikassa. Ja tosiaan, tänään työhaastattelua, tiistaina taas yksi ja ens maanantaina soitan kolmanteen, että josko sais aikaa haastattelulle :) Että kyllä mä onneksi niitä töitä saan ja saan tehdä miehenikin mielestä :DD

Nyt keksin syyn tähän, miksi mulla tulee aina näitä romaaneja: meitä on NIIN paljon...kolmelletoista olen nyt kirjoittanut paperille (että muistaisin) kommenttia, kun ei word toimi :)) muttajoo..

kesämorsian: vilkutuksia sinne! Nyt kyllä minä pidän täällä kovasti peukkuja sulle! bdbdbdbd! Oireettomuuskin voi olla oire ;)

Killa, no problemos hey, kyllä me ymmärretään. :) Must on ainakin kamalan mukava kun vaikka kuinka valittaa ja suruilee täällä, niin aina ymmärretään :) Hheh, ei me nyt läpi kierron pupuilla näin ahkerasti. Meinasin tolla ennemminki sitä, että viime kierrossa oli vielä ahkerampaa; vähintään 2 kertaa päivässä ennen ovista,sen aikoihin ja sen jälkeen. :) Onhan se paljon, mutta ei auta kun silleenhän niitä lapsia tehdään :)

Vilkutus takaisin Titi-uu! Toivotaan että se ovis oli kierron alussa tai vasta nyt=pupuilu-intoa!

Saikku: ei ne menkat kaikilla tuu normaalisti sen jälkeen ku on pillerit lopettanut. hormonitasapaino on kuitenkin niin suuri osa naista, että jokaiselle keho siihen jotenkin reagoi kun hormonitasapaino järkkyy. Itellä alko tulla finnejä ei vaan naamaan vaan mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, mm. kaulaan :)

nennaliina: jep, toivotaan että molemmilla tässä kierrossa vaikka tärppäis :)

desejo ja nellamaija kutoo ihnan kuuloisia peittoja, kunpa itekin osaisin! ala-asteella opeteltiin käsitöitä, on päässy pikkasen unohtumaan oikein ja väärin-kutomis jutut sun muut ompelemisen salat :/

desejo: ei me nyt siis aina tälleen pupuilla, oviksen aikaan vaan :))

sere, no nyt voidaan jo jännityskohtausten päätteeksi sanoa että kyllä se plussa on plussa! :) ONNEA (taas) :)

apila, *bd*! Eli ens maanantaina testaat, jos ei viikonloppuna tätiä kuulu, right? :)

kepardiina, minä oon ajatellu elämäntapamuutosta, joka kuulostaisi samalta ku sulla. ei siis mtn laihdutusta (paino ihan ok, painoindeksi 19) mutta terveellisempi elämä: hyvät yöunet (ei onkelmaa, mut on siunattu hyvillä unenlahjoilla), alkoholia max.3 kertaa kuussa, liikuntaa, jossa hikoilee 3h viikossa ja ruokapuolella vähärasvaista +kasviksia ja hedelmiä +täysjyvää. Tolla luulen et aika terveellinen elämä on. Vaikeuksia vaan päästä alkuun... Kaikki muut on jo alulla paitsi toi liikunta, ku en tiedä mitä sitä harrastais ja sit ku on aina väsyny olo... :/ Tsemppiä sun projektiin, toivottavasti tuottaa tulosta! :)

peipposka, no höh... :/ Liian aikainen testaus? Sunnuntaille plussaa++++! :)

trixiellä testit ailahtelee mysteerisesti... Ei auta muu kuin peukuttaa sinne päin bdbdbdbdbd! :)

Aquakin kauhisteli meidän pupuilua... *punastuu* :) Noh, kai se on sitäkin, kun on vielä nuori jne.. :P

OmaNapa: kp14/28 jo! kauhia... :) Ovis huomenna, pupuilut aloitettu jo ja jatketaan varmaan tonne maanantaille... Tosissaan töitä olen ilmeisesti saamassa (en nuolaise ennenkuin tipahtaa). Ja ensi tiistaina en tiedä sitten miten enää palstailu sujuu, kun koulu jatkuu ja päivät menee koulussa ja illat+viikonloput töissä+koulutehtävien parissa... No, katsotaan sitä sitten! :)

Pakko vielä sanoa että enskajengi on tosi hienoa porukkaa, eilen mietin oikein että minkälaisia te ootte " livenä" :)

Vilkutuksia aivan kaikille enskoille ja plussapölyä+säteitä+pupuilu-intoa myös joka ainoalle! +++++++++++++++++++++

sorry romaanista, taidankin ryhtyä kirjailijaksi. (olen oikeasti miettinyt!)

-friday mary (sit jos täti tulee, niin taidan olla sitten bloody mary!) :)

Vierailija
6/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

Aiemmin viikolla joku kertoikin käyneensä mustikoita etsiskelemässä, ja eilenhän piti sitten oikein urakalla lähteä metsään tarpomaan. Sain sitten kunnon vanhanajan mustikkapiirakan ja vielä kolme rasiaa pakkaseen. Ja niinkuin usein käy, että kun on poislähdön aika niin silloin se vasta marjapaikka löytyykin. Siksi siis tästä kun irtaudun, niin lähden jatkamaan samoilua ja marjastusta, oli se vaan yllättävän rentouttavaa puuhaa näin piinatessa ;) Kokeilkaahan muutkin, jos on mahdollisuus!

Serenity & Adette: Halaus ja sylin täydeltä onnea plussista, pitäkää nyt niistä tiukasti kiinni :)

Peipposka80: teehän testi uudelleen parin päivän päästä, toivotaan että olit vain ajoissa sen kanssa. Itse mietin samaa, että olenkohan turhan ajoissa, kun huomenaamulla ajattelin testata. Tänään siis menossa 25/29. Tulee vaan kavereita kylään, niin jos sitä punaviiniä tulee maisteltua, testin mukaan sitten joko enemmän tai vähemmän ;) Yllättävän luottavainen mieli on ollut, toivottavasti se enteilee hyvää! Plussatuulia sinne ja juostaan käsikädessä siihen plussajunaan, vielä se meitä odottaa!! Ja muutkin piinailua viettävät, ottakaa kädestä kiinni :)

Onkohan teillä nellamaija ja desejo tai muilla tietoa löytyykö netistä ompeluohjeita vauvanvaatteisiin? Jos ei, niin pitää kai lähteä kirjastoon selailemaan lehtiä. Täällä tosi huono vaan, etteivät lainaa lehtiä ollenkaan kotiin luettavaksi :(

Kun olen lueskellut kiertojenne pituuksia, mietiskelin että ne joilla pillerit on ollut jo pidempään poissa, niin kuinka säännöllinen kierto teillä on? Itselläni on jo pitkään ollut todella säännöllinen 29 (28), ainoastaan joulun alla tehty operaatio sitä hieman sekoitti pariksi kuukaudeksi.

Ja toinen kyssäri vielä kaikille, kuinka monella on ovulaatiokipuja? Onko teillä siihen kipulääkitystä? Itsellä oli ko. kipuja jonkin verran, mutta helpottuivat leikkauksen jälkeen. Edelleen tunnen erittäin selvää juilimista oviksen aikaan, mutta huomattavasti lyhyemmän aikaa eikä kipu ole enää sietämätön. Kipulääkettä en ole suuremmin käyttänyt. Lääkärin kanssa oli puhetta, jos oireet jatkuvat vielä, niin aloitettava säännöllinen kipulääkitys melko kovilla annoksilla. Onneksi nyt ei ole tarvinnut sitä vähään aikaan mietiskellä :) Onko millaisia kokemuksia?

Kaikille ihanille enskoille lämpöistä viikonloppua! xxx

toivoo kindness (joka huomenaamulla malttamattomana tekee testin)

Vierailija
7/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä nyt äkkiä moikkaamassa kun meille tulee ihan kohta koko viikonlopuksi sellaisia vieraita, jotka ei tiedä meidän vauvantekopuuhista mitään, niin on maltettava pysyä poissa täältä. Palailen varmaan sunnuntai-iltana maisemiin. Sen verran omaa napaa että se oikean puolen munasarjakipu on nyt lakannut ja äsken kun kävin vessassa niin voi herrajumala sitä liman määrää! (ketä kiinnostaa...) Että kai se ovis olikin vasta nyt ja ne kivut kierron alusta johtui siis varmaan alkavasta oviksesta. Liekö se munasolu ollut pitämässä sitten niitä bileitä vai onko sillä ollut vaikeuksia irrota, kun näin pitkään meni. No, en kyllä silti elättele tämän kierron suhteen mitään toiveita enää kun eipä tässä pääse pupuilemaan kun ne vieraat tulee. En suoraan sanoen kehtaa pupuilla jos saman katon alla on muita. Mutta ihanaa viikoloppua kaikille enskaystäville!

T:Titi-uu kp16/26-30

Vierailija
8/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis [color=deeppink]ONNEA SERENITY!!![/color] Vauvaliimaa matkaan ja onnea odotukseen! :)

Vierailija
9/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]ONNEA ADETTE!!!![/color] Ja liimat ja muut tykötarpeet sinnekin!! :)

Vierailija
10/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ottaa ilo irti nyt tästä päivästä ja viikonlopusta, koska meillä mahdollisesti katkeaa nettiyhteys maanantaina. Mies vaihtaa työpaikkaa ja nykyinen yhteys on firman nimissä. Uudestakin paikasta yhteys toki saadaan, mutta ajankohdasta ei ole vielä varmuutta. Mitenkähän sitten selviän, jos en muutamaan päivään tänne pääse?

[color=B3EE3A]Apila[/color]: Toivotaan, ettei täti löydä teille enää. bd!

[color=B3EE3A]Trixie[/color]: Melko aikaisin haamu sulle vilahti. Toivotaan, että se on nyt sitä ihanan yllätyksen esivalmistelua. Kerrothan sitten heti, kun tiedät enemmän. bd!

[color=B3EE3A]nellamaija[/color]: Mehän saadaan kohta kasaan kunnon marttakerho, kun aletaan käsityövinkkejä vaihtelemaan. Mainitsemasi flanelli voisikin olla hyvä juttu. Mietitään, mietitään... ja virkataankin välillä.

[color=B3EE3A]Serenity[/color]: Jospa sulle nyt sitten viimeistään lähettelen sitä vauvaliimaa ja pienen pieniä jarrusukkia. Nyt kai uskallat ottaa ne jo vastaan. Onnea hirmuisen paljon!

[color=B3EE3A]Oon@lle[/color] pupuiluintoa. Vai tarvitseeko sitä edes toivotella, jos yhteistä aikaa ei hetkeen ole ollut :).

[color=B3EE3A]Adette[/color]: Onnittelut sinullekin! Iloista ja stressitöntä masunkasvatusaikaa!

[color=B3EE3A]MaryRose[/color]: Ja nimi sen kun vaihtuu... Vai vielä bloody mary =). *hihittää yksinään* Säkin voit liittyä mun ja nellamaijan marttakerhoon, kyllä ne kässätuntien opit nopeasti mieleen palaa. Vaikka mieli tekisikin, niin en ole yhtään ainutta vauvanvaatetta tai muutakaan juttua tehnyt varastoon odottamaan. Tämäkin peitto menee lahjaksi, ellei se plussapallo pompi meidän kotiin ennen sitä. Jotenkin tuntuu siltä, että ne pilvilinnan romahdukset kerran kuussa tuntuisivat vielä kauheammilta, kun olisi jotain konkreettista haveesta muistuttamassa. Tiedän, että joillain ne vauvajutut tuovat lohtua ja lisäintoa yritykseen, mutta itse olen tehnyt tämän päätöksen jo ihan yrityksen alkuvaiheessa. Ai niin, ONNEA työhaastatteluihin. bd

[color=B3EE3A]kindness[/color]: Kuulostipa mukavalta tuo mustikkaretki. Olen miettinyt samaa, mutta nämä nykyiset metsät ovat vielä täysin vieraita. Olemme asuneet tällä seudulla vasta vuoden ja pelkään, etten löydä kotiin jos metsään menen. Netissä on tosi vähän mitään varsinaisia ohjeita, ainakin siis jos haluat ihan ommella. Kaavoja olisi aika hankala pritata ulos tai sitten ne pitäisi kuitenkin itse vielä suurentaa oikeaan kokoon. Neule- ja virkkausohjeita löytyy jonkin verran, esim. novitan sivuilta. Oviskivuista en osaa varmuudella sanoa, mitään kun en oikein tiedä onko niitä vai ei. Tai siis kyllähän sellaista nipistelyä ja muuta pientä nippailua on ollut ko. päivien aikana, mutta en voi varmuudella sanoa onko kyseessä ovis vai joku muu. Tietysi toivon, että kyse olis aina oviksesta.

[color=B3EE3A]Titi[/color]: Onnittelut limoista! (Vai voiko niistä edes onnitella?) Olis se varmaan ulkopuolisen korville melkoinen järkytys, jos tietäisi, että täällä tehdään päivittäin lima-analyysia ja vielä kommentoidaan toisten limoja. :D Onnistuiskohan edes pienen kahdenkeskisen hetken varastaminen viikonloppuna? Yritäpä keksiä joku hyvä syy, miksi teidän molempien pitää hetkeksi häipyä? Tarvitsisitko apua vaikka " vessan lampun vaihtamisessa" ? Nyt vaan mielikuvitus laukkaamaan!

[color=B3EE3A]Remukka, sikurisokeri, live, aqua, Sara-Maria[/color]: Vilkutuksia ja auringon lämmittämiä plussatuulia kaikille!

ON: kp 16/23-34(sitä megakierron kp 60 en ota näihin leikkeihin mukaan) eikä napaan kuulu mitään ihmeellistä. Kuten Titilläkin, meilläkin munisten bileet ovat ilmeiseti ohi. Ainakaan enää ei nippaile. Oviksesta ei siis edelleenkään ole mitään varmuutta. Ovis tai ei, nii huomenna meillä vietetään hääpäivää ja nautitaan elämästä oikein urakalla.

Palailen vielä ja kerään varastoon enskaenergiaa, jos se nettikatkos osoittautuu pitkäksi.

~dese

Vierailija
11/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukasin nopeesti pinon läpi ja nyt täytyy taas kiitää... Vilkutuksia kaikille ja plussatuulia!

T: Selkäkivuista kärsivä Remukka

Vierailija
12/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, toinen vapaapäivä ja illalla lähtö Qstockiin. Pitää toivoa, että kaverit ovat niin maistissa, etteivät ymmärrä miksen minä juo/tupakoi.. :D Onneksi tuttavapariskunta, jonka kanssa mennään, tietää.

MaryRose: kiva, vaikutat tosiaan piristyneemmältä!! :) Onnea työkuvioiden selvittelyyn, melkoinen emäntä kyllä oot, jos jaksat koulutyön lisäksi vielä ansiotyössä käydä.. Tämä laiskimus nostaa hattua! Ei muuta kuin kunnolla pupuilemaan nyt kun sulla oviskin on, vaikka sen 2 kertaa joka päivä ;) ++++++-säteitä!

Oona: hienoa, panostahan kunnolla tähän kiertoon, niin se plussa sieltä tulee!! Tarkoittaako panostus punaviiniä, greippimehua jne, vai ihan vaan sänkykammariaktiivisuutta? ;) +++++-onnea!

Aqua: säkin olet hoitsu? Kollega :) Yötyöt ei oo valvomisen kannalta mitään lystiä, mutta ne lisät, lisät.. Jaksamista ja +-onnea!

Sara-Maria: vilkutuksia sinullekin! Jos minä vielä olen hetken täällä teidän seurassanne, joten vielä ei tarvitse minun l.a. päivittää plussanneisiin..?

kindness: oviskivuista kyselit. Mulla ainakin on ihan selkeät kivut. Alkaa semmoisella juilinnalla munasarjojen kohdalta, sitten alkaa alaselkä kipeytyä ja sitä kuuluisaa limaa tulee. Muisaakseni kerran olen särkylääkkeen joutunut ottamaan, että ihan sietämätöntä tuo kipuilu ei mulla ole. Kestää sen yhden päivän, joten oma ovikseni on kyllä helppo bongata :) toivottavasti sun ei tarvii mitään kovin hurjia kipulääkkeitä alkaa vetämään, vaan kestät kivut :)

Titille hauskaa viikonloppua vieraiden kanssa! Voittehan te pupustella silleen ihan vähän varovasti pimeässä peiton alla keskellä yötä.. ;)

Dese: oh no, nettipimennot ei oo kivoja, kun ei pääse palstailemaan :D Oikein ihanaa hääpäivää!

Remukalle moi, selkäkivut on ihan hanurista, itte kärsinyt suurinpiirtein kroonisesta selkäsärystä jo vuodesta 99 lähtien..

Adette: Onnea hurjasti :)

ON: Tulin hulluksi, ja tein VIELÄ YHDEN testin aamupissasta :D (kun mies niitä oli ostanut useamman..) Eihän se plussa siitä ollut miksikään yön aikana muuttunut. Kuten jo Sara-Marialle laitoin, taidan vielä hetkisen hengailla teidän kanssanne, kun hirvittää tuonne o-puolelle siirtyä. Ei varmaan haittaa? Oikein paljon kiitoksia onnitteluista, vauvaliimoista ja tarrasukista, olette kyllä ihan ihania virtuaaliystäviä!! Plussatkaa nyt joka ikinen (varsinkin Killa ja muut pitkään yrittäneet) ja tulkaa tuonne o-puolelle!

Sere

Vierailija
13/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti taas tulla piipahtamaan. Aika rauhallinen päivä ku on ollut.

Adette: Onnittelut plussasta :) Ilmota ku haluat että päivitän sun la:n esittelypinoon?

Sere: Ilmota sitten vaan kun päivitän, teen se sitten. Ole toki täällä niin kauan kun vaaan hyvältä tuntuu :)

Mary: Tsemppiä työhaastatteluihin, bd

Kidness: rentouttavia metsäreissuja.

Desejo: Jos oikein kovat vierotusoireet iskee niin kirjastoon vaan surffaileen. Toivon mukaan saatte nopeesti taas netin toimimaan.

Piinailijoille paljon plussatuulia :)

Taidan olla nettipimennossa viikonlopun ajan, palailen sitten sunnuntaina taas lueskelemaan kuulumisia.

-Sara-Maria-

Vierailija
14/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan nyt näin, että kirjoitan wordiin ensin kaiken, ja copy-pastella laitan viestiin - mulla on niin monta kertaa hävinnyt kaikki tekstit, ettei oikein viitsi enää edes panostaa näihin viesteihin.

Huh, onpas ollut karmaisevan rasittava työviikko näin loman jälkeen! Olisin ihan uuden loman tarpeessa taas.

Serenitylle vielä uusiksi ISO onnittelu, kyllä se nyt plussa on ihan varmasti bd bd bd

Ja Adettekin oli lussannut, onnea sinnekin roppakaupalla!

Kateellisena olen lueskellut, kun osa enskoista on niin taitavia ompelemaan; itse lupasin noin 3 vuotta sitten neuloa miehelle villasukat, ja toisesta sukasta on nyt peräti varsi kudottuna : ) Olispas ihanaa tehdä itse vaikka päiväpeitto ja aikanaan vaavelille kaikkia kivoja virkattuja myssyjä ja muita. Täytyy varmaan alkaa pitää jotain Enskojen ompelukerhoa - desejon ja nellamaijan osaavalla opastuksella tietysti!

MaryRoselle tsemppiä työhaastatteluihin, bd bd bd bd = peukut on kovasti pystyssä! Ja noita sun pitkiä " romaaneja" on oikeasti kiva lukea; mieti vaan tosissasi sitä kirjailijan uraakin... Minä ainakin lupaan ostaa kirjallisia tuotoksiasi : )

Tosta pupuilun tiheydestä muuten, mun mies ei suostu enää pupuilemaan kuin joka toinen päivä, kun hän on mielestään niin vanha (34 v.), että " nesteen" laatu on huonontunut radikaalisti (siis ihan omasta päästään keksinyt tän). Hän oli jostain lukenut, että joka toinen päivä vaan jos sekstaa, niin laatu olis parempaa. Mutta ihan kiva tietysti että hän panostaa tähän meidän vauvaprojektiin noin tosissaan.

Kindness kyseli kierron pituudesta: Minä olen ottanut viimeisen e-pillerin joku päivä viime vuoden toukokuun alkupuolella, eli aika kauan olen jo ollut pillereittä. Mun kiertoni on ollut tänä vuonna n. 30 päivää, viime vuonna oli joitain 28 päivän kiertojakin.

Ja ovulaatiokipuja on todellakin! Tuntuu että ovis tulee kierto kierrolta voimakkaammaksi, ja monta päivää ennen tunnen jo oviksen lähestymisen aika inhottavana jomotuksena.

Voimia kaikille vuorotyöläisille, itsekin aikoinaan tein nelivuorotyötä vuoden verran, ja aika rankkaa oli kyllä!

Plussapuhallukset piinistelijöille ja oviksen bongaajille myös - ja tietysti tädinkarkotusloitsut niille joille tämä ikävä vierailu on ajankohtainen!

Tutuille vilkutuksia - ja nyt motivoin itseni loppuiltapäiväksi vielä työn touhuun!

Jessis (kp 21/28-32)

Vierailija
15/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..5min päästä lähen sinne työhaastatteluun.

kindness, kivoi mustikkahetkiä! :) mustikkapiirakkaa, nam..! Mulla ei oviskipuja, joten en osaa niistä sanoa. tule sitten huomenna kertomaan testin tulos, vaikka voi olla hieman aikaista testata! :) peukut pystyyn bdbdbdbd

voi titi, toivottavasti nyt löytyisi joku hetki pupuilla ja hyödyntää ovis!

adette, onnea!

desejollakin edessä mahdollisesti nettipimentoa, sama täällä siis. mun pitäs juu alkaa marttatoimikunnan jäseneks; oon vaan niin saamaton ja rähmäkäpälä että en saa ompeleita koskaan valmiiks ja jos joku menee vikaan niin hakaan ompelukoneen mäsäks. (no en ihan) kivaa hääpäivänviettoa! :)

remukka kävi viuhahtamassa, MORO!

Sere, hyvää Qstock-reissua! Kyllä tässä erkkikin piristyy kun perjantai koittaa! pakko on muuten jaksaa töitä ja koulua, ei eläin muuten... ihanan pirteältä ja onnelliselta kuulostaa sun luettava! :)

jessica, jees mä tästä lähetänkin mun enska-novelleja WSOY:lle maryrose-taiteilijanimellä ;)

nyt kiiiiireeee, moikka vilkutus ja plussasädetystä! pupuilkaa nyt paljon viikonloppuna :)

moikkis ++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
16/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt juuri heräsin kun piti vähän lepäillä kun aamulla niin aikasin heräsin.. illalla oltais menossa vauhtiajoihin kattomaan bändejä..

Sara-Maria : jos vielä hetken oottais ennekuin laittaas mun perään lasketun ajan..

eli lasken kiertoni tuon pidemmän kierron mukaan ja tänään olisi siis 4+5 ja laskettu aika olis 1.4.2007..hih aprillipäivänä...

nyt oottelen miestäni kotia tulevaksi ja saadaan yhdessä iloita näistä uutisista vaikka aamulla sille jo soitinkin...

plussasäteitä kaikille ja kiitos onnitteluista...

adette

Vierailija
17/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt aivot raksuttaan et muistasin mitä olitte kirjoitelleet :)

Kindness: oviskivuista olit kysellyt, itse tunnen irtoamisen tosi selvästi, vihloo niin maan perkuleesti ja kun venyttelee saattaa juilasta tosi kipeesti muniksista. Särkylääkkeisiin en ole turvautunut, kivut on kuitenkin vain sen päivän tai pari. Tässä nyt ihmettelinkin ja tännekin siit kirjoittelin et olikohan mulla kaks ovista täs kierrossa kun pari päivää sitten oli sitä vihlontaa ja kipuilua ja limaa lorahteli (yöks!)...kai on mahdollista kakskin ovista per kierto??

Serenity & Adette: suuronnittelut plussista, senkin plussamasut nyt otatte meidät muutkin mukaan!! :)) lupaattehan??

Mary-roselle: myöhäisonnittelut työhaastatteluun, toivottavasti saat paikan bd

Oo än: ei mitään uutta..pupuiluttaa vaan niin perkuleesti...enteileekö tädin saapumista punaisella polkupyörällään vai mitä..jaa-a. Nyt vaan on puuttunut ennen tädin tuloa se normaali virtapiikki joka tulee muutamaa päivää ennen tätiä, ei tekis mieli siivota yhtään... normaalisti ennen tätiä siivoan kaapit ja melkeen naapuri talotkin! :) ihmetyttää taas. Maanantaina siis testailen tuon viimeisen testin kaapista pois jos täti ei pyöräile mansikka korin kanssa kylään.

Ai niin mustikoista vielä :)) meillä on tuossa pihaojan takana ihanat mustikka maastot, ei siis kauas tarvitse mennä..laiskottaa vaan niin vietävästi että suunnittelin jo pihistäväni äitini mustikkasaaliista pikku kupposen..ei kai pahaksi pistä kun on ennenkin tyttärelleen noita ihanuuksia lahjoittanut :)

Tämä laiskamadon syömä apila lähtee nyt nautiskelemaan kylmän omppusiiderin takaterassille ja suunnittelemaan (!) siivousta :) Ihanaa viikonloppua kaikille enskoille!

Vierailija
18/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serenity ja Adette: ONNEA hirmusesti molemmille ja mukavaa odotusaikaa! Kiva, jos Sere vielä olet täällä meidän kanssa :)

Oona: pupuiluiloa teille! Toivotaan, että siitä seuraa plussauutisia.

Mary: miten työhaastattelussa meni? Minäkin ihmettelin tuota pupuiluintoa päivittäin ja enemmänkin...toki hyvä, jos sellaista on :) Ja heti perään mietin, että pupuillaankohan me mieheni kanssa liian harvoin...

Titi: joo, sellaista verenpainelääkettä mietin kun Seloken Zoc, miehelläni siis ons se.

Plussatuulia kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenna

Vierailija
19/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nennaliina: Seloken Zoc kuuluu beettasalpaajiin, jotka laskee sydämmensykettä ja alentaa siten verenpainetta. Beettasalpaajien sivuvaikutuksena voi olla mm. erektiohäiriöitä tai jopa impotenssia ja tätä kautta ongelmia lapsen saannissa. Siittiöideen laatuun vaikuttavuutta ainakaan mie en tiiä, mutta titi-uu tai joku lisätköön jos tietää!

Serenitylle ja Adetelle ONNITTELUT :D Ihanaa!!!

Maryrose: miten siun työhaastattelu meni?

Desejo: Onnea hääpäivän johdosta!

Vai vielä marttakerhoon tässä pitäisi liittyä... ;) Ompeleminen mulla onnistuu oikein hyvin, mutta tuo puikkojen ja koukkujen kanssa onkin sitten ongelmallisempaa, eli neulomiset ja virkkaamiset jätän muille!

Nettipimentoa vietän miekin varmaan tuonne tiistaille asti, kun huomenna oon 14 tuntia töissä, sunnuntaina normaalin 8 ja maanantaina taas 14 ja sit tiistaina sen 8 tuntii. Jos sillon tiistai iltana kerkeis tulla teitä tervehtimään ;)

ON: Nyt kp 20. Mitään erityisiä oireita raskautumiseen viitaten ei ole ollut, mut selkään koskee menkkamaisesti vähänväliä. Muutoinkin on vähän menkkamaisia tuntemuksia ollut. Hmm, välillä mietin, että oon vähän kahjo, ja niin vissiin vähän oonkin. Kai kuitenkin vaan terveellä tasolla ;)

Missä kaikki enskat luuraa sillon kun mulla ois aikaa? Viettääkö kaikki perjantai iltaa pimennossa... Huhuu!!

T:Remukka

Vierailija
20/25 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla käymään... Eli

[color=fuchsia] ONNEA SERENITY JA ADETTE!!!!!!!! [/color]

Noin sitä hypättiin plussajunaan, nähtäväksi jää ketkä seuraavat perässä! =) Ei muuta kuin onnea odotukseen!

Pää ei toimi taaskaan, rankka päivä töissä... tai siis pitkä. Kaikkien jutut kyllä luin, mutta mitään en muista! ;) Aika nuorena toi muisti jo renkkaa! =D

Killa: Moikkelis vaan! Mitkäs on meinigit siellä?

Mooli: Nyt alan jo huolestua... Tuuhan ees sanomaan moi jos et muutoin ehdi, että voin huokaista että oot päässyt turvallisesti kotiin!

Nyt tosiaan jätän tähän tällä kertaa, omassa navassa ei mitään muuta ku samaa juilimista ku eilenkin, töissäkin jouduin noloon paikkaan ku jouduin ihan koukistelemaan ja irvistelemään! Noh, taitavat jo sen verran tuntea ja tietää että oon vähän höhlä muutenkin, että eivät sen enempiä kyselleet! ;) Nyt meen nukkumaan, aamuvuoro huomenna. Öitä!