Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaustestin tulos...kuinka monella muuttunut uudessa testauksessa?

04.01.2008 |

Kysymykseni koskee lähinnä ns. " liian aikaisin" tehtyjä testejä. Olisin kiinostunut kuulemaan kokemuksia testeistä, jotka ovat ensin näyttäneet negaa ja myöhemmin plussa-tuloksen? Lähinnä syyt tähän mietityttävät, eli teitkö testin liian aikaisin, jos niin kuinka paljon väliä oli negan ja plussan välillä jne. Ylipäätään olen siitä tietämätön, kuinka nopeasti kiinnittymisestä sitä " raskaus" hormonia alkaa erittyä virtsaan ja ennenkaikkea kuinka suuria on yksilölliset erot.

Itsellänihän on niin monimutkainen tilanne, kun olla ja voi. Kaksi viikkoa kamalat (tai ihanat..miten van =) )raskausoireet, eikä edellisteisten kuukautisten alkamispäivästä tietoa(hormonikierukka ennen ja siten vuodot n. 5v pois).

Kamalaa tämä kärvistely, kun oireet vaan on ja pysyy, mutta tämän päivän testi nega! Olisiko viisasta odottaa viikko ja tehdä testi sitten uudestaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni oli myös aikoinaan hormonikierukka ja menkat poissa sen 5 v. minkä kierukkakin oli. Kun otatin kierukan pois niin oli jos minkälaista oiretta: pahoinvointia, väsymystä, kaameita nippailuja jne.

En kuitenkaan ollut raskaana(enkä ole vieläkään:( Näitä oireita oli vielä yli puoli vuotta kierukan poiston jälkeen, vaikka menkatkin olivat jo alkaneet.

Vierailija
2/2 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla testit näytti negaa kp23, kp24 ja kp26, kp28 tuli haalea plussa mikä sitten vahvistui. Mulla kierrot vaihdelleet 22-28 välillä. Nyt menossa rv8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla