Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä paikkoja suosittelisit Helsingissä, jotka kannattaisi näyttää treffiseuralle

Vierailija
25.11.2020 |

Olen viestitellyt virolaisen naisen kanssa Tinderissä muutaman kuukauden ja nyt olisi vihdoinkin tarkoitus nähdä. En asu itse Helsingissä, mutta tarkoitus olisi kuitenkin nähdä siellä (nainen asuu itse Espoossa tällä hetkellä). Olisiko suositella jotain ohjelmaa Helsingissä, mikä tekisi vaikutuksen? ...koronarajoitukset huomioiden.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalliskirjasto on näyttävä paikka.

Joo, mut ihmiset työskentelee siellä. Se ei ole siis se pölpötyspaikka, jossa muiden kuullen kerrotte toisillenne itsestänne. Graduntekijät, tutkijat ja opiskelijat eivät ole kiinnostuneet höpöttelystänne, se kannattaa huomioida jos suuntaatte tuonne.

Vierailija
22/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli stereotypiaa virolaisista naisista on uskominen, niin kyseisellä neidolla on korkokengät ja hienosteleva maku. Eli mikään porraskävely ei nyt tule kyseeseen. Koronarajoitukset rajoittaa nyt kyllä teidän treffejä huomattavasti. Olisin muuten suositellut kulttuuria, taidegallerioita tms. Vie nainen johonkin hyvään ravintolaan. Esim ravintola Kappeli on kaunis paikkana. Tervasaaressa oleva Savukin on erilaisella tavalla kiehtova. Etsi netistä budjettiisi sopiva. Mutta jos naisella tosiaan korkkarit niin ottakaa taksi kun liikutte pitkiä matkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikaupungin parhaita treffipaikkoja kun mietin niin kyllä onkin tämä covid rajoittanut paikkoja...

mulle kävely meren rannalla ja kahvit rantakahvilassa on suosikki

Korkeasaarikin tuli mieleen, siinä kierrellessä voi jutella ja istahtaa välillä penkille ja kahvilakin löytyy. Eilen kun katsoin, ainoastaan joitain eläintaloja siellä oli suljettu (mutta se voi olla vanhaa tietoa tänään)

Talvipuutarha on kaupungin, oletettavasti menee kiinni

Yliopiston Kaisaniemen puutarha voi ollakin auki

Eduskuntatalon yleisölehterikin on poissuljettu :(

Kivoja treffejä! huomioi kiinnostuksen kohteet - se tekee vaikutuksen että olet kuunnellut mitä hän on itsestään kertonut

Eli jos tykkää shoppailusta, kävely tuulisella rannalla ei ehkä oo paras vaihtoehto vaan sit voisitte käydä Aleksilla joulukatua katsomassa ja vaikka Cafe Engelin kaakaolle jos tuli vilu...

Vierailija
25/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Tuli Jätkäsaaresta paljon vinkkejä. Meinasin muuten ensin varata hotellin sieltä, mutta varasin Kampista. Tonttu jäi vähän mysteeriksi. Jotain treenijuttuja tuli kanssa, mutta en heti mitään treenijuttuja ensimmäiseksi lähtisi treffeillä tekemään... ainakaan täällä kuvailtuja treenimuotoja. Muut treenailut on kyllä mielessä näillä treffeillä ;) no juu, eiköhän tästä jotain kehittele.

-Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan