Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin sitten isäni tilaaman hyvä sanoma lehden tilauksen.

Vierailija
31.03.2014 |

Lahjaksi oli tilannut eikä suostunut itse sitä lopettamaan niin minä sitten soitin ja lopetin sen. En halua uskovaisten lehtiä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua pikku ressukkaa. Jeesus ei käännytä ketään. Hän toi evankeliumin maan päälle. Ja kehoitti ihmisiä ottamaan vastaan Jumalan Sanan. Taas on oma valinta. Ei pakkopullaa. Että ei pidä puhua SUURELLA SUULLA kun ei tiedä asioista mitään.😁😂

Vierailija
22/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Jumala kuuli tämän ja hänellä on joskus pelottavan hyvä muisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä olisi voinut kysyä, haluatko lehden. Kukaan ei halua saada uskoon hurahtaneen mainetta, joka tuputtaa sanomaa kaikille. Toisaalta kukaan ei halua joutua ikuiseen helvettiin. Tässä on ristiriita, kumpaa haluaa. Yksi lehtitilaus ei ratkaise asiaa. Jos kokee, ettei ole koskaan tehnyt mitään väärää, silloin ei tarvitse armoa eikä uskoa. Jos on sattunut tekemään yhdenkin rikkeen, olisi tunnustamisen paikka. Siinä auttaa vain Jeesus.

Vierailija
24/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:58"]

Mä en ole lopettanut, vaikka en itse uskovainen olekaan. Samoin otan kohteliaasti vastaan lahjat, jotka voi olla uskonnollista kirjallisuutta tms. Näin siksi, että en todella halua loukata vanhaa ihmistä, joka on ollut ikänsä minulle hyvä isä, ja joka ajattelee vain hyvää toivoessaan että minäkin löytäisin lohdutuksen samasta uskosta kuin mikä hänellä on. 

Otatko todella hymyillen ja kiitollisena vastaan kaiken ideologisen tuputuksen, mitä sinulle tarjotaan? Siis vaikkapa äärimuslimien, uusnatsien, tai vaikka äärikommunistien materiaalin, kunhan vaan saat lahjoittajan pysymään tyytyväisenä? Eikö olisi järkevämpää kohteliaasti kieltäytyä ja sanoa, että kiitos vaan, mutta minulla on oma ideologiani. Jos ihminen loukkaantuu siitä, että hänen aivopesunsa ei onnistu, onko hän silloin hyvä ihminen? Entä onko hyvä isä sellainen, joka yrittää aivopestä omaa lastaan?

Lopeta nyt tuo aivopesu höpötys. Sinut on itsesi aivopesty ja peloteltu aivopesulla. Elävä usko on elävä suhde Jumalan kanssa ei mikään uskonto. Ja piste!

Vierailija
25/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt tuo aivopesu höpötys. Sinut on itsesi aivopesty ja peloteltu aivopesulla.

Ymmärrä, ettet olisi kristitty, mikäli sinua ei olisi sellaiseksi lapsesta pitäen kasvatettu. Katso viestit 17 ja 18 Mikäli olet eri mieltä, perustele loogisesti. En usko, että kykenet tähän, vaan joko jätät tämän viestin huomiotta, tai luulet perustelevasi asian normaaleille ihmisille merkityksettömällä uskonnollisella sanahelinällä.

Vierailija kirjoitti:

Elävä usko

elävä suhde

Vältä keskustelussa tämänkaltaisia jeesustermejä, jotka eivät tarkoita mitään.

Vierailija
26/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään uskoon ei voi aivopestä. Kun ihminen tulee uskoon se on aina Jumalan työ ihmisessä. Jeesus Kristus on jo kaiken tehnyt puolestamme ja meille jää vain yksi askel itselle ja se on vastaanottaminen. Se on ihmisen oma valinta. Joko hän hylkää Jumalan kutsun tai ottaa sen vastan. Jumalan on antanut ihmiselle vapaan tahdon valita.

Uskontoon ei ajaudu ilman aivopesua. Tokihan Jeesus olisi jo käännyttänyt esimerkiksi muslimimaiden väestön, riippumatta siitä, että heidät on lapsesta asti aivopesty heidän omaan uskontoonsa. Sinäkään et olisi kristitty, ellei sinua olisi lapsesta asti siihen indoktrinoitu.

Sut aivopesun höpöttäjä..hmm... pitäskö sun hakee sähköshokki hoitoa...

Vierailija
27/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään uskoon ei voi aivopestä. Kun ihminen tulee uskoon se on aina Jumalan työ ihmisessä. Jeesus Kristus on jo kaiken tehnyt puolestamme ja meille jää vain yksi askel itselle ja se on vastaanottaminen. Se on ihmisen oma valinta. Joko hän hylkää Jumalan kutsun tai ottaa sen vastan. Jumalan on antanut ihmiselle vapaan tahdon valita.

Uskontoon ei ajaudu ilman aivopesua. Tokihan Jeesus olisi jo käännyttänyt esimerkiksi muslimimaiden väestön, riippumatta siitä, että heidät on lapsesta asti aivopesty heidän omaan uskontoonsa. Sinäkään et olisi kristitty, ellei sinua olisi lapsesta asti siihen indoktrinoitu.

Uskontoon voiaivopestä mutta ei ELÄVÄÄN USKOON. SE ON AINA JUMALAN TYÖ JA IHMISEN OMA VALINTA. USKONNOT ON USKONTOJA MUTTA JEESUS KRISTUS TOI PELASTUS SANOMAN MAAN PÄÄLLE. USKONTO ON KUOLLUTTA MUTTA JEESUS SANOI MINÄ OLEN TIE TOTUUS JA ELÄMÄ.

Vierailija
28/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kehdannut, nyt isä varmasti pahoittaa mielensä. Voihan noi lehdet vaikka lahjoittaa johonkin vanhainkotiin, jos ei itse lue....

Vierailija
29/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt tuo aivopesu höpötys. Sinut on itsesi aivopesty ja peloteltu aivopesulla.

Ymmärrä, ettet olisi kristitty, mikäli sinua ei olisi sellaiseksi lapsesta pitäen kasvatettu. Katso viestit 17 ja 18 Mikäli olet eri mieltä, perustele loogisesti. En usko, että kykenet tähän, vaan joko jätät tämän viestin huomiotta, tai luulet perustelevasi asian normaaleille ihmisille merkityksettömällä uskonnollisella sanahelinällä.

Vierailija kirjoitti:

Elävä usko

elävä suhde

Sinun kaltaisillesi aivopestyille hölmöille joilla pää on umpiluuta..

En edes halua Jumalan sanaa enää julistaa. Valitettavasti usko ei ole joka miehen näin Jumalan Sanakin vakuuttaa. Autuaita ne jotka uskovat vaikka eivät näe. Näin Rakas Raamattu vakuuttaa.

Vierailija
30/36 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskontoon voiaivopestä mutta ei ELÄVÄÄN USKOON. SE ON AINA JUMALAN TYÖ JA IHMISEN OMA VALINTA. USKONNOT ON USKONTOJA MUTTA JEESUS KRISTUS TOI PELASTUS SANOMAN MAAN PÄÄLLE. USKONTO ON KUOLLUTTA MUTTA JEESUS SANOI MINÄ OLEN TIE TOTUUS JA ELÄMÄ.

Nyt tuli taas niitä höpöhöpö jeesustermejä, ja nyt vielä caps lockin kera. Miksi vastaat viestiin, mutta jätät itse viestin sisällön huomiotta? Miksi et tahdo vakuuttaa minua logiikalla? Etkö tahdo minun sieluni pelastuvan? :(

Vierailija
31/36 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, loukkaantuminen on inhimillistä, mutta kovin kristillisesti sitä ei ole täällä ilmaistu,

tuumii muuan uskova.

Vierailija
32/36 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekisi mieli tilata Maaseudun Tulevaisuus. Löytäisiköhän se tiensä stadilaiseen postiluukkuun?

Vierailija
33/36 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälle dementia-/mielentilatutkimus mikäli uskoo satuolentoihin.

No aika teräväpäisen oloisia esim. lääkäreitä, lakimiehiä, opettajia yms. on uskiksissa vastaan tullut, että eivätpä taida olla erityisesti palstankiukuttelijoiden vaatimien tutkimusten tarpeessa.

Vierailija
34/36 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elävä usko

elävä suhde

Sinun kaltaisillesi aivopestyille hölmöille joilla pää on umpiluuta..

En edes halua Jumalan sanaa enää julistaa. Valitettavasti usko ei ole joka miehen näin Jumalan Sanakin vakuuttaa. Autuaita ne jotka uskovat vaikka eivät näe. Näin Rakas Raamattu vakuuttaa.

Voi jeesus, mikä luuseri 😀 Latelee umpimähkäistä jesseshaissea, kun ei kykene yksinkertaiseen kysymykseen vastata.

Vierailija
35/36 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan esim. muslimeja joille Jeesus ilmestynyt, vaikkeivat lukeneet Raamattua eikä tienneet hänestä mitään.

Lehtitilaus ei ketään pelasta, eikä uskoon voi pakottaa.

Vierailija
36/36 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että tää ketju saa täällä pysyä. Joku keuhkoo satuolennosta kuin se olisi totta.