Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskipakko töissä ja tupakointi

Vierailija
25.11.2020 |

Kertokaas nyt miten nortilla käydään oikeaoppisesti kun töissä on maskipakko. Otanko puhtaan maskin mukaan vai haenko henkosten jälkeen uuden ja samalla saan käsidesiä. Vai raotanko vain samaa maskia ja laitan sen takaisin naamalle? Meillä on sääntönä että ulkonakin pitää maskittaa vaikka olisit yksin

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy ohjetta sieltä töistä. Eikö teillä uskalla puhua?

Itseasiassa en uskalla kysyä. Korona otettiin hyvin vakavasti heti alkuun ja nyt tilanne eskaloitui maskipakkoon. Siellä kytätään ihan kaikkea: ei saa juosta, kävellä missä tykkää, taukojen pituuksia kellotetaan ja nyt korona-aikana ihan kaikkeen puututaan. Varmaan jossain välissä tulee seurantalaitteet, että nähdään kenen kanssa ollaan liian lähellä ja kauanko vessassa kulutetaan aikaa... Olen kyllä miettinyt työn vaihtamista, oli rankkaa jo ekr (ennen koronaa)

Vierailija
22/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lähihoitajan vanhainkodin edustalla tupakalla jokin aika sitten. Hän oli vaan siirtänyt kertismaskin kaulalle ja tupakan jälkeen takaisin kasvoille, ehkä noin voi toimia. Muutenkin tämä touhu alkaa jo väsyttää. Olen maskittanut kaupoissa jo yli kuukauden, ei edes tee mieli ostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa en uskalla kysyä. Korona otettiin hyvin vakavasti heti alkuun ja nyt tilanne eskaloitui maskipakkoon. Siellä kytätään ihan kaikkea: ei saa juosta, kävellä missä tykkää, taukojen pituuksia kellotetaan ja nyt korona-aikana ihan kaikkeen puututaan. Varmaan jossain välissä tulee seurantalaitteet, että nähdään kenen kanssa ollaan liian lähellä ja kauanko vessassa kulutetaan aikaa... Olen kyllä miettinyt työn vaihtamista, oli rankkaa jo ekr (ennen koronaa)

Miksi et lopeta tupakointia töissä?? Syö nicorette purukumia töissä ja polta kotona.

Vierailija
24/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lopeta tupakointia töissä?? Syö nicorette purukumia töissä ja polta kotona.

Olinkin ajatellut kokeilla laastaria ainakin työpäivän aikana. Tämä on vaan niin stressaavaa aikaa ilman lopettamisyrityksiäkin... Ap

Vierailija
25/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoi tarpeeksi kaukana muista ja ulko ovista. On tylsää kun maskin kanssa on vaikeaa hengittää muutenkin saati sitten kun tupakoitsijat tulevat tupakka tauolta ja tuovat sen savun tullessaan sisälle... Eihän se kauan oo mutta ei se kivaakaan ole.

Nykyään ne norttipaikat on kaikkialla kaukana ovista ja keväästä asti meilläkin ollut että max 4 samaan aikaan ja 2 metrin välit.

En voi tietää miten teillä on, mut puhun vaan siäen pohjalta mitä olen ite nähnyt ja kokenut työpaikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä