Hei köyhät lapsiperheet, mitä teillä syödään tänään?
Meillä popcorneja, hain pirkan poppareita 1,20. Kyllä niillä nälkä lähtee.
Kommentit (53)
Halvimmat purkit tonnikalaa ei maksa paljoa. Popcornit maksaa, eikä täytä.
No ei minusta 1,20 ole paljoa viidelle hengelle.
Ihan samoja ruokia meillä syödään vaikka ollaan hyvätuloinen lapseton pariskunta. Opittu kotoa lapsena kun äiti oli yh ja rahasta tiukkaa. Kyllä maistuu edelleen. Tietenkin tilanne että on pakko aina syödä sitä puutoa tai hernekeittoaa ei ole se paras mahdollinen, mutta hyvin ne lapset kasvaa perys mätöilläkin.
Halvimmat tonnikalat ei paljoa maksa. Ja voithan säästää olemalla ilman tätä nettiä! Se on aika ökyä.
Ennemmin olen ilman tonnikalaa, kuin niitä halvimpia hiutaleita ostan, joissa on vaan jauhettuja silmiä ja suomuja. Kukapa laskis äkkiä kilohinnan tonnikalalle (paloina)?
On outoa, jos ei voi tonnikalapurkkia ostaa, mutta on varaa tietokoneeseen tai ylipäänsä nettiin?
Viikonloppuna otin tarjouslohen pakastimesta ja se savustettiin ja syötiin n. Puolet, tänään käytän loput lohesta lohikiusaukseen. Lohi oli 6€ kilo sillon niin ostin kaksi, toinen suoraan syöntiin ja toinen pakastimeen. Meidän herkkua jota ostetaan tarjouksesta kun voidaan
No ostapa tää mun pöytäkone nyt heti, laitan tilinumeron, kunhan maksat Aktiaan? Lähden sitten heti Lidlistä hakemaan halvinta tonnikalaa?
Pinaattikeittoa ja muna.
Kuukausitulot yhteensä n 10.000 euroa brutto, mutta kun elätämme näillä liksoilla (verot) perheemme lisäksi 3-4 muutakin kansalaista, pitäydymme halvoissa keitoissa.
Jotkut ottaa lämpöä..heh. No, mulla on ainakin töitä tehtävänä enkä jouda täällä "keskustella". Kukin tyylillään.
En mä raaski ostaa. Se on liian kallis ylläpitää.
Itetehtyjä lihapullia ja keitettyjä papuja (pakaste) ja lisukesalaattia.
Naudan jauheliha oli tänään tarjouksessa 2,99€/400g, mausteet löytyy kaapista, hieman juhlavamman pullista tekee kuohukerman jämät johon turvotan korppujauhot.
Näistä syö 2 aikuista ja yksi lapsi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:54"]
Mulla meni samana päivänä lapsilisät laskuihin ja vielä on kaksi maksamatta et ei paljoa naurata.
Meen kohta kauppaan, ostan litran punaista maitoa siit saadaan riisipuuroa.
[/quote]
Kuinka monta tenavaa??? Ennekuin lisäännyit, otitko alskutikun käteen ja laskit, kuinka monta lasta sinulla on varaa elättää aikuisuuteen asti ja sen jälkeenkin, jos et halua, että lapsiparat joutuvat menemään lainatiskille ostaakseen leipää opintojensa ajan.
Ostitko siis jyviä vai valmiita popcorneja? Jyvät tulisivat halvemmiksi.
Miks ei 26:tta käsketä sit pois? Hänhän mainitsi sanan hyvätuloinen.
Jos joku meinaa syödä tonnikalaa, niin tosiaan pois täältä! Mä en kestä :) Ihan popcorni linjalla täälläkin mennään, mä en saa edes niitä siemeniä, lapset syö nekin...
kiinalaista :) vaihtelu virkistää....
Makkarakeiton jämät, itsetehty leipä, kurkkua, salaattia. Välipalaksi tölkistä jogurttia, halpoja banaaneja ja leipä lisukkeineen. Maitoa juomaksi.
Lapset saa lounasta koulussa. Puuroa kaikille aamupalaksi.
Olen pph, hirvittää ruuan hinta suhteessa kustannuskorvaukseen. Maksan jo omista rahoistani hoitolasten hedelmät , joita haluan pienille antaa. Samoin en voi olla antamatta juoda maitoa niin paljon kuin tahtovat...paitsi silloin kun jos ei ruokaa mene yhtään.
Tehkääpä perässä lounas vajaalla 1,80, aamupala vajaat 80 snt, samoin välipala!!! Maitoineen kaikkineen!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 14:03"]
Kyllä popcorneillakin elää, niillä Madonnakin eli uransa alkuvaiheen yli :)
[/quote]
No niin elääkin, sillähän mä tän aloituksen teinkin. Eikä lapsetkaan valita.