miltä tuntuu kun limatulppa irtoaa?
Kommentit (23)
Ei mitään hajua.
Kolme lasta olen synnyttänyt. Joka kerta se vain irronnut joskus, en ole huomannut.
Miten paljon sitä tulee? Onko se kerralla kunnon klöntti vai voiko sen sotkea valkovuotoon? Kysyy toinen ensisynnyttäjä. Tuntuu että tietyssä vaiheessa alapäästä vuotaa kaikkea mahdollista, hitostako ne erottaa...pitääkö loppuraskaus kulkea side pöksyissä? ja miten valtavaa jälkivuoto on alussa? Kuka oikein on suunnitellut naisen kehon toiminnan?!
Mäkin olen synnyttänyt kolme lasta (ja ihan "luomusti") enkä edes tiedä, mikä on limatulppa. En ole koskaan sellaista havainnut.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:11"]
Miten paljon sitä tulee? Onko se kerralla kunnon klöntti vai voiko sen sotkea valkovuotoon? Kysyy toinen ensisynnyttäjä. Tuntuu että tietyssä vaiheessa alapäästä vuotaa kaikkea mahdollista, hitostako ne erottaa...pitääkö loppuraskaus kulkea side pöksyissä? ja miten valtavaa jälkivuoto on alussa? Kuka oikein on suunnitellut naisen kehon toiminnan?!
[/quote]
ei sitä voi valkovuotoon sotkea. limatulppa on venyvää ja sitkasta ja joko täysin väritöntä tai punertavaa. se voi myös tulla kerralla tai pikkuhiljaa. ekasta en huomannut mitään, mutta toisesta lapsesta limatulppaa tuli pikkuhiljaa useamman päivän ajan.
Ei tunnu miltään. Se on pieni "limaklöntti".
Itse irtoaminen ei tuntunut miltään, mutta kyllä valkovuodosta erotin helposti. Limaa tuli minulla ihan hirveästi ja oli tosiaan sellaista sitkasta ja hieman veristä, sellaista punertavaa liisteriä.
Hrr. Sinne meni seksihalut muutamaks viikoks.
M32
Ei miltään tuntunut. Pidin toisessa raskaudessa noin vuorokauden sellaista isoa inkontinenssivaippaa :D, ja hyvä olikin että pidin, kun olin pakkasessa ulkona kun vedet meni, muutama hulahdus ehti tulla ennen kuin ilmeisesti vauvan pää tukki väylän. Limatulppa jos irtoaa pikkuhiljaa, niin sen nyt kestää vaikka ilman sidettäkin, mutta sille riittää myös ihan terveysside.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:28"]Kuuluu sellainen "PLOP"-ääni.
[/quote]
Sama homma mulla.
En ole huomannut mitään, kolme lasta mulla.
Suosittelen pitämään sidettä ja vaihtopikkareita mukana. En tuntenut kun irtosi, vessassa käydessä pikkareissa oli iso limainen, hieman vaaleanpunainen klöntti.
Jälkivuoto oli omalla kohdallani valtava. Suosittelen että ostat yösiteita valmiiksi. Niitä kannattaa varata paljon.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:26"]
M32
[/quote]
Voi että... Helpolla miehillä menee ne halut. Sitten ihmetellään kun naiset eivät ole halukkaita ja heti valmiita seksiin synnytyksen jälkeen. Naisille nuo asiat tapahtuvat ja he panikoivat sitten limaisten alushousujensa kanssa..
Kysyn siksi etten ole varma irtosiko limatulppa tänään. Olin wc:ssa jossa hieman hämärä valaistus, ja kun nousin pöntöltä, tuntui äkkiä sellainen "kiskaisu". En tiedä, menikö lapsivettä, limatulppa, valkovuotoa vai mitään näistä. Hieman häkeltynyt olo siis.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:26"]
M32
[/quote]
Voi että... Helpolla miehillä menee ne halut. Sitten ihmetellään kun naiset eivät ole halukkaita ja heti valmiita seksiin synnytyksen jälkeen. Naisille nuo asiat tapahtuvat ja he panikoivat sitten limaisten alushousujensa kanssa..
[/quote]
No kaikki(en) miehet ei onneksi ole täysin idiootteja.
Yhden ainoan kerran olen tulppaa nähnyt, ei tuntunut miltään.
4 raskautta 5 lasta
Ekassa synnytyksessä selkeä tulppa irtosi pari päivää aiemmin. Tokalla kerralla en nähnyt sitä lainkaan missään vaiheessa.
Ei yhtään miltään. Ekassa raskaudessa irtosi isona raa'an kananmunan näköisenä klönttinä. Huomasin yhtäkkiä suihkussa, että sellainen killuu reidessä. Toisessa tuli vaan limaista valkovuotoa loppuraskaudessa, mutta mitään erillisiä limatulppia en nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:26"]Hrr. Sinne meni seksihalut muutamaks viikoks.
M32
[/quote]
Mitäs lueskelet näitä juttuja. Pölvästi.
Ei miltään se itse irtoaminen, mutta ainut tunne on kun se tipahtaa housuihin.