Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen suljetulla osastolla

Vierailija
25.11.2020 |

miten pystyy karata?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähteekö hoitaja perään jos lähtee karkuun kun on hoitajan kanssa ulkona

en tiedä, itse karkasin kerran kun sain luvan olla itse ulkona mutta demonit ajoivat uhkaillen takaisin ja sanoivat mieleeni että jos en palaa niin he tappavat isäni!

mutta usein ulkona oli hoitajana sijaan myös vbartija jos ei hoitaja

Ai demonit. Sitten oot helluntailainen . Niille puhuu demonit ja saatana niinku juutalaisten saatana mikä on Raamatussa ku puhuu niille . Juudaksen meni saatanan henki .

Vierailija
42/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentele rauhallista niin pääset ulos kävelylle jonkun opiskelijan kanssa ja sitten häivyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tappaa itseään eikä toisia. Kaikki kuolee ihan oikeasti kuitenkin aikanaan . Se että pahat henget riivaa johtuu muista jumalista uskonnoista ja syyttäjästä . Sehän paholainen syyttää yöt päivät mistä tahansa vaikka siitä miten pukeudut miten käyt vessassa miten kävelet miten syöt. Saatanaa sanotaan ilkeäksi syyttäjäksi josta Jeesus vapauttaa . Uskot siis Jeesusta etkä piruja !! Hellareissa oli yx nainen Espoosta jonka lautasella oli mustia pirunkuvia myös jotkut psykologien kuvista on satanistien käytössä . Katsokaas kun Juudas oli juutalainen. Freud oli juutalainen shlomo. Älkää nyt kertakaikkiaan joogatko leikkijät näillä asioilla noituudella kabbalalla woodoolla. Noitakirjat pitää polttaa . Noita istunnot spiritismi selvänäkemiset . Reikihoidot hoitokokoukset samaa noituutta kuin budhilla . Okkulttismi on vaarallista . Hoitajat voi olla mukana noituudessa meditoinnissa jne. ( Astraltv noidat). Ei nyt poltatte noitakalut nuket huumeet välineet heti ulkona grillissä .

Vierailija
44/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat on saatananpalvojia kaikki ja lääkärit vapaamuurareita, muista se!

Vierailija
45/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woodoonuket ja tarot kortit sekä pirun sarvikuvat grilliin sekä kabbalakirjat hindukirjat budhapatsaat ,taikakalut amuletit kauhuvideot kirjat loitsukirjat meediokirjat kasetit DVD kaikki. Ihmisellä on sielu . Ei tarvi olla mikään synkkä pirun kuva voit olla valoisa ja vapaa.

Vierailija
46/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni on joutunut mielisairaalaan kun on osallistunut torontoeksyttäjien kokouksiin, vapaamuurariuteen, teosofiaan, satanismiin, naispappeuteen tai lesbouteen ja homouteen

Vierailija
47/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat on saatananpalvojia kaikki ja lääkärit vapaamuurareita, muista se!

Hammaslääkärit terapeutteja myös eikä ne maksa veroja pimeistä tuloista millä ne painaa alas asiakkaat ja maksattaa yksityiskäynnit eikä niitä kukaan tutki eikä ne anna kuitteja eikä laittomia lääkäreitäkään kukaan tutkinut . NS.yksityisvastaanottoja... kuitittomat . Kumartaa petoa ja muut on ei mitään heille. Kyllä pirunkuvia posliini lautasella ruokapöydässä ja helluntaissa .

Vierailija
48/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni on joutunut mielisairaalaan kun on osallistunut torontoeksyttäjien kokouksiin, vapaamuurariuteen, teosofiaan, satanismiin, naispappeuteen tai lesbouteen ja homouteen

Muslimeihin ja kabbalismiin .

Vierailija
49/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljetulla osastolla kännykät takavarikoidaan. Aloitus täytyy olla provo. Niin, ja pois pääsee siten, että paranee ja sitoutuu avohoitoon.

Ei aina takavarikoida, joskus hoitajat ei tutki tai jaksa välittää. Viimeksi kun olin suljetulla vuosia sitten, mulla oli koko ajan kännykkä, en vaan sanonut siitä hoitajille mitään. Sitä edellisellä kerralla he ihan itse sanoivat, että kännykkä saa olla mutta kuvaaminen on kielletty, ja jos ottaa kuvia niin sitten kännykkä otetaan pois. En toki ole varma onko näitä myöhemmin muutettu ja vaiheteleeko ne eri paikoissa. Ja ehkä sekin vaikuttaa oletko pakkohoidossa, itse en ollut.

Vierailija
50/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kemikaaleja kirjoitti:

Mitä eikö ne oo helluntaiseurakunnissa kaikki ja vapareissa nämä. Moskeijasta poimittuja synagogilta. Hoitajista jotkut on narkkeja itsekin . Eikä itsemurha ole mikään mielisairaus . Jos ei toisia vahingoita . Muiden vahingoittaminen ilman syytä on jo nolompaa. Se että kokee olevansa huonosti kohdeltu ei rakastettu ja epäonnistunut on ihan oikea tunne minkä voi kääntää voitoksi kun alkaa rakastaa itseään oikein eli pitää huolta.

Taas sinä. Itsemurhan yrittäminen tai toivominen ON psyykkisen sairauden merkki ja siihen tarvii hoitoa. Se EI tarkoita ettei se olisi oikea tunne! Et tiedä asioista yhtään mitään.

Vierailija
51/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois noituudessa kaikki kirjoitti:

Ei kannata tappaa itseään eikä toisia. Kaikki kuolee ihan oikeasti kuitenkin aikanaan . Se että pahat henget riivaa johtuu muista jumalista uskonnoista ja syyttäjästä . Sehän paholainen syyttää yöt päivät mistä tahansa vaikka siitä miten pukeudut miten käyt vessassa miten kävelet miten syöt. Saatanaa sanotaan ilkeäksi syyttäjäksi josta Jeesus vapauttaa . Uskot siis Jeesusta etkä piruja !! Hellareissa oli yx nainen Espoosta jonka lautasella oli mustia pirunkuvia myös jotkut psykologien kuvista on satanistien käytössä . Katsokaas kun Juudas oli juutalainen. Freud oli juutalainen shlomo. Älkää nyt kertakaikkiaan joogatko leikkijät näillä asioilla noituudella kabbalalla woodoolla. Noitakirjat pitää polttaa . Noita istunnot spiritismi selvänäkemiset . Reikihoidot hoitokokoukset samaa noituutta kuin budhilla . Okkulttismi on vaarallista . Hoitajat voi olla mukana noituudessa meditoinnissa jne. ( Astraltv noidat). Ei nyt poltatte noitakalut nuket huumeet välineet heti ulkona grillissä .

Sinun pitäisi varmaan kokeilla suljettua osastoa.

Vierailija
52/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaailmanProfeetta kirjoitti:

siellä on kalterit ja et pääse sitä tietä, olen ollut

voit ulkoillessa vartijan kanssa lähteä juoksemaan karkuun koska ei ole käsirautoja

itse joudin sinne hullulaan kun paastosin 70 pä'ivää vedellä ja olin sekaisin ja painoin enää 43 kg

itse pääsin 1,5 kkdessa sieltä helvetistä niin että vaikka olinkin riivattu ja sekaisin niin tajusin etten syö niitä lääkkeitä jotka pisti pään sekaisin kokonaan, syljinn ne aina lasiin ruokaillessa tai påiilotin kielen alle ja syljion vessaan

sitten rupesin auttamaan iltapalalla vapaaehtoisesti ruoan laitossa

muuten olisin siellä vieläkin vankina ja lääketokkkurassa

Kuka sut pakotti paastoamaan 70 päivää . Tiedät ettei mikään ruoka vie lähemmäs Jumalaa eikä sovita syntejä eikä paranna ihmisen sielua / syö tai oli syömättä Jeesus sovitti syntisi jo . Ihminen kun kääntyilee hindulaisuuteen pois armosta tekee ristin tyhjäksi että Jeesus turhaan sovitti syntisi . Mikään ruoka syöminen ei mitenkään auta ketään muuhun kuin jos on ahminut joutuu laihduttamaan terveyden takia eikä uskonnon. Hindut on usein okkulttismissa seksuaalinen isebel kamasutraa syö heiniä ja meditoi eikä se auta mihinkään . Mikä kurjuus turhaa kärsiä ,ihminen on syntinen jonka on sovittanut Jeesus ristillä . Se on armoa se . Mitään eroa ihmisillä ei ole ristillä ,tasa arvo . Loossit ja lahkot on puuta heinää omia tekoja tuodaan Jeesuksen teon tilalle ja etsitään vikoja ihmisistä kabbala. Jeesus on täydellinen ,hyvää joulua kaikki turhaan kärsineet !!! Nosta katseesi lihastasi Ristille ja riipu siinä armossa kiinni. Huomaat että vikaa on muissakin olet yhtä hyvä kuin muut ja yhtä huono kuin muut. Nyt kaikki hylkää noituudet poppamiehet /naiset pirujen kuvat ja muun .

Vierailija
53/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus.

Vierailija
54/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää kemikaaleja kirjoitti:

Mitä eikö ne oo helluntaiseurakunnissa kaikki ja vapareissa nämä. Moskeijasta poimittuja synagogilta. Hoitajista jotkut on narkkeja itsekin . Eikä itsemurha ole mikään mielisairaus . Jos ei toisia vahingoita . Muiden vahingoittaminen ilman syytä on jo nolompaa. Se että kokee olevansa huonosti kohdeltu ei rakastettu ja epäonnistunut on ihan oikea tunne minkä voi kääntää voitoksi kun alkaa rakastaa itseään oikein eli pitää huolta.

Taas sinä. Itsemurhan yrittäminen tai toivominen ON psyykkisen sairauden merkki ja siihen tarvii hoitoa. Se EI tarkoita ettei se olisi oikea tunne! Et tiedä asioista yhtään mitään.

Enimmäkseen se ei ole sairasta haluta kuolla jos on joutunut pahoinkohtelun uhriksi tai ei halua elää täällä eikä osaa muuttaa elinolojaan paremmiksi . Eikä alkoholismi ole sairaus se on vaan juomari kuten syöppö ahmatti on syömäri. Pakkoajatuksia ehkä tai viinasta tulee hyvä olo kuin karkeista verensokeri nousee . Huumeet perustuu hetkelliseen hyvään oloon . Ihmiset etsii hyvää oloa . Vanhuksia hoidetaan halvaantuneita niin että lääkäri hokee siinä juu on näköalattomuutta , ei maita elämä on elämän halu mennyt .....miten se ei sovi sitten olla nuorella tai aikuisella ....vähän vaikeampi on asenne että muut on sairaita minä en. Monet hoitajat on tehnyt itsemurhan myös työpaikoilla muistakaa tämä . Kyse on ihmisistä jotka särkyy menee rikki .

Vierailija
55/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lääkärit on tehnyt itsemurhia ja murhia !! Hoitajat on murhannut ihmisiä työpaikoilla !!! Kuka on sairas .

Vierailija
56/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetulla osastolla= Päänsä sisällä.

(Ei puhelimia ole PISTE)

Vierailija
57/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saulu saukki niinistö on suomen suurin noita jonka alaisuudessa toimii suvakkivajjakkialesbot eli sanna marliin ja kuuakka ohisalo, paetkaa

Vierailija
58/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako suljetulla olla kännyköitä? Itse olin vuosia sitten avolla ja meillä ei saanut kännyköitä olla. Jos haluttiin johonkin soittaa piti soittaa seinäpuhelimesta ja luvan kanssa. Tästä kyllä on jo joku 20v aikaa, ajat varmaan muuttuneet aika paljonkin.

Vierailija
59/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

666Almighty kirjoitti:

Suljetulla osastolla= Päänsä sisällä.

(Ei puhelimia ole PISTE)

Kännykällä ei ainakaan ole mitään tutkittuja parantavia vaikutuksia potilaalle, pikemminkin päin vastoin.

Vierailija
60/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuntemani suljetun potilaat ovat palanneet entistä pahempana "normaaliin elämään" eli lihoneet parissa  kkdessa 30 kg (ateria 5 kertaa päivässä ei liikuntaa, lääkkeeet), passivoituneet, joutuneet syrjään yhteiskunnasta ja alkoholisoituneet