Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö lapsi viedä eskariin, jos on itse sairaana?

Vierailija
19.08.2024 |

Miten on? Olen autoton, matkan 2 km suuntaansa kuljemme aina kävellen, mikä terveenä on ihan mukava kävely. Mutta jos olen sairaana kertyy minulle 8 km kävelymatka, jos vien lapsen silloin eskariin. Ja samalla siellä tartutan muut, koska kuljen siellä sisätiloissa sitten pärskimässä (nouto ja haku on meillä aina sisältä). Päiväkotiin en vienyt koskaan, jos olin itse sairaana kotona. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, ei pidä raahautua lasta tuomaan, jos tilanne tuollainen, järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa joskus.

T. Eo-kasvattaja

Vierailija
2/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, ei pidä raahautua lasta tuomaan, jos tilanne tuollainen, järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa joskus.

T. Eo-kasvattaja

Joo oma järkeni sanoo ettei lasta tarvitse viedä jos on itse sairaana, mutta joku minulle äskettäin sanoi, että pitää, siksi kyselen täältä. Ap

Vierailija
4/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on?

Eikös sinulle juuri vastattu??!

Vierailija
5/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eo-kasvattaja

Joo oma järkeni sanoo ettei lasta tarvitse viedä jos on itse sairaana, mutta joku minulle äskettäin sanoi, että pitää, siksi kyselen täältä. Ap

Miksi pitäisi? Kyllä, esiopetus on ollut jo hyvän aikaa ns velvoittava, mutta toistan, järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa välillä.

Vierailija
6/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veisin taksilla, tai sopisin taksin kanssa että hän saattaa lapsen opettajan luo asti. Esiopetus on velvollisuus. Aiotko pitää lapsen kotona  aina sairastaessasi myös sitten pari seuraavaa vuotta?

Vierailija
7/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en veisi. 

Vierailija
8/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku 13 vee, YH?

Vierailija
9/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Hyvä syy. Pari päivää sinne tai tänne. Ei se mikään vankila ole. Aikuiset voisi itse käyttää maalaisjärkeä. Lupia jos pyytelee joka asiaan niin elämä onkin yhtä pyytelyä....

Vierailija
10/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vanhemmat harrastaa panemista keskenään kun lapsi on eskarissa ??

Vierailija
11/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veisin taksilla, tai sopisin taksin kanssa että hän saattaa lapsen opettajan luo asti. Esiopetus on velvollisuus. Aiotko pitää lapsen kotona  aina sairastaessasi myös sitten pari seuraavaa vuotta?

Ei kukaan taksikuski suostu viemään lasta open luo. Eihän taksikuski edes tiedä kuka siellä on ope. Etenkin kun useimmat taksikuskit on ns muualta tulleita. Ja entä hakeminen? 

Vierailija
12/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eskarilainen on perusopetuslain mukaisessa opetuksessa, joten vanhemman sairastuminen on ihan yhtä paljon syynä poissaoloon kuin on yläkoululaisellakin. Tuosta tulisi yksi poissaolopäivä ja kun niitä on 5 kpl, on kolmikantakeskustelu siitä, miten turvataan lapsen eskarissakäynti, vaikka poissaoloja on paljon.

Vierailija
13/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ihan maalaisjärkeä ap. Et varmaan lähde taapertamaan 38 asteen kuumeessa sinne eskariin. Anna lapsellesi vapaapäivä. Kyllä meistä tuli onnellisia tohtoreita, maistereita ja , vaikkei eskarissa ole oltu päivääkään.

Vierailija
14/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eskarilainen on perusopetuslain mukaisessa opetuksessa, joten vanhemman sairastuminen on ihan yhtä paljon syynä poissaoloon kuin on yläkoululaisellakin. Tuosta tulisi yksi poissaolopäivä ja kun niitä on 5 kpl, on kolmikantakeskustelu siitä, miten turvataan lapsen eskarissakäynti, vaikka poissaoloja on paljon.

Höpsis.