olen suljetulla osastolla
Kommentit (61)
Oo iloinen että joku edes välittää..
Hyvä että suomessa välitetään! Ole tyytyväinen meidän hyvinvointiyhteiskunnasta josta saat apua ongelmiisi.. toista se meininki on tuolla öö.. esim. japanissa.
siellä on kalterit ja et pääse sitä tietä, olen ollut
voit ulkoillessa vartijan kanssa lähteä juoksemaan karkuun koska ei ole käsirautoja
itse joudin sinne hullulaan kun paastosin 70 pä'ivää vedellä ja olin sekaisin ja painoin enää 43 kg
itse pääsin 1,5 kkdessa sieltä helvetistä niin että vaikka olinkin riivattu ja sekaisin niin tajusin etten syö niitä lääkkeitä jotka pisti pään sekaisin kokonaan, syljinn ne aina lasiin ruokaillessa tai påiilotin kielen alle ja syljion vessaan
sitten rupesin auttamaan iltapalalla vapaaehtoisesti ruoan laitossa
muuten olisin siellä vieläkin vankina ja lääketokkkurassa
Suljetulla osastolla kännykät takavarikoidaan. Aloitus täytyy olla provo. Niin, ja pois pääsee siten, että paranee ja sitoutuu avohoitoon.
Epäonnistuneesta karkausyrityksestä on se seuraus, että annetaan rauhoittava piikki (ns. norsupiikki) minkä jälkeen ei sen paremmin pysty kuin haluakaan karata...
lyö kaikkia hoitajia turpaan, sido nippusiteellä suljettuun koppiin, ota lompakot heiltä varasta rahat, lukitse ovi ja vapauta avaimilla kaikki muut vangit ja sano että nyt mentiin, laittakaa varmuuden vuoksi hoitajien asut päälle ja vaika jäösitte kiinni niin tuhlatkaa kaikki rahat raxiin ja törsäilyyn ja vedotkaa hulluuteen
Jos olet suljetulla niin varmaan on yksinäinen olo ja kaikki hämmentää. Mitä jos koettaisit selvitä ulos hyvän käytöksen avulla, sillä niin surulliselta kuin hoidon tila kuulostaakin, riittää kun käyttäytyy hyvin eli ei riko sääntöjä niin se merkitsee että pääset ulos. Tsemppiä oikeasti sinulle. Rukoile.
lähteekö hoitaja perään jos lähtee karkuun kun on hoitajan kanssa ulkona
Vierailija kirjoitti:
lähteekö hoitaja perään jos lähtee karkuun kun on hoitajan kanssa ulkona
en tiedä, itse karkasin kerran kun sain luvan olla itse ulkona mutta demonit ajoivat uhkaillen takaisin ja sanoivat mieleeni että jos en palaa niin he tappavat isäni!
mutta usein ulkona oli hoitajana sijaan myös vbartija jos ei hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Suljetulla osastolla kännykät takavarikoidaan. Aloitus täytyy olla provo. Niin, ja pois pääsee siten, että paranee ja sitoutuu avohoitoon.
Ei meillä ainakaan takavarikoitu. T: Päijät-Hämeen keskussairaalan osastolla ollut
Vierailija kirjoitti:
Et taida oikeesti olla, tai sitten olet ns. vankimielisairaalassa.
Suljetulta pääsee ihan ulkoilemaan kuitenkin aika usein. Odotat sen hetken, että sisähoito päättyy ja sitten käyt virkistäytymässä kävelyllä ja sitten viimeistään ruoalle menet takasin. Pian huomaat, että oletkin niin hyvässä kunnossa, että pääset avohoitoon. 😏
Ei ulkoilulupia anneta välttämättä heti, jos on yrittänyt itsemurhaa ja ihminen voi olla itselleen vaaraksi. Ulos pääsee kyllä yksin sitten, kun tila on vakaa. Olen itse ollut suljetulla.
Ap:lle sanoisin, että älä karkaa, vaan ole siellä ja hoida itseäsi kuntoon. Jos olet pakkohoidossa, sinut mahdollisesti haetaan sinne takaisin. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ystävältä takavarikoitu, sai ihan vapaasti soitella. Helsinki.
Mitä eikö ne oo helluntaiseurakunnissa kaikki ja vapareissa nämä. Moskeijasta poimittuja synagogilta. Hoitajista jotkut on narkkeja itsekin . Eikä itsemurha ole mikään mielisairaus . Jos ei toisia vahingoita . Muiden vahingoittaminen ilman syytä on jo nolompaa. Se että kokee olevansa huonosti kohdeltu ei rakastettu ja epäonnistunut on ihan oikea tunne minkä voi kääntää voitoksi kun alkaa rakastaa itseään oikein eli pitää huolta.
jos saa mennä ulos vaan hoitajan kanssa nii lähteekö se sun perään jos päättää ottaa hatkat
Vierailija kirjoitti:
Pyydät lisää lääkitystä harhoihisi. Ei ne hoitaajat ole sadisteja vaan siellä auttamassa ja hoitamassa sinut kuntoon!
Hoitajat on siellä tasan tarkkaan kuukausipalkan takia että saa maksettua vuokransa . Ottavat itsekin viinaa pilveä lääkkeitä eri uskontolahkoissa jopa varastavat . Työssä käydään rahan takia jos et tiennyt sitä !
Pyydät lisää lääkitystä harhoihisi. Ei ne hoitaajat ole sadisteja vaan siellä auttamassa ja hoitamassa sinut kuntoon!