Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän hetken kauneusihanteet joita et pidä kauniina?

Vierailija
25.11.2020 |

Insta-naama: terävä leuka ja ulkonevat poskipäät, ja ne isoksi tatuoidut kulmakarvat joiden kaari on vedetty niin korkeaksi että ilmeestä tulee ankea, vihainen.

Luonnottoman iso perä suhteessa vyötärönympärykseen ja reisiin. Sinänsä tykkään leveästä lantiosta ja pyöreästä pyllystä mutta on kummallisen näköistä kun ihminen on muuten kovin hoikka ja perse pullottaa kuin olisi vaipat pöksyssä.

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivalkoiset ja ylisuorat hampaat.

Tämä. Minusta luonnolliset hampaat persoonallisine yksityiskohtineen (hiukan kyömyt, rako etuhampaiden välissä, vähän ulkonevat kulmahampaat ja jopa isohkot 2 etuhammasta) ovat hymyillessä kivoja. Liika on liikaa tottakai ja oikaisu aina paikallaan, mutta en tiedä mitään tylsemmän näköistä kuin selvästi rakennetut, keinotekoisen näköiset ja tasaiset, ylivalkaistut hampaat. Samalla tavoin häviää rintojen personallisuus ja erilaisuus niitä suurennettaessa (toki ymmärrän jos on täysin rinnaton) mutta lehmämäisyys jyrää ne ketunkuonot, valitettavasti.

Vierailija
62/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kuin aapeellä. Lisään vielä täytetyt huulet. 

Näille nauretaan muutaman vuoden päästä.

Nauretaan jo nyt. Tai siis suurin osa nauraa ja joku vähemmistö sitten ihannoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Huulitäytteet, yleensäkin kaikki kasvoihin tungettavat täytteet, jotka saavat kasvot näyttämään epäluonnollisilta, fitness-kilpailijoiden vartalot, string-malliset alushousut ja varsinkin uikkarit = takapuolen esittelymuoti...

Perseen esittelymuotihan on ihan ameriikan mustien ghetto eukkojen juttu. Koska mustat ovat kunkkuja nykyään niin piti väkisin aivopestä valkoisetkin mukaan tuohon simpanssimaiseen touhuun, feikkiperseitä persvako housuilla ja hytkyttelyä. Hyi helvetti, älykkyys on laskenut huomattavasti. Minulla on ikävä sensuelleja tyylikkäitä ja jotenkin hauraita naisihanteita. Naisia joilla oli naisellisia vaatteita päällä eikä kukaan "vilautellut" mitään. 

Hieman tökerösti ilmaistu mielipide, mutta totuuden siemenhän tässä on. Itse olen työni takia ollut vuosia tekemisissä ihmisapinoiden kanssa, ja tuollainen ylläkuvattu turvonneen pepun esitteleminen naaraiden puolelta on tullut hyvin tutuksi - ja muistuttaa erehtymättömästi nykyistä trendiä, jossa pyllyä kuvataan ja korostetaan kaikin mahdollisin tavoin. Olkoonkin epäkorrektisti sanottu, mutta primitiivistä (tai kuten aiempi kommentoija ilmaisi: ”simpanssimaista”) touhua tuollainen on. Ehkä loppujen lopuksi emme olekaan niin kaukana luonnosta kuin haluaisimme kuvitella.

Jos nyt joku ajattelee, että tää perseenkorostustrendi on jotain uutukaista uutta, niin kannattaa tutustua vaikkapa 1800-luvun muotiin turnyyreineen.

Vierailija
64/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla miehekkääksi treenattu kuiva kroppa josta naisellinen rasva ja muodot on tiristetty minimiin.

Vierailija
65/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Huulitäytteet, yleensäkin kaikki kasvoihin tungettavat täytteet, jotka saavat kasvot näyttämään epäluonnollisilta, fitness-kilpailijoiden vartalot, string-malliset alushousut ja varsinkin uikkarit = takapuolen esittelymuoti...

Perseen esittelymuotihan on ihan ameriikan mustien ghetto eukkojen juttu. Koska mustat ovat kunkkuja nykyään niin piti väkisin aivopestä valkoisetkin mukaan tuohon simpanssimaiseen touhuun, feikkiperseitä persvako housuilla ja hytkyttelyä. Hyi helvetti, älykkyys on laskenut huomattavasti. Minulla on ikävä sensuelleja tyylikkäitä ja jotenkin hauraita naisihanteita. Naisia joilla oli naisellisia vaatteita päällä eikä kukaan "vilautellut" mitään. 

Hyi h*lvetti. Huomaa tästä kommentista miten älykkyys on laskenut.

Taisi persevakouikkari eukkoon osua. Urpoille tiedoksi että se epämuodostuneen näköinen kroppa, yli-iso perse,lantio ja reidet mutta kuristettu vyötärö, on nimeltään "slim thick" ja se on ihan mustien eukkojen juttu...jota muut sitten matkivat rasvansiirtojen ja injektioiden voimalla. 

Toisaalta on hyvä antaa ns mustienkin osoittaa muotia maailmalla, pitkään sorrettu kansanryhmä. Upeita ovat kaikenlisäksi, todella upeita. Eikö se orjuuttaminen kävisi kuulkaa teidänkin psyykelle ennenpitkää?

Vierailija
66/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus naisella tavallaan. Olen itse 160-senttinen ja pidän itseäni naisellisena ja sirona. Monet pidemmät naiset näyttävät todella naisellisilta, kypsiltä ja kauniilta. Esimerkiksi serkkuni on varmaankin lähes 180-senttinen ja todella kaunis nainen (kauneusihanteet aiheena). On kauniskasvoinen, leveälanteinen ja jotenkin vaan tosi naisellinen. Tuntuu kuitenkin, että tällä hetkellä yleisempänä kauneusihanteena on enemmän sellainen androgyyni, pitkä vartalo. Sellainen kolhonoloinen, luinen ja litteä (esimerkiksi isot, luiset jalat/nilkat ja isot kädet, piiiiitkät sormet ja piiiiitkät kynnet vilisee paljon esillä someissa). Jäätävät, rypyttömät ilmeet ovat mielestäni myös erikoinen tapa poseerata/kauneusihanne. Muutenkin se kuinka persoonatonta kauneuden pitäisi olla, kaikkeen mukautuvaa, persoonaatonta mössöä...

Jaa siis mitä? Ketjun aiheena on tarkoitus olla kauneusihanteet, joita et pidä kauniina. Vastaat pituus naisella, ja seuraavat lauseet kertovat hieman epäloogisesti pitkistä, kauniista naisista. Myöhemmästä kuvailusta käy kuitenkin ilmi, että seikka, josta puhut, ei olekaan pituus, vaan androgyyniys ja ilmeisesti laihuus? Joka ei kyllä muuten millään nykyään ole hallitsevin kauneusihanne. :D Oli sitä vielä ehkä ysärillä.

Itse pidän ehkä keskivertoa hoikempaa runkoa kauniina ja sopisin siis sinne ysärille. Mutta olen silti tyytyväinen tuohon Kardashian-tyyppisten vartaloiden ihannointiin sekä toisaalta lihaksikkuuden ihannointiin. Ne ovat tuoneet lisää vaihtoehtoja sille, minkälainen kroppa näyttää hyvältä. Vähän ajatuksella "jokaiselle jotakin".

Vastaisin itse kysymykseen aika paljon samaa kuin muutkin täällä eli muovisen näköiset kasvot. Erityisesti en ymmärrä vaaleapiirteisten suomalaisnaisten tapaa maalata tummat ja paksut palkkikulmat. Eivätkö itse näe, ettei sovi naamaan ollenkaan? Kulmat ovat usein olleet omituisten kauneusihanteiden kohteena. Itse olen onneksi sen verran nuori, etten ehtinyt pilaamaan kulmiani viivakulmakaudella. En myöskään palkita. Saavat olla tällaiset klassiset linnunsiipikulmat, nyt ja jatkossa.

Vierailija
67/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ehkä ole aivan otsikon mukaista, mutta inhoan peilin kautta itseotettuja trikooselfieitä, haloo, eikö nää tinder-muijat tajua, kuinka itsetietoisen ja feikin näköinen kuvasta tulee, kun poseeraaja näkee itsensä, niin epäluonnollisen näköisiä ja kuvaaja-kuvattava kuvittelee tuovansa parhaat puolensa esiin. Tällaisella kuvaustavalla ei mikään kauneusihanne voi toteutua, vaan tuloksena on feikki poseeraus.

Vierailija
68/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antz-muurahaiset persus kuten Harjusolan poijjalla

Hän on nainen. Jaksatte lyödä lyötyjä.

Vierailija
69/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Hieman tökerösti ilmaistu mielipide, mutta totuuden siemenhän tässä on. Itse olen työni takia ollut vuosia tekemisissä ihmisapinoiden kanssa, ja tuollainen ylläkuvattu turvonneen pepun esitteleminen naaraiden puolelta on tullut hyvin tutuksi - ja muistuttaa erehtymättömästi nykyistä trendiä, jossa pyllyä kuvataan ja korostetaan kaikin mahdollisin tavoin. Olkoonkin epäkorrektisti sanottu, mutta primitiivistä (tai kuten aiempi kommentoija ilmaisi: ”simpanssimaista”) touhua tuollainen on. Ehkä loppujen lopuksi emme olekaan niin kaukana luonnosta kuin haluaisimme kuvitella.

Jos nyt joku ajattelee, että tää perseenkorostustrendi on jotain uutukaista uutta, niin kannattaa tutustua vaikkapa 1800-luvun muotiin turnyyreineen.

1800-luvun viktoriaaninen nainen oli kyllä todella, TODELLA kaukana nykyajan pepunesittelystä. Viktoriaanisella aikakaudella sekä pukeutumis- että käyttäytymissäännöt olivat hyvin tiukkoja, erityisesti tietysti naisille, joille hyveellisyys ja ns. hyvänä kristittynä esiintyminen oli ehdottoman tärkeää. 1800-luvun loppupuolella trendikkääseen pukeutumiseen tulivat nuo mainitsemasi hurjat määrät laskostettua kangasta mekon takapuolella, mutta tarkoituksena ei ollut korostaa peppua, vaan vyötärön pienuutta, joka oli (ja on edelleen) yksi suosituimmista ja voimakkaimmista kauneusihanteista. Vyötärön alapuolelle laskostettu kangas teki asusta nykyaikaisten trendien mukaisen sekä keräsi leveyttä lantiolle ja täten korosti kapeaa lantiota, jonka tuli olla huomion keskipisteenä.

Lisäksi koen järjettömän kangasvuoren alle piilotetun takapuolen hieman eri asiana kuin nykyaikaisen paljaiden persposkien läiskyttelyn ja hytkyttelyn kameran edessä :D

Vierailija
70/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomat "kattokaa mua"-tatskat ja ne tussilla piirretyt kulmakarvat on kyllä aika önghh.

Vierailija
71/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashianeista kun puhuttiin: minusta Kim on toooodella kaunis, siis sellainen silmät lepää -kaunis. MUTTA. Kyllä tulee tiedostaa, että hänen ulkonäkönsä on ihan fantasiaa eikä tuolta näytä kukaan. Vähän niin kuin Barbie-nukke on minusta kaunis hahmo, mutta nukke. 

Mielestäni ruma kauneusihanne on ripsienpidennykset. Todella harvalla hyvännäköiset

Vierailija
72/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä valkoiset haluavat kahvinvärisen ihon ja afrikkahuulet mutta juuri luomuina niitä syrjitään eli afrikkataustaa. Ei järjenhiventä. ja syrjimisoperaatiota johtaa tietysti afrikkalainen marokosta...

Vierailija
73/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

1800-luvun viktoriaaninen nainen oli kyllä todella, TODELLA kaukana nykyajan pepunesittelystä. Viktoriaanisella aikakaudella sekä pukeutumis- että käyttäytymissäännöt olivat hyvin tiukkoja, erityisesti tietysti naisille, joille hyveellisyys ja ns. hyvänä kristittynä esiintyminen oli ehdottoman tärkeää. 1800-luvun loppupuolella trendikkääseen pukeutumiseen tulivat nuo mainitsemasi hurjat määrät laskostettua kangasta mekon takapuolella, mutta tarkoituksena ei ollut korostaa peppua, vaan vyötärön pienuutta, joka oli (ja on edelleen) yksi suosituimmista ja voimakkaimmista kauneusihanteista. Vyötärön alapuolelle laskostettu kangas teki asusta nykyaikaisten trendien mukaisen sekä keräsi leveyttä lantiolle ja täten korosti kapeaa lantiota, jonka tuli olla huomion keskipisteenä.

Lisäksi koen järjettömän kangasvuoren alle piilotetun takapuolen hieman eri asiana kuin nykyaikaisen paljaiden persposkien läiskyttelyn ja hytkyttelyn kameran edessä :D

Koe miten koet, turnyyrimuodin peppukeskeisyyttä naurettiin jo Viktorian aikaan. Aiheesta on säilynyt paljon pilapiirroksia. Tuohon aikaan hienostonaisten keskuudessa oli myös muotia pingottaa puvun miehusta märkänä nännilävistysten päälle. Prostituutio oli yleistä.

Vierailija
74/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tatuoiko itseänne, te ihanat nuoret naiset!

Miettikää hetki, miltä ne näyttävät sitten kun iho ei ole enää nuori ja kimmoisa. Puhumattakaan tyylittömistä ja typeristä aiheista. Toisilla räpellykset kuin tussilla iholle piirrettyjä.

Nuoret naiset, tehkää ihmeessä ihan mitä itse haluatte. Ette ole holhouksessa. Meidän suvussa on kolmessa sukupolvesta tatuointeja, 40-, 70- ja 90 luvulla, syntyneillä. Eikä kaduta meistä ketään.

Vierailija
75/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä pinnallisuus. Kilomäärin meikk naamaan tyyliin ig glam. Helvetilliset palkkikulmat. Ylivaalennettu polkka, onneksi on jo menneen talven juttuja. Kaikenmaailman fillerit, silikonit yms lisäkkeet .

Vierailija
76/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippaperse tosiaan. Joillain mustilla joilla on luonnostaan hyvin erottuva muodokas takapuoli se voi näyttää hyvältä. Samoin kenellä vain hieman pienempänä jolla on muodokas takapuoli, mutta tuo leikelty ja en tiedä miten lopputulokseen muokattu ulostyötyvä palloperse on järkyttävä.

Yksi mitä ihmettelen on urheiluvaatteita koskeva inho. Siis nehän ovat tunnettu vapaa-ajantyylikin sen urheilumomentin ohella. Minusta jotkut kuviolliset urheilulegginsit käyvät aivan hyvin housuista pitkän paidan kanssa. Lisäksi on helppoa lähteä koska vain lenkille kun vaatteet ovat jo valmiiksi sopivat. Tietenkään kaikkialle ei voi näin pukeutua, mutta kiinnostaisi siis tietää mikä niissä urheiluvaatteissa on niin hirveää.

Vierailija
77/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat kuin aapeellä. Lisään vielä täytetyt huulet. 

Näille nauretaan muutaman vuoden päästä.

Nauretaan jo nyt. Tai siis suurin osa nauraa ja joku vähemmistö sitten ihannoi.

Täyteaineet jne ei tule ikinä enää poistumaan. Lisääntyy vaan ja normalisoituu valitettavasti. Eli tuskinpa nauretaan sen kummemmin kuin nytkään.

Vierailija
78/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan iso perse. Ei ole kauneutta vaan ylipainoa minun silmääni.

Vierailija
79/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena oikomishoidetut hampaat, jolloin usein tuloksena kuin hevosen suu. Rumaa, kun oiottu rivi ei näytä oikein enää mahtuvan suuhun. Luonto on luonut hampaat jokaisen leukaluuhun sopivaksi ja kun sitä muutetaan on usein lopputulos luonnoton ja susiruma.

Vierailija
80/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut tai tussilla piirretyt kulmat. Luonnoton on rumaaaaaaa!