Tämän hetken kauneusihanteet joita et pidä kauniina?
Insta-naama: terävä leuka ja ulkonevat poskipäät, ja ne isoksi tatuoidut kulmakarvat joiden kaari on vedetty niin korkeaksi että ilmeestä tulee ankea, vihainen.
Luonnottoman iso perä suhteessa vyötärönympärykseen ja reisiin. Sinänsä tykkään leveästä lantiosta ja pyöreästä pyllystä mutta on kummallisen näköistä kun ihminen on muuten kovin hoikka ja perse pullottaa kuin olisi vaipat pöksyssä.
Kommentit (162)
Kaikki lisäkkeet ja botoxit. Niin ihossa, hiuksissa kuin kynsissäkin. Karvoituksen totaalipoistaminen pedarityyliin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Huulitäytteet, yleensäkin kaikki kasvoihin tungettavat täytteet, jotka saavat kasvot näyttämään epäluonnollisilta, fitness-kilpailijoiden vartalot, string-malliset alushousut ja varsinkin uikkarit = takapuolen esittelymuoti...
Perseen esittelymuotihan on ihan ameriikan mustien ghetto eukkojen juttu. Koska mustat ovat kunkkuja nykyään niin piti väkisin aivopestä valkoisetkin mukaan tuohon simpanssimaiseen touhuun, feikkiperseitä persvako housuilla ja hytkyttelyä. Hyi helvetti, älykkyys on laskenut huomattavasti. Minulla on ikävä sensuelleja tyylikkäitä ja jotenkin hauraita naisihanteita. Naisia joilla oli naisellisia vaatteita päällä eikä kukaan "vilautellut" mitään.
Hyi h*lvetti. Huomaa tästä kommentista miten älykkyys on laskenut.
Taisi persevakouikkari eukkoon osua. Urpoille tiedoksi että se epämuodostuneen näköinen kroppa, yli-iso perse,lantio ja reidet mutta kuristettu vyötärö, on nimeltään "slim thick" ja se on ihan mustien eukkojen juttu...jota muut sitten matkivat rasvansiirtojen ja injektioiden voimalla.
Ihan turhaan va jukit alapeukuttavat, voi itse googlettaa jos ei usko;) Ja tuo ihme läski/laiha ruho menee yleensä instapärstän kanssa.
Jotenkin huvittavaa että täällä suurin osa juuri vihaa instapaskaa mutta juuri minun kommenttiini apinat jäävät kiinni. Oih, sanoinko ruman sanan "musta" ?? lol
Suollat tänne ra5istista paskaa ja puhut oksettavan rumasti ihmisten, naisten, kehoista. Ei ole mikään uutinen, että harva pitää vihaa levittävistä inseleistä.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa nähdä, miten täällä haukutaan erimuotoisia kehoja.
Mulla on ollut iso lihaksikas perse jo 20 vuotta geenien ja fyysisen työn seurauksena. Tykkään siitä itse, vaikken laitakaan kuvia instaan. Myös pieni pylly on musta kaunis.
Harva meistä vielä valitsee kehonsa muodon.
Entäs valkoinen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut iso lihaksikas perse jo 20 vuotta geenien ja fyysisen työn seurauksena. Tykkään siitä itse, vaikken laitakaan kuvia instaan. Myös pieni pylly on musta kaunis.
Jep. Itsekin olen mallia päärynä ja se peppu nyt on vaan isohko ja tuollaisen instaperseen saa, kun vetää housut vakoseen. Ei tarvitse kuntosaleja. En kyllä tee niin ja ihmettelen kyllä minäkin tätä pepun esittelymuotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs valkoinen?
Mikä ihme sua vaivaa? Epäiletkö, ettei valkoisella naisella voi olla iso perse? Pitäisikö hakea apua, sekä rasístisiin pakkoajatuksiin että todellisuudesta vieraantumiseen.
Oma perseeni on Savo-Karjalasta alunperin ja hyvinkin valkoinen tähän vuodenaikaan, kuin alabasteria suorastaan. Toivotan tervetulleeksi tälle planeetalle mustat, ruskeat, aasialaiset ja transperseet. Jos joku haluaa laittaa omastaan kuvan instaan niin ei ole mulle ongelma.
Siniset hiukset ja Harry Potter silmälasit, usein joku septum tai vastaava lävistys. Tämän näköisiä ihmisiä on ihan törkeästi täällä Tampereella :D
Järkyttävän paksu meikkikerros, joka on monien Instagramissa pörräävien nuorten ja vähemmän nuorten naisten käytössä. Tuhti meikkivoide, ”contour” (eli puoli palettia aurinkopuuteria ja highlighteria pitkin naamaa), tujut silmämeikit tekoripsineen, tummat palkkikulmat sekä reilusti ylirajatut matte-huulet. Käsitellyissä tai filtteröidyissä kuvissa/videoissa tällainen meikki saattaa näyttää hienolta, mutta tosielämässä se on todella suttuisen, suorastaan pellemäisen näköinen.
Esimerkiksi:
https://static.demilked.com/wp-content/uploads/2019/05/5cda707bbe503-36…
https://static.demilked.com/wp-content/uploads/2019/11/5ddf81e817bcd-in…
Älkää tatuoiko itseänne, te ihanat nuoret naiset!
Miettikää hetki, miltä ne näyttävät sitten kun iho ei ole enää nuori ja kimmoisa. Puhumattakaan tyylittömistä ja typeristä aiheista. Toisilla räpellykset kuin tussilla iholle piirrettyjä.
Naisten keksimistä vai miesten naisille keksimistä?
Naisten omakeksimiä huonoja juttuja on nakkihuulet,leikattu viivahäpyhuulet,kulmakarvojen nyppimiset.
Miesten naisille keksimiä, no jotkut tykkää isoista tisseistä ja naiset luulee että pitää olla ja ottaa silikonit.
Pitkät rakennekynnet jotka on koristeltu kaikenmaailman strasseilla. Ne saavat kädet näyttämään siltä, ettei niillä voi tehdä mitään. Ja mietin aina millaiset pöpöpesäkkeet ne ovat.
Vaatetrendit, joissa vaatteet on muodottomia, housut melkein kainaloissa. Surullista, ettei mee montakaan vuotta ja samat ihmiset on heittäneet nää vaatteet roskiin ja ostaneet uuden trendin.
Kengät, jotka näyttävät silitysraudoilta.
Vierailija kirjoitti:
törröhuulet
Ne symboloivat kiihottuneita ja turvonneita häpyhuulia. Ovat kutsu parittelemaan.
Pituus naisella tavallaan. Olen itse 160-senttinen ja pidän itseäni naisellisena ja sirona. Monet pidemmät naiset näyttävät todella naisellisilta, kypsiltä ja kauniilta. Esimerkiksi serkkuni on varmaankin lähes 180-senttinen ja todella kaunis nainen (kauneusihanteet aiheena). On kauniskasvoinen, leveälanteinen ja jotenkin vaan tosi naisellinen. Tuntuu kuitenkin, että tällä hetkellä yleisempänä kauneusihanteena on enemmän sellainen androgyyni, pitkä vartalo. Sellainen kolhonoloinen, luinen ja litteä (esimerkiksi isot, luiset jalat/nilkat ja isot kädet, piiiiitkät sormet ja piiiiitkät kynnet vilisee paljon esillä someissa). Jäätävät, rypyttömät ilmeet ovat mielestäni myös erikoinen tapa poseerata/kauneusihanne. Muutenkin se kuinka persoonatonta kauneuden pitäisi olla, kaikkeen mukautuvaa, persoonaatonta mössöä...
Ankkahuulet, todella isot ja tuuheat kulmakarvat, liiallinen salillakäynti naisella (miehekäs kroppa), mummofarkut, se että joku jolla ei oo luonnostaan iso peppu ym niin treenaa sen sellaseks yli isoksi... Ja onhan noita.
Tähän huomautan sellaista, että huulitäytteet ja rintaimplantit ovat epäesteettiset, jos ovat överit. Vain pienellä osalla ne kuitenkin ovat sitä (ikävä kyllä tämä pieni joukku on se osa joka pitää yllä näitä negatiivisia mielikuvia) ja onnistuessaan ulkopuolisen on vaikeaa sanoa, onko kyseisiä täytteitä otettu vai ei.
Kulmien laminointi, kyllä nauretaan vielä noille ylöspäin sojottaville epäsiisteille puskille :D