Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän hetken kauneusihanteet joita et pidä kauniina?

Vierailija
25.11.2020 |

Insta-naama: terävä leuka ja ulkonevat poskipäät, ja ne isoksi tatuoidut kulmakarvat joiden kaari on vedetty niin korkeaksi että ilmeestä tulee ankea, vihainen.

Luonnottoman iso perä suhteessa vyötärönympärykseen ja reisiin. Sinänsä tykkään leveästä lantiosta ja pyöreästä pyllystä mutta on kummallisen näköistä kun ihminen on muuten kovin hoikka ja perse pullottaa kuin olisi vaipat pöksyssä.

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madot meidät kaikki lopulta syö, oltiinpa minkä näköisiä tahansa.

22/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet, yleensäkin kaikki kasvoihin tungettavat täytteet, jotka saavat kasvot näyttämään epäluonnollisilta, fitness-kilpailijoiden vartalot, string-malliset alushousut ja varsinkin uikkarit = takapuolen esittelymuoti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekeskeisyysq

Onko itsekeskeisyys kauneusihanne?

Vierailija
24/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu meikkivoidekerros. Kuvissa voi näyttää ihan... mitenhän tämän nyt sanois.... luontevalta osalta kokonaisuutta, mutta luonnossa näyttää helposti naamiolta, jotenkin elottomalta. En tiedä, käyttävätkö monetkin ihmiset tuollaista paksua meikkiä normaalisti. Asun maalla, täällä ei ainakaan usein näy, mutta kun nyt tuollaiseen joskus törmää, tulee mieleen, että ehkä nuo voimakkaammat meikit on tarkoitettu ensisijaisesti kuvattavaksi.

Vierailija
25/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkan vielä... ylipäätään sellainen epäluonnollisen täydellisyyden ihannointi. En sano, etteikö tätä olisi ollut aiemmin, onhan kaikenlaiset kuvankäsittelykeinot olleet käytössä, mutta musta tuntuu, että tämä asia on enemmän pinnalla. Kun katsoo jotain Kardashian-kauneusihannetta (mä en harrasta näitä Kardashianeja, en oo koskaan nähnyt sitä heidän ohjelmaansakaan, mutta käyn joskus instagramissa tutkimassa kuvia), niin sehän on ihan täysin epäluonnollinen. Vartalo muokattu, koko olemus muokattu. Hiusrajasta poistettu ne lyhyet hennot hiukset, jotka eivät kasva pitkiksi - vaikutelma on sama kuin muovisella nukella. Onneksi kuitenkin on olemassa toinen vahva muotivirtaus, joka painottaa realistisempaa tapaa kuvata ihmisiä.

24

Vierailija
26/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppatrikoissa julkisella paikalla, joka ei ole liikuntapaikka.

Vierailija
27/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asian ytimessä AP, minua naisena on ärsyttänyt jo kauan noiden epänaisellisten insta-kloonien ilmestyminen(mistä ne edes tulivat?? tuollaista kalloa ei ollut edes olemassa meidän aikana.) Oletteko huomanneet miten maskuliinisia ne kaikki pitkät ja kolhot pärstät ovat?? Kai nyt drag queen meikki sopii kun taitavat olla vähän muu sukupuolisia. Enemmän poikia kumipärstöineen puhumattakaan täysin muokatuista ja kumisista ruhoista(tai siitä mitä siitä on enää jäljellä) Kuka noita epäorgaanisia olentoja oikein fanittaa?? 

Eli sanoisin, minua ärsyttää kaikki tämän ajan "kauneusihanteet" joita ei ole suunniteltu oikeille naisille joilla on oikea naama. 

Vierailija
28/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, yäk.

Vierailija
29/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovinen Look. Tekoripset, huulitäytteet, silikonit.

Siis ylipäänsä se luonnoton kauneusihanne, jota insta on pullollaan.

Toisaalta pidän siitä, että nyt ihannoidaan lihaksikasta naista ja se anorektinen lautakroppa on out. Pitää olla muotoja ja persettä.

Mutta se menee vähän överiksi. Niinkuin se Bikini Fitness. Luonnostaan ei voi olla laiha ja 100% lihasta, menettämättä rintoja, ne on rasvakudosta ja häviää kun laihtuu. Sitten otetaan silikonit.

Vierailija
30/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ei ole kaunista.

Vierailija
31/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus! Ovatko yllä kuvatut todella kauneusihanteita? Olen selvästikin toiselta planeetalta...

On ne, Briteissä leviävät kulovalkean nopeudella ja näkyy niitä Suomessakin. Kuvottavan näköistä.

Vierailija
32/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt siitä kun nuorehkot naiset värjäsivät harmaan mummotukan. Näytti jotenkin luonnottomalta olla samaan aikaan hedelmällinen ja näyttää menopaussin ohittaneelta.

Vierailija
33/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Huulitäytteet, yleensäkin kaikki kasvoihin tungettavat täytteet, jotka saavat kasvot näyttämään epäluonnollisilta, fitness-kilpailijoiden vartalot, string-malliset alushousut ja varsinkin uikkarit = takapuolen esittelymuoti...

Perseen esittelymuotihan on ihan ameriikan mustien ghetto eukkojen juttu. Koska mustat ovat kunkkuja nykyään niin piti väkisin aivopestä valkoisetkin mukaan tuohon simpanssimaiseen touhuun, feikkiperseitä persvako housuilla ja hytkyttelyä. Hyi helvetti, älykkyys on laskenut huomattavasti. Minulla on ikävä sensuelleja tyylikkäitä ja jotenkin hauraita naisihanteita. Naisia joilla oli naisellisia vaatteita päällä eikä kukaan "vilautellut" mitään. 

Hyi h*lvetti. Huomaa tästä kommentista miten älykkyys on laskenut.

Vierailija
34/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat mattasävyt meikeissä, etenkin huulissa, sopivat harvalle suomalaiselle. Paksut reidet ja jättiperseet. Pyöreät silmälasit. Kielen näyttäminen kuvissa. Normcore eli rumat (pussittavat) sukupuolettomat ysärityyliset vaatteet, jotka eivät ole minkään värisiä tai näköisiä. Urheiluvaatteet urheilutilanteiden ulkopuolella.

Vierailija
35/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Perseen esittelymuotihan on ihan ameriikan mustien ghetto eukkojen juttu. Koska mustat ovat kunkkuja nykyään niin piti väkisin aivopestä valkoisetkin mukaan tuohon simpanssimaiseen touhuun, feikkiperseitä persvako housuilla ja hytkyttelyä. Hyi helvetti, älykkyys on laskenut huomattavasti. Minulla on ikävä sensuelleja tyylikkäitä ja jotenkin hauraita naisihanteita. Naisia joilla oli naisellisia vaatteita päällä eikä kukaan "vilautellut" mitään. 

Taisi persevakouikkari eukkoon osua. Urpoille tiedoksi että se epämuodostuneen näköinen kroppa, yli-iso perse,lantio ja reidet mutta kuristettu vyötärö, on nimeltään "slim thick" ja se on ihan mustien eukkojen juttu...jota muut sitten matkivat rasvansiirtojen ja injektioiden voimalla. 

Vierailija
36/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa nähdä, miten täällä haukutaan erimuotoisia kehoja.

Mulla on ollut iso lihaksikas perse jo 20 vuotta geenien ja fyysisen työn seurauksena. Tykkään siitä itse, vaikken laitakaan kuvia instaan. Myös pieni pylly on musta kaunis.

Harva meistä vielä valitsee kehonsa muodon.

Vierailija
37/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuuden normalisointi.

Hmm...

Just luin erään tuttuni some-päivityksen. Hän on neljääkymppiä lähestyvä lihava nainen. Hän kertoi, että oli ensimmäisen kerran laihdutuskuurilla 13-vuotiaana, oli siis jo lapsena tukeva. Nyt hän tosiaan on kohta 40, mutta teini-iästä alkaneet laihdutuskuurit eivät ole tuottaneet tulosta. Mitä tuossa tilanteessa voisi tehdä muuta kuin normalisoida oman lihavuutensa?

Vierailija
38/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnottoman mustat ja paksut, ehkä vihaisen näköiseksi tekevät kulmakarvat sekä liian massiiviset tekoripset, milloin alettiin edes tarvita tekoripsiä arkeen? Ehkä olen jo liian vanha ymmärtämään kaikkea...

Vierailija
39/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Taisi persevakouikkari eukkoon osua. Urpoille tiedoksi että se epämuodostuneen näköinen kroppa, yli-iso perse,lantio ja reidet mutta kuristettu vyötärö, on nimeltään "slim thick" ja se on ihan mustien eukkojen juttu...jota muut sitten matkivat rasvansiirtojen ja injektioiden voimalla. 

Ihan turhaan va jukit alapeukuttavat, voi itse googlettaa jos ei usko;) Ja tuo ihme läski/laiha ruho menee yleensä instapärstän kanssa. 

Jotenkin huvittavaa että täällä suurin osa juuri vihaa instapaskaa mutta juuri minun kommenttiini apinat jäävät kiinni. Oih, sanoinko ruman sanan "musta" ?? lol 

Vierailija
40/162 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on enemmänkin muoti- ihanne. Mutta en pidä siitä merkkihössötyksestä. Pitää olla jotain kallista Luxusmerkkiä päällä. Mainostetaan jotain merkkiä. Ihan älytöntä.