Olen ruma ja vanhannäköinen keski-ikäinen nainen
Myönnän kaipaavani sitä, että joku joskus kehuisi ulkonäköä. Viimeksi sain n parikymppisenä kehuja. Miten vaan olla välittämättä asiasta?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tuota ongelmaa.
T 64 v.
Minun äiti on vuoden sinua vanhempi. Sillä on harmaat hiukset ja 4 hammasta. Aika muoreja ootte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen isoon töpselinenään ei kyllä auta kuin leikkaus.
Ei mulla ole iso nenä.
Sulla on ruskea permanentattu tukka, iso nenä ja paksusankaiset silmälasit.
Ei ole vaan suora ylipitkä polkkatukka ja punertava sankaiset silmälasit. Viimeksi mulla oli permanentti n 5v sitten. Voi kun sulla nyt on väärä henkilö.
Eli sellainen Ensitreffit alttarilla-ohjelman Emma? Plus 20 vuotta ja 50 kiloa?
Kauniita kadehditaan, jopa haukutaan, ettei vain nousisi pissi hattuun ja rumia vuolaastikin kehutaan, kun eivät ole minkään tason uhka.
Vanha viisaus, joka pätee todella usein!
Vierailija kirjoitti:
Aloita joku uusi harrastus. Liikuntapainotteinen. Ei me täällä voida sinua auttaa. Niillä mennään mitä on saatu.
Mä olen laihtunut ja laihdun lisää noiden hammasongelmien takia. Täällä on jollain ihan väärä ihminen, koska mulla ei ole permanentattua tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
No, älä ole ruma ja vanhannäköinen. Kyllä ulkonäölleen voi tehdä vaatteilla, sopivalla kampauksella ja iloisella asenteella paljonkin.
Naamalle ei paljon voi tai menee aika isot rahat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen isoon töpselinenään ei kyllä auta kuin leikkaus.
Ei mulla ole iso nenä.
Sulla on ruskea permanentattu tukka, iso nenä ja paksusankaiset silmälasit.
Ei ole vaan suora ylipitkä polkkatukka ja punertava sankaiset silmälasit. Viimeksi mulla oli permanentti n 5v sitten. Voi kun sulla nyt on väärä henkilö.
Eli sellainen Ensitreffit alttarilla-ohjelman Emma? Plus 20 vuotta ja 50 kiloa?
Ei me olla Emman kanssa saman näköisiä naamastamme ja mulla on ihan kauniit silmälasit eivätkä ole edes vanhat.
En ole kuullutkaan että joku kehuisi vanhojen akkojen tai ukkojen ulkonäköä. Ulkonäkö keskeisyyden tilalle ikääntyessä pitäisi tulla kaikkea muuta ja ulkonäkö arvot häipyy. Oman ikäisten pariin vaan harrastamaan ettei jää liikaa yksinäiseksi jos on parisuhde jäänyt löytymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, älä ole ruma ja vanhannäköinen. Kyllä ulkonäölleen voi tehdä vaatteilla, sopivalla kampauksella ja iloisella asenteella paljonkin.
Naamalle ei paljon voi tai menee aika isot rahat
Meikit on halvempi tapa muokata kasvojen ilmettä kuin leikkaukset. Opettelee vain meikkauksen salat ja tekee vaikka Kim K -tyylisen pakkeloinnin, jos ei vähempi riitä. Myös hymyllä ja positiivisella asenteella on aina nuorentava vaikutus - ja vieläpä täysin ilmaiseksi!
Inhottaa itsensä haukkujat yhtä paljon kuin itserakkaat mäntit.
Asialle voit kuitenkin tehdä paljon. Ala harrastaa liikuntaa, syö säännöllisesti ja terveellisesti, käytä laadukkaita meikkejä, panosta erityisesti pohjameikkiin ja kulmiin.
Hiuksiin saa nuorekkuutta esimerkiksi raidoituksella. Päihteet minimiin ja vaihda kahvi teehen. Elämäniloa! Mutrusuu ei ole koskaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan että joku kehuisi vanhojen akkojen tai ukkojen ulkonäköä. Ulkonäkö keskeisyyden tilalle ikääntyessä pitäisi tulla kaikkea muuta ja ulkonäkö arvot häipyy. Oman ikäisten pariin vaan harrastamaan ettei jää liikaa yksinäiseksi jos on parisuhde jäänyt löytymättä.
On mulla parisuhde ja sitten kun saan hammasremonttini kuntoon varmaan alan käymään jossain.
Aloita joku uusi harrastus. Liikuntapainotteinen. Ei me täällä voida sinua auttaa. Niillä mennään mitä on saatu.