Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuota Tori.fi:tä oikein vaivaa?

Vierailija
25.11.2020 |

Onko muilla ongelmia ilmoitusten jättämisessä tai kirjautumisessa? Yritin äsken kirjautua mutta herjaa, että salasana tai käyttäjätunnus on väärä. No ei todellakaan ole, kun olen ne tallentanut selaimen syöttötietoihin ja ne ovat muutenkin olleet samat jo yli 5 vuotta. Jos yritän vaihtaa salasanaa, ei se onnistu kun ei kelpuuta uuttakaan. Onko muilla ongelmia? Ei siis toimi sovellus eikä verkkoselaimessakaan. En siis pääse kirjautumaan mitenkään. Mitään luvatonta tms. en ole tehnyt, mutta nyt en pääse käsiksi erään myymäni kohteen viestinvaihtoon, kun en pääse kirjautumaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin, en päässyt sisään kun jämähti.

Vierailija
2/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muillakin on sama ongelma? No miksi ihmeessä eivät tiedota asiasta vaikka Facessa tai omilla sivuillaan? Nyt olen yrittänyt kirjautua ja vaihtaa salasanaa jo ties kuinka monta kertaa, siinä sitten seuraava syy miksi kirjautuminen ei onnistu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minulel väitettiin ensin että salasana ei tomii, sitten että olen jättänyt ilmoituksia ilman kirjaantumisia.

Ja vielä aamuneljältä en ollut tehnyt mitään tästä... Ja salasanakin toimi.

Vierailija
4/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paikoitellen on tätä. Johtuu siitä että sivustolla on ruuhkaa sanoivat. Toimii kun kokeilee myöhemmin uudelleen.

Toki olisi kiva jos tiedottaisivat. Veikkaan että korona ja kotoilu on lisännyt torin käyttöä.

Vierailija
5/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu asiattomana

Vierailija
6/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se toimii taas normaalisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme