Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, onko miehet joskus varsinaisesti halunneet? 

Vierailija
2/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaisi naimisiin? Mitä hyötyä siitä on?

Vierailija
4/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset halusivat naimisiin siihen asti kunnes saivat yhteiskunnassa miehen kanssa yhtäläiset oikeudet.

Naisetkaan eivät enää halua naimisiin, miehet eivät ole koskaan halunneetkaan.

Vierailija
5/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua, ja olen nainen jolla on 2 lasta ja suhde samaan mieheen 14 vuotta. En kaipaa moista uskonnollista/valtiollista instituutiota kuin avioliitto siteeksi elämääni. Side minun ja mieheni välillä olkoon ainoastaan rakkaus ja lapset.

Vierailija
6/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole aiemmin halunnut, mutta:

- jos yhteisen lapsemme synnytyksessä minulle ja/tai lapselle tapahtuu jotain, miehellä ei ole sananvaltaa asiassa koska häntä ei katsota automaattisesti isäksi,

- jos jompi kumpi meistä kuolee, jäljelle jäänyttä kohdellaan huonommin kuin leskeä (mm. maksaa kovemman perintöveron),

- jne.

Vierailija
7/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:11"]

Öö, onko miehet joskus varsinaisesti halunneet? 

[/quote]

Ei, mutta nyt miehet ovat ruvenneet kieltäytymään siitä. Nykyään moni mies on valmis jopa lopettamaan suhteen jos nainen vaatii naimisiin menoa. Ennen mentiin naisimissin vaikka itse ei olisi halunnut. 

Vierailija
8/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:34"]

- jos yhteisen lapsemme synnytyksessä minulle ja/tai lapselle tapahtuu jotain, miehellä ei ole sananvaltaa asiassa koska häntä ei katsota automaattisesti isäksi,

- jos jompi kumpi meistä kuolee, jäljelle jäänyttä kohdellaan huonommin kuin leskeä (mm. maksaa kovemman perintöveron),

- jne.

[/quote]

Miksi pitää edes niitä lapsia tehdä? Todella moni mies tekee lapsia vain sen takia kun vaimo/tyttöystävä niin vaatii. Suostutaan koska ei haluta suhteen loppuvan

Vierailija
9/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jne.

[/quote]

Syitä miksi miehen ei kannata mennä naimisiin, muuttaa yhteen naisen kanssa eikä tehdä lapsia

Vierailija
10/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hailee. Minun mieheni meni minun kanssani naimisiin pian 22 vuotta sitten enkä muita miehiä halua. Muut miehet saavat mennä minun puolestani mennä naimisiin tai olla menemättä.

Vierailija
11/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä vaimo vaan kuulostaakin niin ihanalta, että pakkohan sellainen joskus on ottaa. 

Vierailija
12/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:42"]

Yks hailee. Minun mieheni meni minun kanssani naimisiin pian 22 vuotta sitten enkä muita miehiä halua. Muut miehet saavat mennä minun puolestani mennä naimisiin tai olla menemättä.

[/quote]

Hyvin todennäköisesti se tulee kaatumaan se teidän liitto. Nykyään jopa 30-40 vuotta liitossa olleet eroavat

Vierailija
13/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nykyisellään edes asua yhdessä. Ei vaan kiinnosta. Olen edelleen nainen. 

Vierailija
14/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole koskaan haluneetkaan, usein pakolla naituja. Ja kun nykyään akkojenkaaan ei ole pakko itseään tyrkyttää tai myydä eniten tarjoavalle, ei kaikki naisetkaan naimisiin halua.

Itse olen nainen ja en ole koskaan halunnut naimisiin. Ei merkitse minulle mitään.

Vierailija
15/35 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mun mies halusi naimisiin, mulle ei olisi ollut niin väliksi. Mun mies on romanttinen ja kosi oikein polvillaan ruusukimpun kera. Mutta siitä onkin jo 20 v aikaa. Hän halusi myös lapsia ja olisi halunnut lisääkin, mutta mulle 3 riitti.

Aika monia miehiä tiedän, jotka ovat halunneet naimisiin ja lapsiakin tehdä. Mun ystävän mies kosi häntä heidän ekoilla treffeillään! No, menivät naimisiin kyllä vasta 5 v myöhemmin ja lapsia mies olisi halunnut oikein liudan, mutta vaimo sanoi stopin kahden jälkeen. Voi, tiedän monta miestä jotka riemusta kiljuen menisivät naimisiin, jos vain saisivat jostain vaimon. Jotkut hakee vaimon jopa Thaimaasta, kun eivät kotimaasta löydä. Minusta tuntuu ennemminkin, että naiset eivät halua enää nykyään naimisiin ja lapsiakin tuntuu usein miehet haluavan enemmän kuin naiset.

Vierailija
16/35 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:56"]

Jaa no mun mies halusi naimisiin, mulle ei olisi ollut niin väliksi. Mun mies on romanttinen ja kosi oikein polvillaan ruusukimpun kera. Mutta siitä onkin jo 20 v aikaa. Hän halusi myös lapsia ja olisi halunnut lisääkin, mutta mulle 3 riitti.

Aika monia miehiä tiedän, jotka ovat halunneet naimisiin ja lapsiakin tehdä. Mun ystävän mies kosi häntä heidän ekoilla treffeillään! No, menivät naimisiin kyllä vasta 5 v myöhemmin ja lapsia mies olisi halunnut oikein liudan, mutta vaimo sanoi stopin kahden jälkeen. Voi, tiedän monta miestä jotka riemusta kiljuen menisivät naimisiin, jos vain saisivat jostain vaimon. Jotkut hakee vaimon jopa Thaimaasta, kun eivät kotimaasta löydä. Minusta tuntuu ennemminkin, että naiset eivät halua enää nykyään naimisiin ja lapsiakin tuntuu usein miehet haluavan enemmän kuin naiset.

[/quote]

Minä en ymmärrä edes seurustelun merkitystä. Reilusti yli puolessa suhteista petetään. Suurin osa päättyy eroon. Ne jotka ei pääty ovat yleensä kaikkea muuta kuin onnellisia. Moni jää vaan tottumuksesta suhteeseen. Minusta suhde pitäisi olla katkolla joka päivä. Mitä tämä suhde antaa? Tyydyttääkö suhde seksuaallisesti ja henkisesti? Mitä tästä saa irti? Minusta suhteesta pitää heti lähteä jos se ei täytä tarpeita tai jostain löytyy parempi

Vierailija
17/35 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:36"]

- jne.

[/quote]

Miksi pitää edes niitä lapsia tehdä? Todella moni mies tekee lapsia vain sen takia kun vaimo/tyttöystävä niin vaatii. Suostutaan koska ei haluta suhteen loppuvan

[/quote]

Vela-nainen on miehen unelma. Enkä nyt väitä että juuri sinun miehesi, enkä kaikki miehet, mutta aika monet isät haaveilevat salaa lapsettomasta naisesta. Itse asiassa osa on jopa tunnustanutkin jossain illanvietoissa.

Vierailija
18/35 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:47"]

Hyvin todennäköisesti se tulee kaatumaan se teidän liitto. Nykyään jopa 30-40 vuotta liitossa olleet eroavat

[/quote]

So? Enkö minä sanonut, etten muuta miestä halua? Missä kohtaa et osannut lukemaasi ymmärtää?

Äläkä yleistä. Jos jotkut parit eroavat 30-40 vuoden avioliiton jälkeen, niin ei se tarkoita, että me sen tekisimme. Jotkut parit eroavat jo kolmenkin vuoden jälkeen, mutta eivät sentään ihan kaikki. :)

Vierailija
19/35 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:23"]

Minusta suhde pitäisi olla katkolla joka päivä. Mitä tämä suhde antaa? Tyydyttääkö suhde seksuaallisesti ja henkisesti? Mitä tästä saa irti? Minusta suhteesta pitää heti lähteä jos se ei täytä tarpeita tai jostain löytyy parempi

[/quote]

Miten vanha olet? Kuulostat minäminä-sukupolven edustajalta, ts. alle kolmevitoselta.

Aina löytyy ns. parempi (ja vielä sitä parempi ja sitä parempi), jos niikseen tulee, mutta se vasta on kypsän ihmisen merkki, kun tekee päätöksen sitoutumisesta. Sitä eivät henkisesti epäkypsät osaa tehdä. Rakkausvaihe alkaa, kun rakastuminen loppuu. Silloin on kysymys tahdonvoimasta, tahdotaan sitoutua. Kahdesta yksilöstä tulee Me. Rakkausvaiheen käynnistyessä siihen toiseen osapuoleen rakastuu sitten uudestaan ja sitten vielä uudestaan, kohdatuista elämän vaikeuksista huolimatta. Yhdessä on hyvä olla, sitä toista ilman olisi elämässä tuuliajolla. Se on huikeaa, kun huomaa, että vain se tietty ihminen on onnen lähde, muiden kanssa ei olisi samanlaista. Suosittelen sen kokemista, se on paras tunne elämässä. :)

Vierailija
20/35 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 02:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:23"]

Minusta suhde pitäisi olla katkolla joka päivä. Mitä tämä suhde antaa? Tyydyttääkö suhde seksuaallisesti ja henkisesti? Mitä tästä saa irti? Minusta suhteesta pitää heti lähteä jos se ei täytä tarpeita tai jostain löytyy parempi

[/quote]

Miten vanha olet? Kuulostat minäminä-sukupolven edustajalta, ts. alle kolmevitoselta.

Aina löytyy ns. parempi (ja vielä sitä parempi ja sitä parempi), jos niikseen tulee, mutta se vasta on kypsän ihmisen merkki, kun tekee päätöksen sitoutumisesta. Sitä eivät henkisesti epäkypsät osaa tehdä. Rakkausvaihe alkaa, kun rakastuminen loppuu. Silloin on kysymys tahdonvoimasta, tahdotaan sitoutua. Kahdesta yksilöstä tulee Me. Rakkausvaiheen käynnistyessä siihen toiseen osapuoleen rakastuu sitten uudestaan ja sitten vielä uudestaan, kohdatuista elämän vaikeuksista huolimatta. Yhdessä on hyvä olla, sitä toista ilman olisi elämässä tuuliajolla. Se on huikeaa, kun huomaa, että vain se tietty ihminen on onnen lähde, muiden kanssa ei olisi samanlaista. Suosittelen sen kokemista, se on paras tunne elämässä. :)

[/quote]

Pilvilinnoissa elämistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi