Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis kolmekymppinen nainen, mitä haluat sanoa minulle?

Vierailija
30.03.2014 |

Tiedän, että olen kaunis. Olen myös ystävällinen ja empaattinen, mutta en millään tavalla muiden vietävissä. Minä olen tyylikäs ja älykäskin, ja ylpeä itsestäni. Tämä on siis aivan tosi asia.

Nyt jos sinun tekee mieli alapeukuttaa, niin haluaisin tietää että miksi? Mitä ajattelet? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:23"]

Älä ole liian ylpee että olet kaunis, vanhaksi kun tulet, niin näivetyt kun nauris.

Jostain vanhasta ystäväkirjasta tuli mieleen..

[/quote]

En pelkää vanhentumista, enkä rupsahtamista. Olen ollut pitkään jo niin sinut itseni kanssa, etten pelkää myöskään ilkeitä ihmisiä, vaikka heitä joskus tuntuu riittävän. Joskus sitten kuitenkin enemmän huvitun pahoista puheista, oletuksista että kaunis on vaikka mitä negatiivista, varsinkin täällä joskus kummastuttaa ja naurattaa ihmisten ennakkoluulot. Ap.

Vierailija
22/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan sinut olet itsesi kanssa, kanssa todella? Vaikutat hieman epävarmalta? Viehättävintä on kaunis ihminen, joka ei pidä Itseään kauniina/tiedä itse olevansa kaunis. Kaiken kaikkiaan mukava katsella ihmistä joka pitää itsestään huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa ei saisi nauttia omasta kauneudesta. Lailla korppikotkien muut naiset odottavat että aloittajan kauneus katoaisi ja hän tippuisi siihen samaan harmaavarpusten mitäänsanomattomaan joukkoon. Sitä odotellessa he heittelevät kapuloita rattaisiin minkä kerkeävät, eivätkä lepää ennen kuin toisen kauneus on kadonnut. Sitten on taas rauha maassa.

Vierailija
24/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä totean, että on hienoa kun joku tietää olevansa kaunis ja uskaltaa sen myös sanoa ääneen. Surullista on se, että suuri osa meistä pitää sellaista tietoisuutta ylpeytenä ja itsekeskeisyyden merkkinä.

Kaikkein korneimpia sanontoja, niin kuin täälläkin on jo aiemmin todettu, sinäkin rupsahdat, kauneus on katoavaa jne. Mitä siitä, niin ne rupsahtavat ne vähemmän kauniitkin, että lohduttaako se kateellista? Lähtökohtana vaan on, että kaunis säilyy paljon pidempään kauniina kuin jo valmiiksi ei niin kaunis, kateellisuus on pahe ja siitä kauniit saavat osansa.

Ole ap ylpeä itsestäsi!

Vierailija
25/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:45"]

Miehenä totean, että on hienoa kun joku tietää olevansa kaunis ja uskaltaa sen myös sanoa ääneen. Surullista on se, että suuri osa meistä pitää sellaista tietoisuutta ylpeytenä ja itsekeskeisyyden merkkinä.

Kaikkein korneimpia sanontoja, niin kuin täälläkin on jo aiemmin todettu, sinäkin rupsahdat, kauneus on katoavaa jne. Mitä siitä, niin ne rupsahtavat ne vähemmän kauniitkin, että lohduttaako se kateellista? Lähtökohtana vaan on, että kaunis säilyy paljon pidempään kauniina kuin jo valmiiksi ei niin kaunis, kateellisuus on pahe ja siitä kauniit saavat osansa.

Ole ap ylpeä itsestäsi!

[/quote]

Höpö höpö.

Vierailija
26/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:40"]

Tässä maassa ei saisi nauttia omasta kauneudesta. Lailla korppikotkien muut naiset odottavat että aloittajan kauneus katoaisi ja hän tippuisi siihen samaan harmaavarpusten mitäänsanomattomaan joukkoon. Sitä odotellessa he heittelevät kapuloita rattaisiin minkä kerkeävät, eivätkä lepää ennen kuin toisen kauneus on kadonnut. Sitten on taas rauha maassa.

[/quote]

So?

Vierailija
27/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis 26-vuotias nainen, en halua sanoa sinulle mitään.

Vierailija
28/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä toki kuva itsestäsi niin voidaan sitten miettiä, oletko tosiaan kaunis, vaan yksinkertaisesti täynnä itseäsi.

Vierailija
29/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä kanoja taas linjoilla :D

Vierailija
30/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun puolesta ihminen saa kehua olevansa kaunis, mutta se pitää myöskin pystyä todistamaan, yleensä nämä itseään kauniiksi kehujat ovat tavallisia bimboblondeja, naama täynnä pakkelia, tissit feikit, kynnet, tukka feikkiä täynnä. Kulkevat nokka pystyssä. Emmä ainakaan jaksa semmosta touhua katsella. 

Ja voin sanoa, että olen itse tavallisen näköinen, meikillä musta saa kauniin, ilman meikkiä normi. Silti en ole kateellinen, olen tyytyväinen itseeni tällaisenä, mun ei tarvii pönkittää egoa millä tavalla, mulla on aviomies ja kaksi maailman ihaninta lasta. Elämän on täydellistä vaikka en mikään maailman kaunein olekkaan! 

Nro 23

Vierailija
31/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. En ala peukuttanut aloitustasi! 

Nro 23

Vierailija
32/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:52"]

Pistä toki kuva itsestäsi niin voidaan sitten miettiä, oletko tosiaan kaunis, vaan yksinkertaisesti täynnä itseäsi.

[/quote]

Tämä.

Vierailija
33/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:22"]

No miksi tein aloituksen? Näyttääkseni teille, että tässä maassa ei kestetä kaunista naista, joka yksinkertaisesti tietää olevansa kaunis. Ap

[/quote]

Ei. Tässä maassa ei siedetä (=kestetä) omahyväisiä harppuja, jotka eivät ole tehneet mitään erikoista, paitsi sattuneet syntymään. Sorry vaan.

Vierailija
34/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap koskaan nainut Lassukkaa ?

Mikäli et, niin et todellakaan voi tietää ettet sitä oikeasti haluisi, jos tietäisit millaista se olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi