Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis kolmekymppinen nainen, mitä haluat sanoa minulle?

Vierailija
30.03.2014 |

Tiedän, että olen kaunis. Olen myös ystävällinen ja empaattinen, mutta en millään tavalla muiden vietävissä. Minä olen tyylikäs ja älykäskin, ja ylpeä itsestäni. Tämä on siis aivan tosi asia.

Nyt jos sinun tekee mieli alapeukuttaa, niin haluaisin tietää että miksi? Mitä ajattelet? 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sulle.

Vierailija
2/34 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:37"]

Tiedän, että olen kaunis. Olen myös ystävällinen ja empaattinen, mutta en millään tavalla muiden vietävissä. Minä olen tyylikäs ja älykäskin, ja ylpeä itsestäni. Tämä on siis aivan tosi asia.

Nyt jos sinun tekee mieli alapeukuttaa, niin haluaisin tietää että miksi? Mitä ajattelet? 

[/quote]

Älykäs? Tosi asia? Tämä on todellista älykkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alapeukuttanut. Oletko ylpeä siitä, että geenisi, kokemuksesi ja ympäristösi ovat tehneet sinusta kaikinpuolin erinomaisen?  Vai oletko mielestäsi itse tehnyt itsestäsi niin mainion? Missä vaiheessa edellä mainitut seikat lakkasivat vaikuttamasta ja otit ohjat käsiisi?

Vierailija
4/34 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kuitenkin harmittaa, kerro vaan mikä?

Vierailija
5/34 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No miksi tein aloituksen? Näyttääkseni teille, että tässä maassa ei kestetä kaunista naista, joka yksinkertaisesti tietää olevansa kaunis. Ap"

Minusta aloituksesi on hassu, voit olla vaikka 60v ukkeli peräkylästä..

Vierailija
6/34 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Olen sitä mieltä että toivottavasti jokainen nainen tuntee olonsa kauniiksi, mutta sen ääneen sanominen ja toitottaminen on jotenkin huonoa käytöstä – miksi? Tätähän voisi analysoida enemmänkin. Sama pätee oikeastaan kaikkiin ominaisuuksiin, jos joku sanoo joka paikassa olevansa älykäs, se on lähinnä ärsyttävää, mutta itseään älykkäänä pitäminen on sitten taas hyvä asia, koska miksi latistaa itseään itse? 

Teini-ikäinen tytärpuoleni on häikäisevän kaunis ja tietää sen itsekin, saattaa toisinaan sanoa että "sain esim. kaupassa hyvää palvelua, koska olen niin kaunis". Nämä lauseet särähtävät kovasti korvaani ja sitten heti perään pohdin, miksi ihmeessä – onhan se hyvä että lapsi tietää olevansa kaunis, kuten onkin, mutta onko sitten hyvä perustella esim. saamaansa huomiota sillä (vaikka se voi hyvin olla tottakin, koska on todella nätti tyttö). 

Itsensä hehkuttaminen ei oikein istu suomalaiseen kulttuuriin. Toisaalta omien hyvien ja huonojen puoliensa tunteminen ja ääneen sanominen on minusta ihan ookoo, ei särähdä korvaan. 

Mitäs muut ovat mieltä? 

Vierailija
7/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ajattele yhtään mitään erityistä. Aloitus ei ollut kovin kiinnostava eikä riittävän provokatiivinen herättääkseen voimakkaita tunteita. Hyvää jatkoa sinulle!

Vierailija
8/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi sinun pitää roikkua av:llä kehumassa itseäsi, eikö maailmassa olisi tuhansittain kiinnostavampia paikkoja ja asioita kauniille ja älykkäälle naiselle?

Vierailija
9/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL WTF

Vierailija
10/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:37"]Tiedän, että olen kaunis. Olen myös ystävällinen ja empaattinen, mutta en millään tavalla muiden vietävissä. Minä olen tyylikäs ja älykäskin, ja ylpeä itsestäni. Tämä on siis aivan tosi asia.

[/quote]

Muista että kauneus on todella helposti katoavaa.

Terv. toinen kaunis

Vierailija
11/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kevättä!

Vierailija
12/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Toivottavasti et pilaa itseäsi antamalla pelimiehille, joiden luulet olevan jotain valioyksilöitä.

Vierailija
13/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:44"]

[/quote]

Toivottavasti et pilaa itseäsi antamalla pelimiehille, joiden luulet olevan jotain valioyksilöitä.

[/quote]

En, olen naimisissa ollut jo pitkään. Ap. 

Vierailija
14/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen myös olevani kaunis (tosin vain kun laittaudun, meikittömänä olen ihan tavallisen näköinen harmaavarpunen, mutta osaan meikata, ja meikillä olen lähestulkoon upea, saan paljon positiivista huomiota osakseni niin miehiltä kuin naisiltakin). Pidän myös itseäni empaattisena, älykkäänä ja fiksuna, tunneälyni on myös hyvä, osaan hyvin lukea ihmisiä ja tunnetilojaan.

Tyylikkyydestä en nyt niin tiedä, pukeutuisin paremmin, jos olisi varaa. Ihan siisti olen nytkin, mutta tyyli on aika tavallista, tyyliltäni en siis juurikaan erotu massasta.

Ei minun tee mieli alapeukuttaa :) Itseni kohdalla mietin välillä, että miltähän se sitten tuntuu, kun "rupsahtaa" eikä enää saakaan huomiota sillä tavoin, kun on tottunut saamaan? Toki koen olevani paljon muutakin kuin ulkokuoreni, ja minussa on paljon muuta hyvää, sisäistäkin kauneutta, mutta tuo ulkoinen kun nyt on ensiksi ja helpoiten ulospäin näkyvä...

Vierailija
15/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko pienenä sellainen "kato isi, kato isi" tyttö ?

Tuntuisiko sinusta pahalta jos sinua ei huomata tai noteerata ?

Saatko outoa tyydytystä jos sinua mollataan. "Mitä sinä huomioho.. itseäsi täällä ylistät". ?

Oletko mielestäsi helposti ohjailtavissa jos huomio kiinnitetään sinuun ja sinua julkisesti kehutaan. "Katsokaa miten tytti teki työnsä hienosti ja on niin nättikin.." ?

Ajatteletko paljon miten muut sinun näkevät tai mitä sinusta ajattelevat ?

Vierailija
16/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:16"]

Olitko pienenä sellainen "kato isi, kato isi" tyttö ?

Tuntuisiko sinusta pahalta jos sinua ei huomata tai noteerata ?

Saatko outoa tyydytystä jos sinua mollataan. "Mitä sinä huomioho.. itseäsi täällä ylistät". ?

Oletko mielestäsi helposti ohjailtavissa jos huomio kiinnitetään sinuun ja sinua julkisesti kehutaan. "Katsokaa miten tytti teki työnsä hienosti ja on niin nättikin.." ?

Ajatteletko paljon miten muut sinun näkevät tai mitä sinusta ajattelevat ?

[/quote]

Kaikkii näihin vastaus on ei. 

No miksi tein aloituksen? Näyttääkseni teille, että tässä maassa ei kestetä kaunista naista, joka yksinkertaisesti tietää olevansa kaunis. Ap

Vierailija
17/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole liian ylpee että olet kaunis, vanhaksi kun tulet, niin näivetyt kun nauris.

Jostain vanhasta ystäväkirjasta tuli mieleen..

Vierailija
18/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kauneus on onneksi katoavaista. Ja jos siitä yrittää kiinni pitää, menee kauheasti rahaa ja kipua pitää kestää helvetillisesti. Ja siltikin lopputuloksena on friikki, ei kaunis ihminen. :) :)

So enjoy while it lasts.. for about ten years. Sitten se on ohi. :)

Vierailija
19/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistuttaisin sua siitä että juuri nyt kannattaa muistaa rasvata huolellisesti aamuin ja illoin kasvot ja kaula ihan rintoihin asti. 5v myöhemmin ryppyyntyminen on voinut jo alkaa.

Toivoisin että joku olisi tämän sanonut minulle 7v sitten.

Vierailija
20/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat narsistiselta persoonalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi