Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyntö koiranomistajille

Vierailija
30.03.2014 |

Olisiko mitenkään mahdollista pitää koirat kytkettyinä?

Tiedän, että useimmat koirat ovat hyvin koulutettuja ja 99% koirista on varmaan kilttejä ja harmittomia, mutta minä pelkään koiria. Pelkään ihan älyttömästi.

Jos koira on remmissä, pystyn kiertämään sen, vaikka niin , että kieppaan pikkaisen pientareen kautta ja jälkeenpäin häpeän itseäni, koskaa en voi pelolleni mitään. Niin mielelläni pysähtyisin juttelemaan kanssalenkkeilijän viereen ja rapsuttaisin samalla koiraa, mutta en vain pysty.

Ymmärrän, että teille koira on usein perheenjäsen, rakastettu kanssaelijä, ja te monesti tiedätte, että vaikka koira olisi vapaana, se ei tee mitään. Ymmärrän tämän, mutta vaikka kuinka vakuuttelisit että "ei se tee mitään", kun pyydän sinua kutsumaan koirasi pois, olen silti paniikissa. Ja koirat vaistoavat sen. Tottakai! Onhan se koirallekkin outoa jos vapisen ja itken kuin sekopää! Tulee helposti väärinkäsitys, koira pelästyy puolestaan minun reaktioita ja all hell breaks loose.

Joten jooko, kokoon katsomatta koirat kiinni. Tähän on kai joku lakikin en ole varma, mutta eniten vetoan siihen, että en vihaa koiria, en missään tapauksessa, IKINÄ vahingoittaisi koiraa, minä en ole niitä jotka kylvää myrkkyä lenkkipoluille. Satun vaan pelkäämään koiria todella paljon.

Kiitos kaikille jotka lukivat tämän.

Kommentit (22)

Vierailija
22/22 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:32"]

Kuinka hiton monta alotusta tästä asiasta pitää tehdä?

Lisää vain näitä aloituksia, jotka todellakin pyrkivät auttamaan viihtyisämmän ympäristön rakentamisessa. Meillä yksi lapsista pelkää koiria ja saa alueella missä asumme, päivittäin kohdata vapaita koiria. Itse pidän koirista, toivon vain koirien omistajien kunnioittavan myös muita ulkoilevia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi