Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat - onko laihduttamisenne koko perheen asia?

Vierailija
30.03.2014 |

Eli laihdutatko itseksesi vai joutuuko koko perhe touhuun mukaan? Kuinka ison asian siitä teet? Valmistatko vain itsellesi tiettyjä ruokia vai syökö niitä koko perhe? Kuulevatko lapsesikin laihdutusjuttujasi, marmatustasi asiasta ja kilojesi tuskailemista? Vedätkö perheen muutkin jäsenet lenkille mukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän saada painoa pois niin, ettei perhe siitä juuri tiedä. Päivisin yritän hyötyliikunnalla saada paljon askelia, pienensin annoskokoja ruokailussa ja hörpin vettä töissä. Jos homma onnistuu niin hyvä, jos ei, niin en tarvitse siitä kenellekään tilittää.

Vierailija
2/6 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulevat kaikki, tai jos eivät kuule niin ainakin huomaavat. Mutta mitään laihdutusruokia en erikseen värkkää, vaan teen sellaiset ruuat, että voidaan syödä niitä kaikki. Teini tottakai saa välillä herkkuja (hän on hoikka ja harrastaa paljon liikuntaa). Ja tuskastelua, sitä en oikeastaan harrasta, vaan totean vain tosiasiat.

Muille ihmisille en asiasta toitota. Mutta perhe on  se, joka on paras tukeni muissakin asioissa, miksei myös tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheelle tekee hyvää syödä paljon kasviksia, hedelmiä ja liikkua, joten ainakin minun terveysinnostuksestani hyötyy koko perhe. Kun olen huonommalla fiiliksellä, syön joka päivä karkkia ja pullaa, viikottain pitsaa yms. ja koko perhe kärsii.

Vierailija
4/6 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen koko perheelle paljon kasvislisäkettä varsinaisen pääruoan lisäksi. Kukaan ei joudu kärsimään siitä että minä syön kilon kasviksia päivässä. En tuskaile enkä marise. Olen energisempi dieetillä kuin niinsanotulla normiruokavaliolla.

Vierailija
5/6 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä teen kevyempää ruokaa koko perheelle, kaikki on kuitenkin terveellisiä ja hyvän makuisia joten eipä siitä haittaa ole, pyydän myös ettei kotona syötäisi sohvalla karkkia vaan mennään mielummin omaan huoneeseen ja ettei tyttäreni leipoisi niin usein. ovat aina auttaneet mielellään :)

Vierailija
6/6 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni olen sinkku. Koiraa en pakota syömään kasvisruokaa niin kauan kun se ei pakota minua syömään koiranruokaa. Lenkille raahaan sitä kyllä. Laihduttamiseni on muiden asia jos esim. isä soittelee heille syömään niin ilmoitan kyllä mitä voin syödä. Kavereille en ilmoita mitään vaan syön mitä tarjotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi