Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisipa minulla varaa muuttaa japaniin :/

Vierailija
24.11.2020 |

Täällä vain olen jumissa ikuisesti, en tunne tätä maata omakseni. Olen ulkopuolinen kaikkialla.

Suomalaiset naisetkin ovat nii minulle sopimattomia

M33

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset on tosi epäluuloisia ja rasistisia maahan tulijoita kohtaan. Et ole tervetullut.

Olipa hauska vitsi, et ilmeisesti ole ikinä käynyt japanissa? Minulla esimerkiksi käteinen loppui ja heti joku herrasmies tuli tarjoamaan että ostaa minulle ja poikakaverileni junaliput (maksoivat useamman kympin). Suomessa ei näin IKINÄ ole tapahtunut. Joka paikassa oli erittäin kohteliaita ja avuliaita ihmisiä

Vierailija
22/29 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä matkustaa lomalle sinne? Hakea töitä sieltä?

Japanista ei ihan noin vain töitä haeta... Lomalle voi kyllä mennä, sitten kun pandemia on joskus ohi. Jos ei viisumikäytännöt muutu niin 3kk voi oleskella.

Kyllähän moni sinnekin expattina menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijakkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset on tosi epäluuloisia ja rasistisia maahan tulijoita kohtaan. Et ole tervetullut.

Olipa hauska vitsi, et ilmeisesti ole ikinä käynyt japanissa? Minulla esimerkiksi käteinen loppui ja heti joku herrasmies tuli tarjoamaan että ostaa minulle ja poikakaverileni junaliput (maksoivat useamman kympin). Suomessa ei näin IKINÄ ole tapahtunut. Joka paikassa oli erittäin kohteliaita ja avuliaita ihmisiä

Heidän epäluulonsa eivät ihan niin pinnalle näy, turisteille on varaa olla kohtelias koska he sentään lähtevät pian pois. Pitempään asuva näkee jo sävyjä. Tosin valkoihoiset länkkärit, eritoten eurooppalaiset, ovat muutenkin siellä gaijin-hierarkian paremmassa päässä. Kyllä mulle mukulat saattoi kadulla huudella että ”me ga ooi!” (”isot silmät”, vastaa meidän ”vinosilmää”), mutta ei siellä ihan avoimen vihan tai halveksunnan kohteeksi joudu. Tummat tai vaikka Lähi-Idästä tulleet olivat jo heikommassa asemassa.

Vierailija
24/29 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hohhoijakkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän epäluulonsa eivät ihan niin pinnalle näy, turisteille on varaa olla kohtelias koska he sentään lähtevät pian pois. Pitempään asuva näkee jo sävyjä. Tosin valkoihoiset länkkärit, eritoten eurooppalaiset, ovat muutenkin siellä gaijin-hierarkian paremmassa päässä. Kyllä mulle mukulat saattoi kadulla huudella että ”me ga ooi!” (”isot silmät”, vastaa meidän ”vinosilmää”), mutta ei siellä ihan avoimen vihan tai halveksunnan kohteeksi joudu. Tummat tai vaikka Lähi-Idästä tulleet olivat jo heikommassa asemassa.

Tai siis ”me ga ookii”, alkaa olla kielitaito jo ruosteessa vuosikymmenien jälkeen...

Vierailija
25/29 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaten takia. Ajattelin perustaa Japaniin oman karate-do dojon.

Olen harrastanut karatea pienestä pojasta asti ja minulla on ruskia vyö.

t. ap

Vierailija
26/29 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä matkustaa lomalle sinne? Hakea töitä sieltä?

Japanista ei ihan noin vain töitä haeta... Lomalle voi kyllä mennä, sitten kun pandemia on joskus ohi. Jos ei viisumikäytännöt muutu niin 3kk voi oleskella.

Kyllähän moni sinnekin expattina menee.

Joo, leikkikouluihin tanssivan apinan rooliin '' opettamaan '' skideille englantia. Siinäpä se, ole hyvä, mene.

Vierailija
27/29 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että japanialaiset haluaisivat sinut sinne?

Vierailija
28/29 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noin 16v alkaen käytyä työviisumilla tokiossa useempaan otteeseen joidenkin kk pituisia pitkiä, vaikka olikin tiivis yhteisö ja kämppiksinä muita länkkäreitä joiden kanssa viettää aikaa niin eipä kyllä missään ole ollut niin ulkopuolinen olo kuin Japanissa :D Kielimuuri tietty tekee jo melkoisesti olivat maa ja kulttuuri millaisia tahansa...

Vierailija
29/29 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh. Japanilaiset valastavat, ei ole asiallinen maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi