Täysin kiistaton WT:n tuntomerkki
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:18"]
Tatuointihullu on taas pienen hiljaiselon jälkeen aktivoitunut.... että viiraa ihmisellä päästä kun jaksaa tatuoinneista jankata loputtomiin. Lähtikö mies tatuoidun naisen mukaan vai mikä mättää?
[/quote]
Haista v***u!
Ei ylpeilynä, mutta jotenkin kömpelöä nostaa sitä esille. Miksi edes hiiltyä tällaisestä asiasta, jos itsetunto on kohdillaan tatuointiensa kanssa?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:46"]Tatuointi.
Yrittäkää kiistää.
[/quote]
Jaa. Minusta wtn kiistaton merkki on elintasotavaroiden, kuten älypuhelin, lokkivalaisin, tiskikone tai premiymauto, ostaminen velaksi. Myös se, että ottaa häitä varten lainaa, on wt.
Kun on tatuointeja ja wt-tatuointeja.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:05"]Taas tämä ikuisuuskeskustelu. Itse olen tatuoitu ja koulutukseltani tohtori sekä töissä yliopistossa. Oma talo on isohkon kaupungin yhdellä arvostetuimmista alueista. Mutta kai mä sitten olen wt, kun kerran täällä niin sanotaan. Mitäpä sen väliä.
[/quote]
Koulutus ja lainan määrä ei estä olemsta henkisesti wt.
Siinä yritetään taas muista etsiä vikoja, kun itsestä ei löydy kehuttavaa.
Hyvä ap, kai tiedät mikä on todella wt:n merkki? Ruma luonne.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:23"]
Ei ylpeilynä, mutta jotenkin kömpelöä nostaa sitä esille. Miksi edes hiiltyä tällaisestä asiasta, jos itsetunto on kohdillaan tatuointiensa kanssa?
[/quote]
En ole hiiltynyt, vaan naurattaa. Käsittääkseni yleisesti white trashina pidetään työttömiä ja kouluttamattomia ihmisiä, jotka asuvat "huonolla alueella" vuokra-asunnossa. Tämä on mun käsitys ja sen mukaan vastasin. Ei kannata olla niin kovin vakavissaan. Ulkona paistaa aurinko, joten ehkä meidän kaikkien pitäisi tehdä jotakin muuta kuin jankata sisätiloissa tällä palstalla jostakin täysin turhasta. Lähden siis ulos!
Millainen aikuinen ihminen arvostelee ihmisiä tuolla tavalla? Ihan totta. Yritä nyt hyvä ihminen keksiä elämään jotain älykästä sisältöä tuon iänikuisen WT-jauhamisen tilalle.
Taidat olla oikea valioyksilö. Harmittaa kyllä ettemme kaikki ole sinunkaltaisiasi hyväsydämisiä ja sielullisesti rikkaita ihmisiä.
Suomi on täynnä henkisesti wt-tasolla olevia tohtoreita. Tatuoinnit ovat mauttomia.
Kyllä minä pitäisin kapeakatseisuutta ja mustavalkoisuutta (=ap) selvempänä wt-merkkinä kuin tatuointia. Tämä se vasta kiistaton fakta onkin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:17"]
Jotenkin myötähävettävää tuo tohtoriuden korostaminen, tittelit eivät takaa älykkyyttä.
[/quote]
Omakotitalon arvostetulla alueella esiintuomisesta puhumattakaan.
Nämä on varmaan niitä jotka on ensimmäisiä korkeamman koulutuksen saaneita suvussaan ja siksi kuvittelevat olevansa jotain erikoista
Aivan ymmärrettävää, jos suku on satoja vuosia ollut nimetöntä ja maatonta köyhälistöä.
Tunnen tatuoituja lääkäreitä, jotka vaikuttavat kyllä oikein sivistyneiltä.
Itselläni on jo sen verran ikää, että muistan ajan, jolloin tatuointeja oli ainoastaan linnakundeilla ja merimiehillä, ei koskaan naisilla. Nykyään on naiset tainnu mennä jo ohi miehistä tämän ihon turmelun suhteen.
Pitää paikkansa.
Tittelit ja koulutusarvot eivät korreloi älykkyyden kanssa.
Minäkin muistan sen ajan kun tatuointeja oli vain merimiehillä ja linnakundeilla. Ja lähipiiriin kuului juuri yksi sellainen tatutoitu linnakundi, muilla ei tatuointeja ollut.
Ap on joku peruskoulun juuri ja juuri läpäissyt sossun kanta-asiakas. Lapsiakin löytyy varmasti ties kuinka monelle miehelle ja tällä hetkellä yh:na taas. Harrastuksiin kuuluu mäyräkoirien kantaminen lähikaupasta ja ketjussa röökaaminen salkkareita katsellen. Mutta ei näistä mitään! Hyvä, että sinäkin olet löytänyt yhden asian, jonka osalta loistaa. Voimahali <3
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:49"]
Minäkin muistan sen ajan kun tatuointeja oli vain merimiehillä ja linnakundeilla. Ja lähipiiriin kuului juuri yksi sellainen tatutoitu linnakundi, muilla ei tatuointeja ollut.
[/quote]
Ajattele. Niin ne ajat muuttuu! Silloin ennen vanhaan homouskin oli sairaus ja au-lapsi kauhistus. Se on joko sopeuduttava maailman muuttumiseen tai muutettava erakoksi mökkiin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:23"]
[/quote]
En tiedä, minulla ei ole edes tatuointeja, mutta tästä samasta ikuisuusasiasta jankkaaminen ärsyttää. Koska arvotan ihmisiä heidän ajatustensa ja tekojensa puolesta, en ulkonäön. Siksi suoraansanottuna vituttaa tällaiset törkeät yleistykset ja vuodesta toiseen jatkuva jankkaus. Mitä tällä jankkauksella tämä sama hullu luulee saavansa aikaiseksi? Inhoan muutenkin ihmisten lokerointia ulkonäön perusteella.
ohis
Kyllä mä tunnen sellasiakin wt:itä, joilla ei ole tatuointeja...
Voihan tohtorikin olla wt