Täysin kiistaton WT:n tuntomerkki
Kommentit (53)
Jokainen WT tuppaa olemaan tatuoitu, mutta jokainen tatuoitu ei ole WT. Minun mielipiteeni on tämä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:47"]
Jokainen WT tuppaa olemaan tatuoitu, mutta jokainen tatuoitu ei ole WT. Minun mielipiteeni on tämä.
[/quote]
Näytä mulle ykskin tatuoitu ihminen, joka ei ole wt.
Siis minä tunnen korkeasti koulutettuja taidealan nuoria naisia joilla on pieniä tatuointeja.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Näytä mulle ykskin tatuoitu ihminen, joka ei ole wt.
[/quote]
Onks toi sit wt?
Täysin kiistaton WT:n merkki
- pohtii ja arvioi jatkuvalla syötöllä mikä ja kuka on WT:iä ja mikä ei.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:01"]Täysin kiistaton WT:n merkki
- pohtii ja arvioi jatkuvalla syötöllä mikä ja kuka on WT:iä ja mikä ei.
[/quote] niin yrittääkseen koko ajan vältellä paljastumasta wt:ksi
Kuinka joku viitsii tällaisilla päätään vaivata.
Taas tämä ikuisuuskeskustelu. Itse olen tatuoitu ja koulutukseltani tohtori sekä töissä yliopistossa. Oma talo on isohkon kaupungin yhdellä arvostetuimmista alueista. Mutta kai mä sitten olen wt, kun kerran täällä niin sanotaan. Mitäpä sen väliä.
Ihan sama, mikä koulutustaso tai asuinpaikka. Mun mielestä tatuoinnit ovat vain yksinkertaisesti niin ällöttävän mauttomia, että niiden kantajat eivät voi olla muuta kuin vähintäänkin henkisesti WT:itä. Miksi kukaan aidosti fiksu, tyylikäs ja itseään arvostava ihminen ottaisi luonnostaan kaunista ihoaan rumentamaan jonkun mustetahran?
Suomessa ei ole varsinaista wt-luokkaa oikeastaan edes olemassa. Täällä ihmiset eivät jää paitsi koulutuksesta ja terveydenhuollosta tulotasonsa vuoksi. Esim teiniraskaudet, päihteiden käyttö yms kuuluu jo tietyn ryhmän "harrastuksiin", mutta esim kaksiväriset hiukset, kivipestyt farkut ja näkyvä tatuointi ei vielä tee ihmisestä white trashia.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:12"]
Ihan sama, mikä koulutustaso tai asuinpaikka. Mun mielestä tatuoinnit ovat vain yksinkertaisesti niin ällöttävän mauttomia, että niiden kantajat eivät voi olla muuta kuin vähintäänkin henkisesti WT:itä. Miksi kukaan aidosti fiksu, tyylikäs ja itseään arvostava ihminen ottaisi luonnostaan kaunista ihoaan rumentamaan jonkun mustetahran?
[/quote]
Olisko siksi, että joidenkin mielestä taas tatuoinnit voivat olla tyylikkäitä? Ihmisillä on näet erilaisia näkemyksiä kauneudesta ja tyylikkyydestä, jos et sitä vielä tiennyt.
T: se tatuoitu tohtori
Tiedän useammankin tatuoidun kirurgin.
Jotenkin myötähävettävää tuo tohtoriuden korostaminen, tittelit eivät takaa älykkyyttä.
Tatuointihullu on taas pienen hiljaiselon jälkeen aktivoitunut.... että viiraa ihmisellä päästä kun jaksaa tatuoinneista jankata loputtomiin. Lähtikö mies tatuoidun naisen mukaan vai mikä mättää?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:17"]
Jotenkin myötähävettävää tuo tohtoriuden korostaminen, tittelit eivät takaa älykkyyttä.
[/quote]
heh. no kun aihe on mikä on, ja käskettiin kiistämään aloittajan tekemä typerä yleistys. en minä suostu koulutustani häpeämäänkään vain siksi, että jotkut palstamammat kokevat sen ehkä ylpeilynä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:17"]
[/quote]
Yhtä noloa on tämä tatskoista jaagaaminenkin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:07"]
mikä on wt
[/quote]
et käy täällä usein?